Reklama
Napisz która propozycja bielizny najlepiej odzwierciedla Twoją osobowość!

To jak wyglądamy, w co się ubieramy i jakimi przedmiotami się otaczamy jest jednym z elementów, który mówi innym o nas, o naszej osobowości. Odzież którą nosimy na co dzień i od święta ujawnia wiele szczegółów o naszych preferencjach estetycznych. Bielizna wciąż uchodzi za coś intymnego i tak bardzo osobistego, więc podążając tym tropem, to właśnie ona powinna powiedzieć najwięcej o jej  właścicielu. Co nasze propozycje powiedzą o Tobie? Zobaczmy!

 

 

 

 

Poniżej prezentujemy 8 wzorów bielizny i strojów kąpielowych marek Panache, dostępnych do miseczki K, które odzwierciedlają zupełnie różne style – zarówno ze względu na cel ich przeznaczenia, jak również samą formę. Zastanów się, która z tych propozycji najbardziej odzwierciedla Twoją osobowość oraz urodę i opisz to - stosując ciekawą i przekonującą argumentację. Więcej na temat oferty marek Panache i brafittingu dowiesz się ze strony Panache.

 

Najciekawsze zgłoszenie nagrodzimy!

Autorka opisu, który najbardziej spodoba się redakcji, otrzyma wybrany przez siebie komplet bielizny lub stroju kąpielowego.

 

1. Anya Stripe Swim  by Panache                  2. Chi Sculptresse by Panache



3. Hattie Cleo Swim by Panache                  4. Maddie Spot Cleo  by Panache

 

5. MatildaCleoSwim by Panache                  6. OdetteBlack by Panache

 


7. Panache Sport                  8. Porcelain Elan by Panache

 

 

 

Co należy zrobić aby zgłoszenie w tej akcji było ważne?

Opisz, która z 8 przedstawionych powyżej propozycji bielizny najbardziej odzwierciedla Twoją osobowość oraz urodę, stosując ciekawą i przekonującą argumentację. Pamiętaj - podaj w tym opisie numer i nazwę bielizny do której nawiązujesz.

Zadanie to wraz podaniem autora pracy należy przesłać na nasz e-mail tj.: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   W temacie maila należy wpisać: Zgłoszenie – Konkurs Panache

Miło będzie nam jeśli poinformujecie swoich znajomych o tej akcji, udostępniając informację o tym konkursie na swoim prywatnym profilu na facebooku.

 

 

 

Zasady udziału w akcji

1. Niniejsza akcja konkursowa organizowana jest przez portal www.serwisuroda.pl. Rozpoczyna się ona dnia 3 maja 2015 roku. Od tej daty można rozpocząć przesyłanie zgłoszeń konkursowych na zasadach opisanych powyżej.

2. Zgłoszenia konkursowe należy przesyłać do dnia 24 maja 2015 włącznie. Każde zgłoszenie konkursowe musi być podpisane imieniem i nazwiskiem autora zgłoszenia (opcjonalnie jego pseudonimem z facebook i link do tego fanpage autora zgłoszenia) - bez tych danych nie będzie ono rozpatrywane przez Redakcję. Później przesłane zgłoszenia również nie będą uwzględniane.

3. Akcja przeznaczona jest dla osób dorosłych, zamieszkałych na terenie Polski.

4. Do zdobycia w ramach niniejszego konkursu jest jeden komplet bielizny lub strój kąpielowy marek Panache wybrany przez laureatkę konkursu z zaznaczeniem, że jeśli producent nie będzie w stanie dostarczyć wybranego modelu ze względu na braki magazynowe to dostarczy w zamian inny model zatwierdzony przez laureatkę konkursu. Laureatka zostanie poproszona o potwierdzenie rozmiaru w markach Panache. Jeśli nie będzie go znać to zostanie skierowana na bezpłatną konsultację brafittingową do najbliższego salonu oferującego marki Panache.

5. W niniejszej akcji zostanie nagrodzone zgłoszenie konkursowe 1 osoby, którą wybierze redakcja portalu serwisuroda.pl z nadesłanych wszystkich ważnych zgłoszeń. Wygranej nie można przenieść na inną osobę w trakcie trwania akcji konkursowej.

6. Autorka wybranego przez redakcję portalu serwisuroda.pl zgłoszenia wyraża zgodę na wymienienie jej imienia i nazwiska (opcjonalnie pseudonimu) na portalu serwisuroda.pl i/lub jego fanpage. Oznacza to, że każda osoba biorąca udział w tej akcji, automatycznie przesyłając swoje zgłoszenie, wyraża zgodę na podanie jej imienia i nazwiska w chwili wybrania jej zgłoszenia przez redakcję portalu serwisuroda.pl.

7. Osoba zdobywająca w tej akcji konkursowej opisaną powyżej nagrodę nie ponosi żadnych kosztów z tytułu udziału w tej akcji oraz przesłania do niej tej nagrody. Jednocześnie redakcja portalu www.serwisuroda.pl nie ponosi odpowiedzialności za kwestie związane z wadliwym dostarczeniem nagrody przez firmę kurierską/Pocztę Polską.

8. Nagroda nie może być wymienione na pieniądze w żadnej z sytuacji.

9. Jedna osoba może przesłać jedno zgłoszenie w ramach tej akcji. Osoba, która prześle zgłoszenia konkursowe z różnych adresów e-mail, w chwili wykrycia tego przez redakcję portalu serwisuroda.pl, zostaje wykluczona z udziału w konkursie.

10. Redakcja przedstawi autorkę wybranego zgłoszenia konkursowego w komentarzu do tej strony oraz na fanpage portalu serwisuroda.pl do dnia 2 czerwca 2015 roku.

11. Bądź na bieżąco informowana/ny o podobnych konkursach organizowanych przez nasz serwis, dołącz do Fanów naszego fanpage.

 





Komentarze
2015-06-10 17:47:23
~Redakcja serwisu Rozwiązanie‬ KONKURS z marką bielizny Panache

Przypominamy, że w tym konkursie nagrodę zdobyła: Katarzyna Janik

Gratulujemy!
2015-05-04 22:34:07
~szakirka Wszystkie propozycje piękne ,muszę zastanowić się co wybrać :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

AGE PREVENT Cream
Krem anti-aging do twarzy

Produkt o wielokierunkowym działaniu przeciwstarzeniowym.

AGE PREVENT Peeling
Peeling enzymatyczno-chemiczny

Preparat  o delikatnym działaniu złuszczającym i wyrównującym koloryt.

Wiadomości branżowe

Powoli zaczynamy odliczanie do weekendu 6-7 kwietnia, kiedy to na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpocznie się największe w Polsce wydarzenie urodowe dla ekspertów w dziedzinie makijażu, stylizacji paznokci i fryzjerstwa. Prócz profesjonalnej oferty produktowej, będzie można wziąć udział w licznych...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Wysoka jakość, odważne, nowoczesne kolory i w 100% organiczne składniki – tak po krótce można zdefiniować nową markę kosmetyczną na polskim rynku. UND GRETEL, bo o niej mowa, od stycznia...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl