Reklama
Stylizacje od Sugarfree x Wiktoria Gąsiewska

Świat Sugarfree x Wiktoria Gąsiewska jest pełen piękna, finezji i wdzięku. Kolekcja Wiktorii Gąsiewskiej dla marki na sezon jesień-zima 2019/2020, zdobędzie serce i szafę na pewno niejednej z kobiet. To doskonała propozycja na zbliżające się wielkimi krokami Święta Bożego Narodzenia oraz karnawał. Różnorodność krojów, tkanin i kolorów sprawia, że każda z Was znajdzie model idealny dla siebie. Sprawdźcie same. Tymczasem poniżej prezentujemy wybrane propozycje.

 

 


Nowe sukienki to ultramodne fasony zaprojektowane z myślą o kobietach, które nie boją się, podkreślać atutów swojej sylwetki wzorem i krojem. Dominuje róż, czerwień i zieleń, zarówno w monochromatycznych wersjach, jak i tych wzorzystych - królują kwieciste i zwierzęce printy. Dodatkowo, możemy już zdradzić, iż pojawi się kilka modeli sukienek - kwintesencja wyrafinowania, które zrobią na Was ogromne wrażenie.

Warto wiedzieć, że w projektach zadbano o najmniejsze szczegóły, aby każda kobieta, która ośmieli się je założyć, czuła się jak gwiazda. Nadchodzący sezon świąteczny, sylwestrowy i karnawałowy to idealna okazja, aby postawić na niepowtarzalne stylizacje.

Kolekcja Sugarfree x Wiktoria Gąsiewska będzie dostępna w sklepach stacjonarnych oraz na stronie internetowej już od 6 grudnia.

 

 

 

Sugarfree w Twoim mieście

Marka chce być jak najbliżej swoich klientów, dlatego nieustannie otwiera nowe sklepy Sugarfree & Cardio Bunny w kolejnych miastach w Polsce. Najbliższe otwarcia:

6.12 –Legnica, ul. Galeria Piastów Najświętszej Marii Panny 9/ lok 1.20

7.12 –Bielsko-Biała, Galeria Sfera, ul Mostowa 2/106

14.12 –Częstochowa, Galeria Jurajska, al. Wojska Polskiego 207

 

 

Adresy pozostałych sklepów znajdziecie na stronie sugarfree.pl






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl