Reklama
Zainspirowani energią współczesnej metropolii

Sport wyzwala różne emocje – z jednej strony rywalizacja drużyny na miejskim boisku, z drugiej  pokonywanie własnych ograniczeń i budowanie przyjaźni trwającej przez lata. Wszystko to dzieje się w mieście. Projektanci 4F zainspirowani energią współczesnej metropolii stworzyli kolekcję SS 2018. Podzielona jest ona na trzy podstawowe linie męskie i damskie: treningową, biegową oraz miejską. Nie brakuje również produktów unisex. W sezonie wiosna/lato marka 4F nawiązuje do ubrań retro - blokowych połączeń, lampasów, jednoczęściowych strojów kąpielowych w pasy.

 

 

W wykończeniach tkanin i nadrukach pojawia się metaliczność. W detalu widoczny jest trend logomanii. Dominuje sportowy minimalizm.

 

Miejskie wyzwania

Każdy dzień stawia nowe wyzwania, a do ich realizacji potrzeba energii. Skąd ją czerpać? Z tętniącego życiem miasta, jego architektury, barw, kontrastów. Sił do działania dodają emocje pochodzące od ludzi kochających sport. Dlatego do sesji najnowszej kolekcji 4F wybrano autentycznych fighterów, nie bojących się wysiłku, zmęczenia i potu. „Przyłapani” w trakcie treningu pokazują energię i dynamikę ciała. Sesja kolekcji SS18 została wykonana w betonowej dżungli Tel Awiwu. Do jej realizacji wybrano nowoczesne, geometryczne lokalizacje, a ich monochromatyczne barwy przełamano zielenią i akcentami roślinnymi.

 

Trenuj z 4F

Najnowsza kolekcję odzieży 4F tworzą linie: treningowa, biegowa oraz miejska. Linia treningowa inspirowana jest sportami kontaktowymi, rywalizacją, przezwyciężaniem swoich słabości. Waleczność inspirowana ringiem wyrażona jest poprzez cięcia, nieregularne kształty, motywujące hasła oraz strukturę grafenu. Monochromatyczną paletę kolorystyczną rozbija akcent energetycznej czerwieni. Wśród trendów widoczna jest metaliczność w wykończeniach tkanin oraz w srebrnych i złotych nadrukach.

 

 

 

Biegnij z 4F

Inspiracją dla kolejnej linii były futurystyczne ścieżki biegowe miejskiej dżungli. W nadrukach dominuje ruch i wirujące struktury, a wśród kolorów granat, róż i zieleń.

 

 

 

Miasto z 4F

Kolekcja miejska to sportowy minimalizm. Inspiracją do jej stworzenia stała się architektura oraz nawiązanie do sportowych ubrań retro – widoczne w blokowych połączeniach i lampasach. Monochromatyczna paleta kolorystyczna z akcentami żywej czerwieni nawiązuje do betonowych nawierzchni, a cięcia i graficzne podziały w nadrukach przywołują miłość do sportu dzielonego z przyjaciółmi na miejskim boisku.

 

Autorem zdjęć jest Paweł Fabjański, a ścieżkę dźwiękową do video promującego kampanię skomponował Duit.

 

 

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody.To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.

 

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Bądź aktywny, bierz udział w życiu naszego portalu i jego fanpage. Ciesz się profitami Fun & More CLUB.

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Foodie Miód Manuka Regenerujące Masło do ciała
Soraya

Regenerujące masło do ciała z Miodem Manuka, pochodzącego z najczystszych regionów Nowej Zelandii.

Ujędrniający Krem-Serum Intensywna Depigmentacja
Dermika

Ujędrniający krem-serum z wysokim stężeniem składnika depigmentacyjnego skutecznie walczy z przebarwieniami.

Wiadomości branżowe

Branża usług beauty jak nigdy do tej pory podlega wielu i jednocześnie szybkim zmianom. Czynników, które wpływają na ten stan rzeczy jest kilka. Przede wszystkim najważniejszym jest sam konsument, który jest świadomy swoich potrzeb, co należy w tym przypadku rozumieć iż ma on w stosunku do wizyty w salonie konkretne...
27 i 28 października 2018 roku wydawca magazynu Art of Beauty organizuje dwa branżowe wydarzenia. Są to dwa kongresy o zróżnicowanym profilu tematycznym. Jeden poświęcony jest pielęgnacji skóry problematycznej, drugi zaś podejmuje zagadnienia kosmetologii estetycznej. Adresatami konferencji są kosmetolodzy i właściciele...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Po wakacjach najczęściej wraca się wypoczętym i zrelaksowanym, ale może też przydarzyć się nam nieprzyjemna pamiątka – infekcja intymna, która zburzy całą radość z urlopu. Niestety,...
Czytaj więcej

Dla Niego

Rak prostaty stanowi piątą najczęstszą przyczynę śmierci polskich mężczyzn. Wśród nowotworów ustępuje tylko rakowi płuc. Z powodu guzów tego niewielkiego gruczołu znajdującego się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

KEVIN.MURPHY dla MMC – pokaz jesień-zima 2018/19 W poniedziałek 4 czerwca w warszawskiej Królikarni, odbył się pokaz kolekcji jesień-zima 2018/19 duetu MMC. W klasycznym wnętrzu pałacu i muzeum rzeźby, MMC Studio zaprezentowało najnowszą kolekcję. Dopełnieniem kreacji, które cechowały niebanalne...Czytaj więcej

#CREATEYOURSTYLE - pod tym hasłem Schwarzkopf obchodzi w tym roku 120 urodziny Indywidualizm, pewność siebie, własny styl. I oczywiście modne, autentyczne fryzury do noszenia na co dzień, które idealnie odzwierciedlają osobowość. Tak w 2018 roku Schwarzkopf świętuje 120-lecie marki....Czytaj więcej

Parlamentarzyści kontra choroby tarczycy 25 maja 2018 r. obchodzony jest Światowy Dzień Tarczycy. Z tej okazji organizacja Polskie Amazonki Ruch Społeczny pod patronatem Marszałka Sejmu RP przygotowała akcję profilaktyczną, w ramach której Parlamentarzyści skorzystali z badań USG tarczycy i poznali...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2018 COSMED Consulting / serwisuroda.pl