Konkurs KARNAWAŁOWY

Karnawał w pełni. A jeśli tak to oznacza, że możemy przywitać rok tanecznym akcentem. Karnawałowe bale, imprezy czekają na wszystkich chcących rozpocząć rok pod znakiem zabawy, przebrań charakterystycznych dla tego okresu oraz przetańczonych wieczorów. Wygląd jest więc wizytówką i ma duże znaczenie. Redakcja portalu oddaje w Wasze ręce kosmetyki, dzięki którym ich zdobywcy będą mogli zadbać o ten aspekt.

 


Poniższej znajdują się zdjęcia produktów, które możecie zdobyć w naszym karnawałowym konkursie.


ODŻYWCZY KREM INFUZYJNY NA NOC

Krem na noc do skóry dojrzałej 40+, suchej i normalnej. Ma formę balsamicznej emulsji natłuszczającej, z infuzyjną technologią NANODYSKÓW, retinolem nowej generacji oraz aktywatorem przeciwzmarszczkowym. Struktura kremu pozwala osiągnąć błyskawiczne efekty wygładzające i regeneracyjne. Następuje spłycenie zmarszczek, znacząca poprawa nawilżenia, elastyczności i jędrności skóry. Znika uczucie suchości, zmniejsza się skłonność do podrażnień i zaczerwienień. Cera wygląda na młodszą. Właściwości kremu osiągnięto dzięki wspomaganiu przenikania peptydów, retinolu i kwasu hialuronowego. Przełomem jest zastosowanie NANODYSKÓW, rewolucyjnych nośników substancji aktywnych, zdolnych infuzyjnie wnikać do głębszych warstw skóry oraz nowatorskiej koncepcji „triku” jonowego.
Pojemność: 55 ml
Cena: 159 zł




ELIKSIR PIĘKNOŚCI

Intensywny kosmetyk do każdego typu cery dojrzałej, z technologią hydro-infuzji i błyskawicznej odnowy komórkowej. Eliksir w ciągu zaledwie 15 minut przemienia zmęczoną, szorstką, słabo nawilżoną skórę w piękny, gładki atłas – miękki i delikatny w dotyku. Staje się ona widocznie rozjaśniona, pełna młodzieńczej witalności. Stosowanie tego wyjątkowego kosmetyku to odkrywanie naturalnego piękna skóry, wielka przyjemność i poczucie luksusu. Cząsteczki trehalozy, NMF i aminokwasów zapewniają komfort nawilżenia i ponadprzeciętną gładkość powierzchni naskórka. Działanie Eliksiru Piękności zachwyca szybkością i skutecznością.
Pojemność: 40 ml
Cena: 139 zł













Co należy zrobić aby zdobyć powyższe kosmetyki
?

Napisz krótko jak wyobrażasz sobie swój najwspanialszy karnawał, jak chcesz aby wyglądał on. Opis prześlij na nasz adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w temacie wpisując Konkurs Karnawałowy oraz podpisując tą pracę swoim imieniem i nazwiskiem lub pseudonimem. Ten opis możesz zamieścić również w komentarzu do wpisu informującego o tym konkursie na naszym fanpage.

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 13 stycznia 2014 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie/zamieszczanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji jeśli jeszcze nie jest naszym fanem musi polubić nasz fanpage.

3. Wszystkie osoby biorące udział w tej akcji muszą udostępnić wpis z fanpage portalu serwisuroda.pl informujący o tym konkursie na swoim publicznym profilu.

4. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 19 stycznia 2014 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia lub jego pseudonimem/nikiem - bez tych danych nie będzie rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

5. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

6. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu są dwa kosmetyki marki Yonelle, które zostały przedstawione powyżej na zdjęciach oraz koło nich opisane.

7. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 2 osób, które wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl z nadesłanych/zamieszczonych wszystkich zgłoszeń.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska lub pseudonimu na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska (pseudonimu/niku) w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoba wygrywająca w akcji nie ponosi żadnych kosztów z tytułu udziału w akcji oraz przesłania do niej kosmetyku.

10. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

11. Redakcja przedstawi autorów wybranych zgłoszeń konkursowych na fanpage portalu serwisuroda.pl dnia 24 stycznia 2014 roku.



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl