Reklama
Konkurs z marką PALLADIO

Zioła i witaminy w kosmetykach do makijażu? Tak to możliwe dzięki marce Palladio. Marka znana jest w USA z linii kosmetyków stworzonych dla kobiet z każdym rodzajem skóry, które chcą wyglądać pięknie dzięki zastosowaniu produktów, które idealnie odpowiadają ich wymaganiom. Produkty wzbogacone są w takie składniki jak m. in. żeń-szeń, zielona herbata, aloes i witamina E. Zróżnicowana gama produktów i kolorów Palladio pozwala stworzyć kobietom wygląd, jakiego pragną.

 

 

Nasi czytelnicy mają okazję zdobyć w tym konkursie zestaw kosmetyków do makijażu. Mamy  5 zestawów marki Palladio, składających się z:

- bibułki matujące (kolor translucent)

- kredki do oka Precision Eyeliner (kolor black)

- błyszczyku do ust Herbal Lip Gloss
(kolory: 01 champagne, 13 ruby red, 18 bubblegum, 33 pink souffle, 24 see thru – wydane będą losowo)

 

 

 

 

Co należy zrobić aby zdobyć taki zestaw?

Po 1. Udostępnij informację o tym konkursie na swoim fanpage na facebook i jeśli jeszcze nie jesteś zostań naszym fanem.

Po 2. Wykonaj zadanie tj. wymyśl hasło/slogan, które Twoim zdaniem najlepiej oddaje filozofię marki Palladio.

Zadanie to wraz z podaniem autora pracy należy przesłać na e-mail – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , a w temacie maila należy wpisać:  konkurs Palladio

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 3 czerwca 2014 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić na swoim prywatnym profilu na facebook wpis informujący o tym konkursie.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 27 czerwca 2014 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest 5 zestawów marki Palladio w skład których wchodzą 3 preparaty tej marki, wymienione powyżej w opisie konkursu oraz w ilustracji graficznej.

6. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 5 osób, które wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl z nadesłanych wszystkich ważnych zgłoszeń.

7. Wygranej nie można przenieść na inną osobę w trakcie trwania akcji konkursowej.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej opisane powyżej zestawy nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich zestawów. Jednocześnie Redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem zestawów kosmetycznych przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

10. Zestawy kosmetyczne nie mogą być wymienione na pieniądze w żadnej z sytuacji.

11. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

12. Redakcja przedstawi autorów wybranych zgłoszeń konkursowych na fanpage portalu serwisuroda.pl dnia 4 lipca 2014 roku.



Komentarze
2014-07-13 23:23:36
~szakirka ja jeszcze nie znam ich ,udziału nie brałam w teście jakoś tak wyszło ,przeoczyłam chyba :)
2014-06-14 09:32:15
~Ilona K. Adixx Bardzo chętnie wypróbowała bym je na sobie . Udział wzięty więc pozostało trzymać kciuki ;)
2014-06-12 23:26:03
~Magdalena Jarkiewicz Nie miałam jeszcze okazji testować kosmetyków marki Palladio.
2014-06-04 17:15:32
~martus2833 Dopiero dzisiaj wysłałam zgłoszenie do konkursu SheFoot. Już zaczynam myśleć nad hasłem reklamowym :)
2014-06-04 10:33:34
~wiki2011 Konkurs wspaniały, bo wspaniałe kosmetyki. Nie znam ich ale bardzo chętnie poznam. Udział wzięty ;-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

AGE PREVENT Cream
Krem anti-aging do twarzy

Produkt o wielokierunkowym działaniu przeciwstarzeniowym.

AGE PREVENT Peeling
Peeling enzymatyczno-chemiczny

Preparat  o delikatnym działaniu złuszczającym i wyrównującym koloryt.

Wiadomości branżowe

Powoli zaczynamy odliczanie do weekendu 6-7 kwietnia, kiedy to na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpocznie się największe w Polsce wydarzenie urodowe dla ekspertów w dziedzinie makijażu, stylizacji paznokci i fryzjerstwa. Prócz profesjonalnej oferty produktowej, będzie można wziąć udział w licznych...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak po krótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl