Majówkowy konkurs Redakcyjny

W związku z tym, że maj zbliża się do nas coraz większymi krokami, zamiast kolejnych pytań w ramach naszej stałej akcji Konkurs Zabawa, przygotowaliśmy inną formułę akcji konkursowej. Do zdobycia jest atrakcyjny wiosenny zestaw z kosmetykami i nie tylko. Tym razem nie będziemy opierać się na refleksie, a w cenie będzie pomysłowość i zaangażowanie.

 

 

 

 

Na poniższym zdjęciu widać produkty które są do zdobycia w ramach zestawu.

W zestawie znajdują się następujące produkty:

1. Mleczko do ciała z olejkiem arganowym

2. Płyn micelarny o działaniu antybakteryjnym

3. Termoaktywny peeling wygładzający

4. Balsam rozświetlający

5.  Żel do higieny intymnej

6. Liftingująco - nawilżający krem

7. Detox Complex

 


 

Co należy zrobić aby zdobyć wymieniony powyżej zestaw?

Po 1. Udostępnij informację o tym konkursie na swoim fanpage na facebooku.

Po 2. Wejdź na nasz portal i znajdź artykuł, w ramach którego Twoim zdaniem produkty z zestawu wymienionego i opisanego powyżej pasują najlepiej do jego tematyki. Pod tym artykułem po zalogowaniu się w serwisie napisz krótko dlaczego Twoim zdaniem te produkty pasują do tego artykułu.

Po 3. Na nasz adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. prześlij krótki tekścik lub grafikę, które będą nawiązywać do produktów z wymienionego powyżej zestawu. W tym mailu podaj również link do artykuły pod którym zamieszczony został komentarz w ramach powyższego punktu. W temacie tego maila zgłoszeniowego należy wpisać:  Majowy konkurs

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 25 kwietnia 2014 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić na swoim prywatnym profilu na facebook wpis informujący o wzięciu udziału w tym konkursie.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 4 maja 2014 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest zestaw składający się z 7 produktów, pokazanych na zdjęciu powyżej i wymienionych.

6. W niniejszej akcji zostanie nagrodzone zgłoszenie konkursowe 1 osoby, które z wszystkich nadesłanych zgłoszeń wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl uznając go za najciekawsze.

7. Wygranej nie można przenieść na inną osobę w trakcie trwania akcji konkursowej, ani wymienić na pieniądze.

8. Autor wybranego przez Redakcję zgłoszenia wyraża zgodę na wymienienie jego imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoba zdobywająca w tej akcji konkursowej opisany powyżej zestaw nie ponosi  żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do niej zestawu.

10. Redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem zestawu przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

11. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

12. Redakcja przedstawi autora wybranego zgłoszenia na fanpage portalu serwisuroda.pl dnia 8 maja 2014 roku.

 



Komentarze
2014-05-09 08:51:45
~martus2833 Bardzo się cieszę z wygranej :) Już nie mogę doczekać się kosmetyków. Są wśród nich takie które znam i używam ale jest też sporo nowości. Nad swoją pracą musiałam trochę popracować, trochę zaryzykowałam też przedstawiając ją w takiej formie, Ale opłacało się. Wspaniała wiadomość z samego rana. Z niecierpliwością czekam na inne konkursy!!!

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl