Zdobądź paletę do makijażu Palette Match System marki Pierre René

Pierre René to marka, która posiada wieloletnie doświadczenie w branży kosmetycznej. Od 1993 roku pomaga kobietom podkreślić ich naturalne piękno oferując bogatą gamę kosmetyków do makijażu. Na dzień dzisiejszy jej produkty są sprzedawane w ponad 30 krajach świata, a lista zagranicznych rynków stale wzrasta. W naszym kraju rośnie również grono osób, które zaufały marce.

 

 

 


Od samego początku głównym celem firmy była produkcja wysokiej jakości preparatów kosmetycznych. W trosce o klienta specjaliści firmy śledzą trendy w świecie mody. Opracowują coraz nowsze receptury, udoskonalają obsługę klienta, unowocześniają opakowania. W 2014 roku firma zmieniła logo głównej linii kosmetycznej na Pierre Rene Professional udoskonalając tym samym dostępne dotychczas receptury i uzupełniając ofertę o bardzo wyspecjalizowane preparaty. Dzięki temu marka przeszła przemianę plasującą ją obecnie nie tylko jako wytwórcę masowej kosmetyki kolorowej, ale także eksperta w dziedzinie produktów do profesjonalnego makijażu.

 

Nasi czytelnicy mają okazję zdobyć palety do makijażu Palette Match System Pierre René Professional z indywidualnie wybranymi kolorami cieni.

 

 

Co należy zrobić aby zdobyć wymarzoną paletę do makijażu?

Po 1. Odpowiedz na to pytanie: W ilu opcjach (rodzajach palet) dostępny jest Palette Match System?

Po 2.  Jakie kolory wybrałabyś do swojego makijażu? Stwórz swój indywidualny zestaw cieni do powiek (na stronie marki www.pierrerene.pl klikając na dowolną paletę, uzyskujemy dostęp do gamy kolorystycznej).

Po 3. Udostępnij informację o tym konkursie na swoim prywatnym profilu na facebook.


Odpowiedzi na dwa powyżej wymienione pytania wraz z podaniem autora tych odpowiedzi należy przesłać na nasz e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , a w temacie maila należy wpisać: Pierre Rene zgłoszenie. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi zapoznać się z poniższymi zasadami i wykonać je, aby zgłoszenie było ważne. Odpowiedzi na powyżej wymienione pytania każdy uczestnik tego konkursu może szukać na stronie marki www.pierrerene.pl.

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa rozpoczyna się dnia 17 września 2014 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej i poniżej.

2. Każda osoba biorąca udział w tej akcji musi udostępnić na swoim prywatnym profilu na facebook wpis informujący o tym konkursie.

3. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 5 października 2014 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

4. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

5. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest 5 palet do makijażu Palette Match System wraz z indywidualnie wybranymi kolorami cieni.

6. W niniejszej akcji zostaną nagrodzone zgłoszenia konkursowe 5 osób, które wybierze Redakcja portalu serwisuroda.pl z nadesłanych wszystkich ważnych zgłoszeń.

7. Wygranej nie można przenieść na inną osobę w trakcie trwania akcji konkursowej.

8. Autorzy wybranych przez Redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszeń wyrażają zgodę na wymienienie ich imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez Redakcję portalu serwisuroda.pl.

9. Osoby zdobywające w tej akcji konkursowej opisany powyżej produkt, nie ponoszą żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do nich tego produktu. Jednocześnie Redakcja portalu serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem zestawów kosmetycznych przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

10. Kosmetyki nie mogą być wymienione na pieniądze w żadnej sytuacji.

11. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez Redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

12. Redakcja przedstawi autorów wybranych zgłoszeń konkursowych na fanpage portalu serwisuroda.pl dnia 11 października 2014 roku.




Komentarze
2014-10-11 15:09:36
~Redakcja serwisu Oto zwycięzcy tego konkursu:

1. Marta Kościelska
2. Agnieszka Sołtysiak
3. Aleksandra Gregoruk
4. Mariana Szymańska
5. Anna Salwin

Gratulujemy i prosimy wymienione powyżej Panie o przesłanie do nas swoich danych adresowych na nasz mail konkurs@serwisuroda.pl z dopiskiem w temacie "Palette Match System ROZWIĄZANIE", z adresów mailowych z których były do nas przesyłane wcześniej zgłoszenia konkursowe.
2014-09-30 11:42:39
~Ewelina Ząbek bardzo ciekawy konkurs ,uwielbiam cienie a tu duzy plus ze mozna wybrac wlasną gamę kolorystyczną
2014-09-26 15:30:03
~Agnieszka W. Ciekawy konkurs , tym bardziej ze ja jestem maniaczka paletek cieni do powiek :D
2014-09-24 15:37:39
~Karolina Powodzenia ja nie używam palet :).
2014-09-18 19:48:33
~szakirka bardzo fajnie ,że można sobie wybrać samemu cienie i ułożyć paletę kolorystycznie tak,jak nam odpowiada :)
2014-09-18 08:11:07
~wiki2011 Nagroda w konkursie na prawdę bardzo fajna. Przyznam, że pierwszy raz słyszę o tej marce i tym bardziej ciekawi mnie ona. Udział wzięty oczywiście :-)
2014-09-16 19:25:50
~Mariana85 Bardzo fajnie,że można spróbować swoich sił,i zdobyć taką paletkę ze swoimi ulubionymi odcieniami:)
Udział wezmę bez zastanawiania się,bo warto :)
Pozdrawiam
2014-09-16 19:00:58
~Ilona K. Adixx Super ,fajnie by było wygrać ;)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl