Wiosna w szafie: dla mniej i bardziej odważnych

Po szaro-burej zimie wiele osób nabiera ochoty na odświeżenie swojej garderoby i odrobinę szaleństwa w stylizacjach. Nie ma chyba lepszego sposobu na to, by „wpuścić trochę słońca” do szafy niż neonowe ubrania i dodatki. Fluorescencyjne kolory nadal są na topie. I można je nosić na różne sposoby, w zależności od tego, jak bardzo jesteśmy odważni. Wiosna zbliża się wielkimi krokami i chyba nikt nie ma już wątpliwości, że warto zaprosić ją do swojej szafy.

 

 

 

Neonowy zawrót głowy

Gdy tylko słupki rtęci wędrują w górę, intuicyjnie zaczynamy szukać pewnej odmiany. Kolory, wzory, soczyste odcienie to prawdziwe (modowe) zwiastuny wiosny. Nic więc dziwnego, że właśnie wtedy entuzjastycznie reagujemy na limonkowe komplety, jaskrawożółte koszule czy intensywnie błękitne spódnice. Do czasu, aż przyjdzie nam je wybrać dla siebie lub zestawić z innymi elementami garderoby. I wtedy pojawiają się wątpliwości – jak właściwie nosić neony?

Większości z nas, do odświeżenia garderoby i stworzenia bardziej radosnych, lekkich wiosennych stylizacji, powinien wystarczyć jeden wyrazisty element – podpowiada ekspertka sieci sklepów KiK i dodaje: najprostszym rozwiązaniem są bluzki w neonowych kolorach – rozjaśniają twarz, pasują do dżinsów, ale też ołówkowych spódnic czy skórzanych i denimowych kurtek, a także marynarek w stonowanych kolorach, więc można je łączyć na wiele sposobów. Do tego nie kosztują dużo, dlatego to świetny wybór dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z neonowymi odcieniami w stylizacjach.

 

Dla tych, szukających kompromisu

Tym osobom, które na co dzień preferują raczej stonowane palety barw, ale chciałyby ożywić swoją garderobę na wiosnę, polecamy dodatki we fluorescencyjnych odcieniach. Supermodne nerki, ale też pojemne torebki lub wygodne plecaki, apaszki, kolczyki i wreszcie buty – zwłaszcza te sportowe, które można zestawiać zarówno z dżinsowymi czy dresowymi spodniami, jak i zwiewnymi spódnicami czy sukienkami – to elementy, które nie wprowadzą rewolucji w garderobie, ale nadadzą szyku i charakteru wiosennym stylizacjom.

Jeśli jesteście zdecydowani na neony, ale z jakiejś przyczyny nie możecie ich nosić na co dzień, warto pamiętać o jeszcze jednym ich zastosowaniu w modzie. Neony to świetny wybór, jeśli chodzi o odzież sportową i domową – spodnie dresowe, wygodne bluzy, nie krępujące ruchów koszulki. Są bardzo energetyzujące i wręcz samo patrzenie na nie zachęca do ruchu i uśmiechu. O ile w wielu miejscach pracy obowiązuje mniej lub bardziej sztywny dress code i wyraziste kolory mogą nie być mile widziane, w domu to my ustalamy zasady. Warto to wykorzystać – radzi stylistka KiK.

 

Dla tych, których nie trzeba przekonywać

Jeśli nie mamy wątpliwości i odgórnych zakazów, by nosić neony, warto rozważyć dwie ścieżki. Pierwszą z nich jest wybranie jednego, dominującego elementu garderoby – spódnicy, spodni, marynarki lub płaszcza i zestawienie go z „bezpiecznymi” kolorami – czernią, bielą, szarością lub granatem. Połączenie mocnego koloru z bezpieczną bazą to niemal gwarancja sukcesu. Warto na nie postawić chociażby w biznesowych stylizacjach, na których musimy zachować profesjonalny wygląd, ale możemy go pokazać w wiosennym wydaniu. W tych mniej formalnych sytuacjach świetnie sprawdzi się łączenie neonów ze stylem militarnym (na zasadzie absolutnego kontrastu), czyli spodniami cargo, kurtkami o męskim kroju, a nawet z ciężkimi butami.

Druga szkoła noszenia neonów to total looki, rozumiane jako zestawienie ubrań w tym samym kolorze (na przykład garnitur), ale także jako połączenie dwóch neonowych elementów – chociażby spodni i koszuli. To rozwiązanie świetnie sprawdzi się na randkę, spotkanie z przyjaciółmi czy imprezę, ale w towarzystwie bardziej eleganckich dodatków nawet na formalne wyjście.

 

 

 

Bluzki damskie różne wzory i kolory cena 24.99 zł; jeansy damskie cena 29.99 zł; neonowe buty sportowe cena 34.99 zł; bluzy sportowe z kapturem dostępne w kolorze neonowy cena 29.99 zł







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Zarząd Health and Beauty Media Sp. z o.o. informuje, iż w związku ze zmianą sytuacji epidemiologicznej, tj. faktem potwierdzenia w Polsce pierwszego przypadku zarażenia koronawirusem 2019-nCoV, wywołującym chorobę COVID-19, i po konsultacji z Wystawcami i Partnerami podjęto trudną, ale w  mniemaniu firmy słuszną decyzję o...
Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać specjalistów branży beauty i ich klientów z nowościami różnych...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Nietrzymanie moczu uważane jest za jeden z ważniejszych problemów zdrowotnych XXI wieku i ma status choroby społecznej. Potrafi znacznie obniżyć jakość życia, dlatego w przypadku...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl