Wielkanocny konkurs od Redakcji serwisuroda.pl

Redakcja naszego serwisu przygotowała dla czytelników oraz fanów specjalny konkurs, w którym do zdobycia jest zestaw 10 produktów oraz świąteczna niespodzianka. Aby zdobyć ten zestaw świąteczny należy wykazać się znajomością produktów ukierunkowanych na pielęgnację całego ciała – takie preparaty są właśnie do zdobycia w naszym konkursie. Osoba, która wykaże się taką wiedzą i jednocześnie refleksem zdobędzie wspaniały prezent.

 

 

 

 

Na poniższym zdjęciu widzisz 10 preparatów, które specjalnie zostały zakryte. Te właśnie produkty są do zdobycia.

 

Co należy zrobić aby zdobyć wymieniony poniżej zestaw?

Po 1. Udostępnij informację o tym konkursie na swoim fanpage na facebooku.

Po 2. Odgadnij jak największą liczbę produktów z tego zdjęcia poniżej. Wystarczą nazwy kategorii do których należą te preparaty czyli na przykład – żel pod prysznic, szminka, sól do kąpieli, perfumy itp.

Zadanie 2 czyli nazwy 10 kategorii produktowych (które Twoim zdaniem odpowiadają produktom z poniższego zdjęcia) należy przesłać na e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , a w temacie maila należy wpisać:  konkurs Wielkanocny

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 13 kwietnia 2014 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić na swoim prywatnym profilu na facebook wpis informujący o wzięciu udziału w tym konkursie.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 15 kwietnia 2014 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest zestaw składający się z 10 produktów, częściowo pokazanych na zdjęciu powyżej.

 

Dodatkowo do 10 produktów dodaliśmy słodki akcent wielkanocny tj. Migdały w czekoladzie marki Karmello Chocolatier.

 

 

 

6. W niniejszej akcji zostanie nagrodzone zgłoszenie konkursowe 1 osoby, która jako pierwsza wskaże w ramach 10 przesłanych kategorii produktowych, najwięcej poprawnych kategorii – czyli takich którym faktycznie odpowiadają zaprezentowane na zdjęciu produkty.

7. Wygranej nie można przenieść na inną osobę w trakcie trwania akcji konkursowej, ani wymienić na pieniądze.

8. Autor pierwszego poprawnego zgłoszenia wyraża zgodę na wymienienie jego imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoba zdobywająca w tej akcji konkursowej opisany powyżej zestaw nie ponosi  żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do niej zestawu.

10. Redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem zestawu przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

11. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

12. Redakcja przedstawi autora pierwszego poprawnego zgłoszenia na fanpage portalu serwisuroda.pl dnia 16 kwietnia 2014 roku.

 



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki na przełomie roku 2020/2021!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

C+ Strategy
Stymulator
gładkiej skóry,
krem pod oczy
AVA

Pojemność:
15 ml

C+ Strategy
Multi-aktywny lifting,
krem na dzień

AVA

Pojemność:
50 ml

Wiadomości branżowe

Miniony rok 2020 postawił przed nami nowe wyzwania, spowodował liczne zmiany w funkcjonowaniu, nie zawsze łatwe do zaakceptowania, wymagające nowych rozwiązań i świeżego spojrzenia. Nowy rok 2021 przynosi kolejne istotne dla branży wydarzenia. Spółka Health and Beauty Media podjęła decyzję o nowej lokalizacji organizowanych...
B2Beauty Trends Show to event poświęcony branży beauty w Polsce. To nie tylko najlepsi wystawcy i bogata oferta skierowana do przedstawicieli biznesu, ale także kompleksowe warsztaty i konferencje, będące trampoliną do rozwoju! Już 6 maja 2021 roku (uwaga nowy termin) zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

W styczniu bezpłatny serwis VOD ARTE po polsku pokazuje uznane, fabularne i dokumentalne filmy kobiece, prezentowane na międzynarodowych festiwalach filmowych, w tym „Motherland” Tomasa...
Czytaj więcej

Dla Niego

Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Badania pokazują, że co prawda dla większości Polaków...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

"Świadoma Bogini. Jak zdobyć wszystko i być szczęśliwą" Stan portfela może odzwierciedlać przejęte schematy funkcjonowania rodziców i sposoby gospodarowania budżetem domowym. Przyjrzenie się im i zachowanie tych, które służą dobrej passie, pozwoli zwiększyć stan konta. Błędne przekonania...Czytaj więcej

Dbanie o planetę – tego powinniśmy uczyć się od małego „Uczniowskie Ekonawyki” oraz „Czysta Ziemia: ekodedektywi na tropie domowych nawyków” to dwa projekty przygotowane dla uczniów szkół podstawowych przez Fundację Nasza Ziemia oraz Procter & Gamble, wraz...Czytaj więcej

AstraZeneca i Uniwersytet Warszawski podpisują porozumienie o strategicznej współpracy Koncern biofarmaceutyczny i wiodąca polska uczelnia podpisały porozumienie, którego celem jest strategiczna współpraca w obszarze wdrażania nowych rozwiązań z zakresu...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2021 COSMED Consulting / serwisuroda.pl