Wiosenny konkurs z marką REF

REF to szwedzka marka profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów. Jest wierna zasadom i tradycji kraju, gdzie się narodziła czyli Szwecji. Jest kwintesencją skandynawskiego ducha zarówno w procesie produkcji, jak i przejrzystej surowej stylistyki. Podobnie jak znane na cały świat szwedzkie marki, bazuje na filarach, na których opiera się Szwecja – solidności, bezpieczeństwie, designie i prostocie.


Chcąc uprościć pracę stylistom, a klientom podać jasny system rozróżniania idealnych dla nich produktów, REF. stworzył filozofię trzech numerów. W naturalny, wręcz instynktowny sposób numery prowadzą przez krainę stylizacji, pielęgnacji i objętości, wskazując siłę działania na każdym z tych wymiarów.

 

W wiosennym konkursie naszego portalu można zdobyć zestawy podróżne od marki REF, składające się z:

- REPAIR SHAMPOO SULFATE FREE / 551 / Szampon regenerujący 80 ml

Szampon - Rekonstruktor bez siarczanów, bez parabenów - intensywnie odbudowuje strukturę włosów suchych i zniszczonych zabiegami chemicznymi i wysoką temperaturą. Zawiera wyciągi z borówki brusznicy i orzechów oraz olejek arganowy i olejek kamani. Specjalnie dobrana formuła odbudowuje, zmiękcza i wygładza włosy, wydłuża żywotność koloru.

- designerskie słuchawki

 

 

 

Co należy zrobić aby zdobyć wymieniony powyżej zestaw?

Po 1. Udostępnij informację o tym konkursie na swoim fanpage na facebook.

Po 2. Opisz krótko co robisz wiosną i latem aby Twoje włosy wyglądały ładnie i zdrowo.

Zadanie to należy przesłać na e-mail – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , a w temacie maila należy wpisać:  konkurs REF

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 14 kwietnia 2014 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić na swoim prywatnym profilu na facebook wpis informujący o wzięciu udziału w tym konkursie.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 30 kwietnia 2014 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest 5 zestawów turystycznych marki REF w skład których wchodzą szampon oraz słuchawki. Opis tych produktów znajduje się powyżej przy opisie konkursu.

6. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 5 osób, które wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl z nadesłanych wszystkich ważnych zgłoszeń.

7. Wygranej nie można przenieść na inną osobę w trakcie trwania akcji konkursowej.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej opisane powyżej zestawy nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich zestawów.

10. Redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem zestawów kosmetycznych przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

11. Zestawy kosmetyczne nie mogą być wymienione na pieniądze w żadnej z sytuacji.

12. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

13. Redakcja przedstawi autorów wybranych zgłoszeń konkursowych na fanpage portalu serwisuroda.pl dnia 5 maja 2014 roku.




Komentarze
2014-04-11 20:38:51
~Mariana85 Super konkursik,napewno wezmę udział :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

ROSE PATCHOULI
Mgiełka do ciała dla kobiet
NOU

Pojemność:
200 ml

Naturalne SERUM do RZĘS
INVEO

Pojemność:
3,5 ml

Wiadomości branżowe

B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 7 kwietnia 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy....
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Czy mogę pić kawę w ciąży? Czy kawa w ciąży jest szkodliwa? Wiele przyszłych mam zadaje sobie to pytanie. Lekarze jednoznacznie wskazują, że można pić kawę w ciąży, ale trzeba zmienić...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl