Reklama
Konkurs z marką PALLADIO

Zioła i witaminy w kosmetykach do makijażu? Tak to możliwe dzięki marce Palladio. Marka znana jest w USA z linii kosmetyków stworzonych dla kobiet z każdym rodzajem skóry, które chcą wyglądać pięknie dzięki zastosowaniu produktów, które idealnie odpowiadają ich wymaganiom. Produkty wzbogacone są w takie składniki jak m. in. żeń-szeń, zielona herbata, aloes i witamina E. Zróżnicowana gama produktów i kolorów Palladio pozwala stworzyć kobietom wygląd, jakiego pragną.

 

 

Nasi czytelnicy mają okazję zdobyć w tym konkursie zestaw kosmetyków do makijażu. Mamy  5 zestawów marki Palladio, składających się z:

- bibułki matujące (kolor translucent)

- kredki do oka Precision Eyeliner (kolor black)

- błyszczyku do ust Herbal Lip Gloss
(kolory: 01 champagne, 13 ruby red, 18 bubblegum, 33 pink souffle, 24 see thru – wydane będą losowo)

 

 

 

 

Co należy zrobić aby zdobyć taki zestaw?

Po 1. Udostępnij informację o tym konkursie na swoim fanpage na facebook i jeśli jeszcze nie jesteś zostań naszym fanem.

Po 2. Wykonaj zadanie tj. wymyśl hasło/slogan, które Twoim zdaniem najlepiej oddaje filozofię marki Palladio.

Zadanie to wraz z podaniem autora pracy należy przesłać na e-mail – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , a w temacie maila należy wpisać:  konkurs Palladio

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 3 czerwca 2014 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić na swoim prywatnym profilu na facebook wpis informujący o tym konkursie.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 27 czerwca 2014 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest 5 zestawów marki Palladio w skład których wchodzą 3 preparaty tej marki, wymienione powyżej w opisie konkursu oraz w ilustracji graficznej.

6. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 5 osób, które wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl z nadesłanych wszystkich ważnych zgłoszeń.

7. Wygranej nie można przenieść na inną osobę w trakcie trwania akcji konkursowej.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej opisane powyżej zestawy nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich zestawów. Jednocześnie Redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem zestawów kosmetycznych przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

10. Zestawy kosmetyczne nie mogą być wymienione na pieniądze w żadnej z sytuacji.

11. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

12. Redakcja przedstawi autorów wybranych zgłoszeń konkursowych na fanpage portalu serwisuroda.pl dnia 4 lipca 2014 roku.



Komentarze
2014-07-13 23:23:36
~szakirka ja jeszcze nie znam ich ,udziału nie brałam w teście jakoś tak wyszło ,przeoczyłam chyba :)
2014-06-14 09:32:15
~Ilona K. Adixx Bardzo chętnie wypróbowała bym je na sobie . Udział wzięty więc pozostało trzymać kciuki ;)
2014-06-12 23:26:03
~Magdalena Jarkiewicz Nie miałam jeszcze okazji testować kosmetyków marki Palladio.
2014-06-04 17:15:32
~martus2833 Dopiero dzisiaj wysłałam zgłoszenie do konkursu SheFoot. Już zaczynam myśleć nad hasłem reklamowym :)
2014-06-04 10:33:34
~wiki2011 Konkurs wspaniały, bo wspaniałe kosmetyki. Nie znam ich ale bardzo chętnie poznam. Udział wzięty ;-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl