Konkurs Redakcyjny z Zestawem Niespodzianką

Redakcja przygotowała dla wszystkich czytelników oraz fanów portalu serwisuroda.pl specjalną akcję, w której do zdobycia jest atrakcyjny zestaw. W skład zestawu wchodzą preparaty kosmetyczne wielu marek oraz miesięcznik znanego tytułu magazynku. Specjalnie nie podajemy pełnych informacji o nagrodach z zestawu. Do ostatniej chwili chcemy aby zestaw był niespodzianką, nawet dla osoby która zdobędzie ten zestaw. Dopiero wtedy kiedy zestaw trafi w ręce, zdobywca zestawu dowie się szczegółowo jakie produkty wchodzą w jego skład.

To co możemy zdradzić to informacja jakie kategorie produktów wchodzą w skład zestawu niespodzianki:




1. Krem wygładzający
2. Esencja czystego kwasu hialuronowego
3. Balsam do ciała
4. Nektar pod prysznic
5. Szampon do włosów
6. Puder do kąpieli
7. Krem do stóp
8. Mydło w kostce
9. Popularny magazyn z płytą
10. Lakier do paznokci

 






Co należy zrobić aby zdobyć zestaw niespodziankę?

 

Na tydzień znalazłaś/eś się w redakcji portalu serwisuroda.pl. Napisz jakie zmiany chciał(a)byś wprowadzić na portalu. Chodzi o grafikę, zawartość, prezentowane materiały, nowe funkcje itp.

 

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 9 listopada 2013 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych w postaci odpowiedzi na konkursowe pytanie na adres mailowy Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , w temacie maila wpisując - Zgłoszenie do konkursu NIESPODZIANKA.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić wpis z fanpage portalu serwisuroda.pl informujący o tym konkursie na swoim profilu i jeśli jeszcze nie jest naszym fanem musi polubić nasz fanpage.

3. Przesyłane zgłoszenia nie mogą zawierać elementów graficznych, a odpowiedź konkursowa musi zmieścić się w opisie składającym się z tekstu nie dłuższego jak 1.500 znaków ze spacjami.

4. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 17 listopada 2013 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia lub jego pseudonimem/nikiem, bez tych danych nie będzie rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia nie będą uwzględniane.

5. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

6. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest zestaw niespodzianka, który zawiera kategorie produktów wymienionych powyżej.

7. W niniejszej akcji zostanie nagrodzone zgłoszenie konkursowe 1 osoby, której pracę wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl.

8. Autor wybranego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszenia wyraża zgodę na wymienienie jego imienia i nazwiska lub pseudonimu na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska (pseudonimu/niku) w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoba wygrywająca w akcji nie ponosi żadnych kosztów z tytułu udziału w akcji oraz przesłania do niej zestawu.

10. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

11. Redakcja przedstawi autora wybranego zgłoszenia konkursowego na fanpage portalu dnia 21 listopada 2013 roku.




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl