Reklama
Wiosenny konkurs z marką REF

REF to szwedzka marka profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów. Jest wierna zasadom i tradycji kraju, gdzie się narodziła czyli Szwecji. Jest kwintesencją skandynawskiego ducha zarówno w procesie produkcji, jak i przejrzystej surowej stylistyki. Podobnie jak znane na cały świat szwedzkie marki, bazuje na filarach, na których opiera się Szwecja – solidności, bezpieczeństwie, designie i prostocie.


Chcąc uprościć pracę stylistom, a klientom podać jasny system rozróżniania idealnych dla nich produktów, REF. stworzył filozofię trzech numerów. W naturalny, wręcz instynktowny sposób numery prowadzą przez krainę stylizacji, pielęgnacji i objętości, wskazując siłę działania na każdym z tych wymiarów.

 

W wiosennym konkursie naszego portalu można zdobyć zestawy podróżne od marki REF, składające się z:

- REPAIR SHAMPOO SULFATE FREE / 551 / Szampon regenerujący 80 ml

Szampon - Rekonstruktor bez siarczanów, bez parabenów - intensywnie odbudowuje strukturę włosów suchych i zniszczonych zabiegami chemicznymi i wysoką temperaturą. Zawiera wyciągi z borówki brusznicy i orzechów oraz olejek arganowy i olejek kamani. Specjalnie dobrana formuła odbudowuje, zmiękcza i wygładza włosy, wydłuża żywotność koloru.

- designerskie słuchawki

 

 

 

Co należy zrobić aby zdobyć wymieniony powyżej zestaw?

Po 1. Udostępnij informację o tym konkursie na swoim fanpage na facebook.

Po 2. Opisz krótko co robisz wiosną i latem aby Twoje włosy wyglądały ładnie i zdrowo.

Zadanie to należy przesłać na e-mail – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , a w temacie maila należy wpisać:  konkurs REF

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 14 kwietnia 2014 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić na swoim prywatnym profilu na facebook wpis informujący o wzięciu udziału w tym konkursie.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 30 kwietnia 2014 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest 5 zestawów turystycznych marki REF w skład których wchodzą szampon oraz słuchawki. Opis tych produktów znajduje się powyżej przy opisie konkursu.

6. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 5 osób, które wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl z nadesłanych wszystkich ważnych zgłoszeń.

7. Wygranej nie można przenieść na inną osobę w trakcie trwania akcji konkursowej.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej opisane powyżej zestawy nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich zestawów.

10. Redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem zestawów kosmetycznych przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

11. Zestawy kosmetyczne nie mogą być wymienione na pieniądze w żadnej z sytuacji.

12. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

13. Redakcja przedstawi autorów wybranych zgłoszeń konkursowych na fanpage portalu serwisuroda.pl dnia 5 maja 2014 roku.




Komentarze
2014-04-11 20:38:51
~Mariana85 Super konkursik,napewno wezmę udział :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl