Reklama
Konkurs z marką Clarena

Kosmetyki CLARENA to profesjonalne, oparte na innowacyjnych surowcach linie do pielęgnacji twarzy i ciała. Przy tworzeniu tych produktów wykorzystano zaawansowane technologicznie kompleksy oraz drogocenne ekstrakty roślinne zaczerpnięte z natury. Receptury współtworzą  wysokiej klasy biotechnolodzy, kosmetolodzy i farmaceuci. Pozwoliło to skomponować ekskluzywne i efektywne zabiegi gabinetowe uzupełnione o kosmetyki do pielęgnacji domowej, tworząc pełne, synergistycznie działające linie.

Redukcja trądziku o 67% w 6 tygodni? Tak działa przełomowy Sytenol®A wsparty kwasem salicylowym. Rewolucyjny składnik aktywny po raz pierwszy w Polsce wprowadza na rynek marka Clarena. Tej zimy czas na wielki debiut Max Dermasebum Line – preparatów do skóry borykającej się z niedoskonałościami.

 

 

Korektor dla cery trądzikowej, tłustej i mieszanej – Acne Control Cover

Korektor skutecznie maskujący niedoskonałości, zaczerwienienia i przebarwienia skóry. Zawiera kwas salicylowy i olejek z drzewa herbacianego, które działają antybakteryjnie, skutecznie łagodzą stany zapalne i zmniejszają ilość zanieczyszczeń. Doskonale dopasowuje się do każdej karnacji i posiada praktyczny dozownik umożliwiający higieniczną aplikację. Nadaje skórze jednolity koloryt i matowy wygląd.

Sposób użycia: cienką warstwą preparatu pokryć defekty skóry, w razie potrzeby aplikację powtórzyć.

 

 

 

Opakowanie: 5 ml

Cena: 32 zł

 

 

 

Krem normalizujący – Max Sebum Control Cream

Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery mieszanej, tłustej i trądzikowej. Zawiera opatentowany Sytenol®A o kompleksowym działaniu przeciwtrądzikowym, normalizującym i likwidującym niedoskonałości. Pore Reductyl w połączeniu z kwasem salicylowym odblokowuje ujścia gruczołów łojowych, zmniejsza ilość sebum i widoczność porów. Ekstrakt z wierzbówki kiprzycy oraz olej lniany łagodzą podrażnienia i przyspieszają regenerację. Krem szybko się wchłania, nadaje skórze matowy wygląd i stanowi idealną bazę pod makijaż.

Sposób użycia: stosować rano i wieczorem po oczyszczeniu twarzy i szyi Max Matt Gel i Max Matt Tonic.

Opakowanie: 50 ml

Cena: 69 zł



Co należy zrobić aby zdobyć zestaw składający się z dwóch wymienionych wyżej produktów?

Napisz nam, dlaczego właśnie w sezonie jesienno-zimowym warto zadbać o cerę z trądzikiem i dlaczego to Ty powinnaś/eś przetestować nowości Clareny.


10 takich zestawów czeka na swoich właścicieli!

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 4 grudnia 2013 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych w postaci odpowiedzi na konkursowe pytanie na adres mailowy Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , w temacie maila wpisując - Zgłoszenie do konkursu z marką Clarena.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić wpis z fanpage portalu serwisuroda.pl informujący o tym konkursie na swoim publicznym profilu i jeśli jeszcze nie jest naszym fanem musi polubić nasz fanpage.

3. Przesyłane zgłoszenia nie mogą zawierać elementów graficznych, a odpowiedź konkursowa musi zmieścić się w opisie składającym się maksymalnie z 2.000 znaków ze spacjami.

4. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 15 grudnia 2013 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia lub jego pseudonimem/nikiem z podaniem linka do fanpage z facebook autora zgłoszenia - bez tych danych zgłoszenie nie będzie rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia nie będą uwzględniane.

5. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

6. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest zestaw składający się z dwóch produktów wymienionych i opisanych powyżej.

7. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 10 osób, których prace wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl w ramach nadesłanych zgłoszeń.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska lub pseudonimu na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska (pseudonimu/niku) w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoby wygrywające w niniejszej akcji nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w niej oraz przesłania do nich zestawów.

10. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

11. Redakcja przedstawi autorów wybranych zgłoszeń konkursowych na fanpage portalu dnia 20 grudnia 2013 roku.




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl