Wielkanocny konkurs od Redakcji serwisuroda.pl

Redakcja naszego serwisu przygotowała dla czytelników oraz fanów specjalny konkurs, w którym do zdobycia jest zestaw 10 produktów oraz świąteczna niespodzianka. Aby zdobyć ten zestaw świąteczny należy wykazać się znajomością produktów ukierunkowanych na pielęgnację całego ciała – takie preparaty są właśnie do zdobycia w naszym konkursie. Osoba, która wykaże się taką wiedzą i jednocześnie refleksem zdobędzie wspaniały prezent.

 

 

 

 

Na poniższym zdjęciu widzisz 10 preparatów, które specjalnie zostały zakryte. Te właśnie produkty są do zdobycia.

 

Co należy zrobić aby zdobyć wymieniony poniżej zestaw?

Po 1. Udostępnij informację o tym konkursie na swoim fanpage na facebooku.

Po 2. Odgadnij jak największą liczbę produktów z tego zdjęcia poniżej. Wystarczą nazwy kategorii do których należą te preparaty czyli na przykład – żel pod prysznic, szminka, sól do kąpieli, perfumy itp.

Zadanie 2 czyli nazwy 10 kategorii produktowych (które Twoim zdaniem odpowiadają produktom z poniższego zdjęcia) należy przesłać na e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , a w temacie maila należy wpisać:  konkurs Wielkanocny

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 13 kwietnia 2014 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić na swoim prywatnym profilu na facebook wpis informujący o wzięciu udziału w tym konkursie.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 15 kwietnia 2014 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest zestaw składający się z 10 produktów, częściowo pokazanych na zdjęciu powyżej.

 

Dodatkowo do 10 produktów dodaliśmy słodki akcent wielkanocny tj. Migdały w czekoladzie marki Karmello Chocolatier.

 

 

 

6. W niniejszej akcji zostanie nagrodzone zgłoszenie konkursowe 1 osoby, która jako pierwsza wskaże w ramach 10 przesłanych kategorii produktowych, najwięcej poprawnych kategorii – czyli takich którym faktycznie odpowiadają zaprezentowane na zdjęciu produkty.

7. Wygranej nie można przenieść na inną osobę w trakcie trwania akcji konkursowej, ani wymienić na pieniądze.

8. Autor pierwszego poprawnego zgłoszenia wyraża zgodę na wymienienie jego imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoba zdobywająca w tej akcji konkursowej opisany powyżej zestaw nie ponosi  żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do niej zestawu.

10. Redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem zestawu przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

11. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

12. Redakcja przedstawi autora pierwszego poprawnego zgłoszenia na fanpage portalu serwisuroda.pl dnia 16 kwietnia 2014 roku.

 



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl