Wiosenny konkurs z marką REF

REF to szwedzka marka profesjonalnych produktów do pielęgnacji włosów. Jest wierna zasadom i tradycji kraju, gdzie się narodziła czyli Szwecji. Jest kwintesencją skandynawskiego ducha zarówno w procesie produkcji, jak i przejrzystej surowej stylistyki. Podobnie jak znane na cały świat szwedzkie marki, bazuje na filarach, na których opiera się Szwecja – solidności, bezpieczeństwie, designie i prostocie.


Chcąc uprościć pracę stylistom, a klientom podać jasny system rozróżniania idealnych dla nich produktów, REF. stworzył filozofię trzech numerów. W naturalny, wręcz instynktowny sposób numery prowadzą przez krainę stylizacji, pielęgnacji i objętości, wskazując siłę działania na każdym z tych wymiarów.

 

W wiosennym konkursie naszego portalu można zdobyć zestawy podróżne od marki REF, składające się z:

- REPAIR SHAMPOO SULFATE FREE / 551 / Szampon regenerujący 80 ml

Szampon - Rekonstruktor bez siarczanów, bez parabenów - intensywnie odbudowuje strukturę włosów suchych i zniszczonych zabiegami chemicznymi i wysoką temperaturą. Zawiera wyciągi z borówki brusznicy i orzechów oraz olejek arganowy i olejek kamani. Specjalnie dobrana formuła odbudowuje, zmiękcza i wygładza włosy, wydłuża żywotność koloru.

- designerskie słuchawki

 

 

 

Co należy zrobić aby zdobyć wymieniony powyżej zestaw?

Po 1. Udostępnij informację o tym konkursie na swoim fanpage na facebook.

Po 2. Opisz krótko co robisz wiosną i latem aby Twoje włosy wyglądały ładnie i zdrowo.

Zadanie to należy przesłać na e-mail – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , a w temacie maila należy wpisać:  konkurs REF

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 14 kwietnia 2014 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić na swoim prywatnym profilu na facebook wpis informujący o wzięciu udziału w tym konkursie.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 30 kwietnia 2014 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest 5 zestawów turystycznych marki REF w skład których wchodzą szampon oraz słuchawki. Opis tych produktów znajduje się powyżej przy opisie konkursu.

6. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 5 osób, które wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl z nadesłanych wszystkich ważnych zgłoszeń.

7. Wygranej nie można przenieść na inną osobę w trakcie trwania akcji konkursowej.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej opisane powyżej zestawy nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich zestawów.

10. Redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem zestawów kosmetycznych przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

11. Zestawy kosmetyczne nie mogą być wymienione na pieniądze w żadnej z sytuacji.

12. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

13. Redakcja przedstawi autorów wybranych zgłoszeń konkursowych na fanpage portalu serwisuroda.pl dnia 5 maja 2014 roku.




Komentarze
2014-04-11 20:38:51
~Mariana85 Super konkursik,napewno wezmę udział :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

C+ Strategy
Stymulator
gładkiej skóry,
krem pod oczy
AVA

Pojemność:
15 ml

C+ Strategy
Multi-aktywny lifting,
krem na dzień

AVA

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Miniony rok 2020 postawił przed nami nowe wyzwania, spowodował liczne zmiany w funkcjonowaniu, nie zawsze łatwe do zaakceptowania, wymagające nowych rozwiązań i świeżego spojrzenia. Nowy rok 2021 przynosi kolejne istotne dla branży wydarzenia. Spółka Health and Beauty Media podjęła decyzję o nowej lokalizacji organizowanych...
B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 6 maja 2021 roku (uwaga nowy termin) zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl