Reklama
Kolekcja wiosna/lato 2020 marki EZURI

Nowa kolekcja polskiej marki EZURI to połączenie romantycznej zwiewności z casualowym miejskim stylem. Propozycje na nadchodzący sezon są esencją najgorętszych trendów z jednoczesną gwarancją wygody. Pastele, odważne printy i sprawdzone fasony - to przepis na wymarzoną stylizację dla ceniących wysoką jakość i lokalną produkcję. Zobacz jakie propozycje dla Ciebie ma marka EZURI.

 

 

 

 

Print is a king!

Dobrze wie o tym marka EZURI, która w najnowszej kolekcji proponuje ponad kilkanaście różnych wzorów. Oprócz dalej obowiązującego trendu zwierzęcych motywów, królować zaczynają także subtelne wzory geometryczne i te nawiązujące do natury. Liście i kwiaty to coś co tworzy w tym sezonie naprawdę modny look.

 

 

Pod znakiem pasteli

Spokojny błękit nieba, dziewczęcy jasny róż czy delikatny odcień łososia, to właśnie w takich barwach EZURI definiuje tegoroczną wiosnę. Pastelowe barwy sprawdzą się u wszystkich kobiet, które chcą zapomnieć o zimie i przygotować swoją szafę na świeżą porę roku.

 

 

Kolory ziemi

Rosnąca świadomości potrzeby życia w zgodzie z naturą, przejawia się także w pozostałych, najnowszych propozycjach marki. Nawiązujące do odcieni ziemi, stonowane barwy ubrań będą pasować do prawie każdej okazji. Jeśli chcesz postawić na basicowy look, te propozycje są zdecydowanie dla Ciebie.

 

 

Wygoda w dobrym stylu

Koniec w wybieraniem “komfort czy wygląd”. Na czas wiosenno-letnich plenerów, wycieczek rowerowych czy prac w ogrodzie, postaw na coś w czym będziesz wyglądała nie tylko adekwatnie do sytuacji ale także będziesz zadowolona, że nic cię nie krępuje. Dresy wykonane z weluru oraz kurtki z włoskiej tkaniny wysokiej jakości sprawdzą się w każdej sportowej sytuacji w tym sezonie.

 

 

EZURI to marka z silną tożsamością włókienniczej Łodzi. Została stworzona przez łodziankę, której dziadkowie zawodowo byli związani z krawiectwem. Wszystkie ubrania szyte są w Polsce z najlepszych materiałów. Od lat pracują nad nimi najbardziej doświadczeni w kraju konstruktorzy, projektanci, krojczy i szwaczki.

Celem marki jest tworzenie ubrań w odpowiedzi na potrzeby kobiet szukających stylowych i ponadczasowych rzeczy w których będą czuły się dobrze, bez względu na rozmiar czy wzrost.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami różnych...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Zbliża się wiosna! Ciepło, kolory, ruch na powietrzu, świeże warzywa, słońce. Jesteście gotowi na wiosenne zmiany? Może w tym roku warto zadbać o zdrowie i urodę jednocześnie? Fundacja...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl