Zdobądź jeden z kosmetycznych zestawów

Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią na naszym fanpage, przygotowaliśmy akcję w której wybrani kolejni Fani, którzy polubią nasz fanpage zdobędą nagrodę. Po wcześniejszej konsultacji z naszymi aktualnymi Fanami, którą przeprowadziliśmy na naszym profilu, zapadła decyzja w zespole redakcyjnym naszego serwisu, że to właśnie nasi obecni Fani i Czytelnicy podejmą decyzję kto z nowych Fanów zdobędzie dwa kosmetyczne zestawy.

 

 

 

Poniżej znajduje się lista produktów i ich zdjęcie, które stanowią pulę w ramach której zostały przygotowane dwa zestawy. Zgodnie z konsultacjami zrobionymi na naszym fanpage z Wami, pula ta została podzielona na dwa zestawy. Cyfry na poniższym zdjęciu przy produktach odpowiadają tym zestawom tj. cyfra 1 oznacza zestaw pierwszy i automatycznie cyfra 2 odpowiada zestawowi drugiemu.

 

Powyżej na zdjęciu znajduje się pula kosmetyków, podzielona cyframi na dwa zestawy, a poniżej lista produktów wchodzących w całą pulę.

 

1. Balsam z papają  400 ml  x 1 sztuka
2. Mleczko do ciała z olejem arganowym 300 ml x 1 sztuka
3. Balsam rozświetlający 200 ml x 2 sztuki
4. Regenerujący krem z olejem arganowym 50 ml x 1 sztuka
5. Odżywczy krem z olejem z amarantusa 50 ml x 1 sztuka
6. Krem antybakteryjny  BB 75 ml x 1 sztuka
7. Termoaktywny peeling 75 ml x 1 sztuka
8. Make-Up kryjący x 1 sztuka
9. Żel do higieny intymnej x 1 sztuka
10. Pomadka do ust x 2 sztuki
11. Antyperspirant w kulce x 1 sztuka

 

Kto zdobędzie 2 zestawy kosmetyczne?

Tak jak już wspomnieliśmy wcześniej, decyzję o tym który nowy Fan naszego fanpage zdobędzie zestaw 1 i 2 podejmą nasi aktualni Fani oraz nasi Czytelnicy. Pewne jest to, że dwa zestawy powędrują do nowych Fanów czyli osób, które polubią nasz fanpage www.facebook.com/SerwisUrodapl od 3-tysięcznego nowego Fana do 3,5-tysięcznego nowego Fana.

W tym celu prosimy aby nasi Fani i Czytelnicy wybrali jedną liczbę pomiędzy 3.000 a 3.500 i wysłali ją w treści maila na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w tytule wpisując – 2 zestawy kosmetyczne
W chwili kiedy nasz fanpage powiększy się do 3,5-tysięczego Fana, podliczymy wszystkie przesłane propozycje i dwie liczby, które będą najczęściej wymieniane w mailach automatycznie będą odpowiadały dwóm Nowym Fanom, którzy otrzymają zestawy.

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 9 sierpnia 2014 roku.

2. W ramach tej akcji do zdobycia są dwa zestawy kosmetyczne opisane i zilustrowane powyżej w opisie.

3. Decyzja o tym, którzy nowi Fani zdobędą te zestawy należy do aktualnych Fanów i czytelników portalu serwisuroda.pl. Ich zgłoszenia przesłane w sposób opisany powyżej i zliczone w chwili, kiedy fanpage portalu serwisuroda.pl powiększy się do 3,5-tysięczego Fana, da zwycięzców.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

5. Zwycięzcami nie mogą być nowi Fani, których konta okażą się fikcyjnymi profilami czyli nie będą zawierały zdjęcia profilowego i nie będą na nich prowadzone wcześniej aktywności. W takim przypadku, Redakcja wybierze inną cyfrę która miała najwięcej wskazań i jej „właściciel” zdobędzie zestaw.

6. Nowi Fani zdobywający opisane zestawy nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich tych produktów. Jednocześnie Redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem produktów przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

7. Produkty/zestawy nie mogą być wymienione na pieniądze w żadnej sytuacji.

8. Redakcja poda dwóch Nowych Fanów, którzy zdobędą zestawy po wcześniejszym podliczeniu przesłanych zgłoszeń nie później jak 7 dni od osiągnięcia przez fanpage www.facebook.com/SerwisUrodapl 3500 Fanów.

9. Inne sprawy nie opisane w niniejszych zasadach rozstrzyga Redakcja portalu serwisuroda.pl.

 





Komentarze
2014-08-18 09:23:30
~Redakcja serwisu Pani Ilono, jak pisaliśmy na naszym fanpage we wpisie gdzie była zamieszczona informacja o tej akcji, dla naszych Fanów i Czytelników jest przygotowywanych wiele aktywności, w których bierze udział również Pani. Ta konkretna akcja powstała w tym celu aby osoby, które są naszymi Czytelnikami zachęcić do tego aby polubiły również nasz fanpage i udzielały się także na nim.
2014-08-16 17:49:56
~Ilona K. Adixx Jak dla mnie zasady są trochę skomplikowane ,no i krzywdzące dla fanów , którzy polubili poniżej liczby 3 tys.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl