Konkurs z marką Clarena

Kosmetyki CLARENA to profesjonalne, oparte na innowacyjnych surowcach linie do pielęgnacji twarzy i ciała. Przy tworzeniu tych produktów wykorzystano zaawansowane technologicznie kompleksy oraz drogocenne ekstrakty roślinne zaczerpnięte z natury. Receptury współtworzą  wysokiej klasy biotechnolodzy, kosmetolodzy i farmaceuci. Pozwoliło to skomponować ekskluzywne i efektywne zabiegi gabinetowe uzupełnione o kosmetyki do pielęgnacji domowej, tworząc pełne, synergistycznie działające linie.

Redukcja trądziku o 67% w 6 tygodni? Tak działa przełomowy Sytenol®A wsparty kwasem salicylowym. Rewolucyjny składnik aktywny po raz pierwszy w Polsce wprowadza na rynek marka Clarena. Tej zimy czas na wielki debiut Max Dermasebum Line – preparatów do skóry borykającej się z niedoskonałościami.

 

 

Korektor dla cery trądzikowej, tłustej i mieszanej – Acne Control Cover

Korektor skutecznie maskujący niedoskonałości, zaczerwienienia i przebarwienia skóry. Zawiera kwas salicylowy i olejek z drzewa herbacianego, które działają antybakteryjnie, skutecznie łagodzą stany zapalne i zmniejszają ilość zanieczyszczeń. Doskonale dopasowuje się do każdej karnacji i posiada praktyczny dozownik umożliwiający higieniczną aplikację. Nadaje skórze jednolity koloryt i matowy wygląd.

Sposób użycia: cienką warstwą preparatu pokryć defekty skóry, w razie potrzeby aplikację powtórzyć.

 

 

 

Opakowanie: 5 ml

Cena: 32 zł

 

 

 

Krem normalizujący – Max Sebum Control Cream

Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Zawiera opatentowany Sytenol®A o kompleksowym działaniu przeciwtrądzikowym, normalizującym i likwidującym niedoskonałości. Pore Reductyl w połączeniu z kwasem salicylowym odblokowuje ujścia gruczołów łojowych, zmniejsza ilość sebum i widoczność porów. Ekstrakt z wierzbówki kiprzycy oraz olej lniany łagodzą podrażnienia i przyspieszają regenerację. Krem szybko się wchłania, nadaje skórze matowy wygląd i stanowi idealną bazę pod makijaż.

Sposób użycia: stosować rano i wieczorem po oczyszczeniu twarzy i szyi Max Matt Gel i Max Matt Tonic.

Opakowanie: 50 ml

Cena: 69 zł



Co należy zrobić aby zdobyć zestaw składający się z dwóch wymienionych wyżej produktów?

Napisz nam, dlaczego właśnie w sezonie jesienno-zimowym warto zadbać o cerę z trądzikiem i dlaczego to Ty powinnaś/eś przetestować nowości Clareny.


10 takich zestawów czeka na swoich właścicieli!

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 4 grudnia 2013 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych w postaci odpowiedzi na konkursowe pytanie na adres mailowy Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , w temacie maila wpisując - Zgłoszenie do konkursu z marką Clarena.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić wpis z fanpage portalu serwisuroda.pl informujący o tym konkursie na swoim publicznym profilu i jeśli jeszcze nie jest naszym fanem musi polubić nasz fanpage.

3. Przesyłane zgłoszenia nie mogą zawierać elementów graficznych, a odpowiedź konkursowa musi zmieścić się w opisie składającym się maksymalnie z 2.000 znaków ze spacjami.

4. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 15 grudnia 2013 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia lub jego pseudonimem/nikiem z podaniem linka do fanpage z facebook autora zgłoszenia - bez tych danych zgłoszenie nie będzie rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia nie będą uwzględniane.

5. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

6. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest zestaw składający się z dwóch produktów wymienionych i opisanych powyżej.

7. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 10 osób, których prace wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl w ramach nadesłanych zgłoszeń.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska lub pseudonimu na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska (pseudonimu/niku) w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoby wygrywające w niniejszej akcji nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w niej oraz przesłania do nich zestawów.

10. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

11. Redakcja przedstawi autorów wybranych zgłoszeń konkursowych na fanpage portalu dnia 20 grudnia 2013 roku.




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

ROSE PATCHOULI
Mgiełka do ciała dla kobiet
NOU

Pojemność:
200 ml

Naturalne SERUM do RZĘS
INVEO

Pojemność:
3,5 ml

Wiadomości branżowe

B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 6 maja 2021 roku (uwaga nowy termin) zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl