Reklama
Wiosenno-letnie kolekcje marki MOHITO i RESERVED

Mohito otwiera się na nowe wyzwania, czego najnowszym dowodem jest sesja zdjęciowa zrealizowana wraz z trzema topowymi blogerkami: Jemerced, Charlize Mystery oraz Jestem Kasia. W ramach akcji dziewczyny odwiedziły główną siedzibę Mohito, gdzie spotkały się z projektantami i stylistkami marki oraz miały możliwość, jako jedne z pierwszych, zapoznać się z kolekcją marki na sezon wiosna-lato 2014.

 

Spośród propozycji Mohito wybrały projekty najlepiej odzwierciedlające ich styl, a następnie wzięły udział w lookbookowej sesji zdjęciowej. Po drugiej stronie obiektywu stanął Krzysztof Adamek - zaledwie 20-letni fotograf, który systematycznie prowadzi autorskie warsztaty fotograficzne oraz współpracuje z licznymi magazynami o modzie, a przy okazji zna środowisko blogerskie od środka.

O fryzury oraz makijaż Jessiki, Karoliny i Kasi zadbali styliści fryzur Maciej Maniewski i Daniel Różana (Maniewski Hair&Body) oraz wizażystka Agnieszka Broda (Biar Beauty Group Agnieszka Broda) z asystentkami Anną Wasik, Matyldą Jedynak. Manicure powstał przy współpracy z marką Orly.

 

Marka RESERVED prezentuje nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2014 dla niej i dla niego.

 

 

Propozycje dla NIEJ


SPORT DELUXE

Widać tu sportowe wpływy i minimalistyczne linie. W trendzie pojawia się biało-czarna kolorystyka dopełniona szarymi melanżami i połyskującymi srebrnymi nadrukami oraz akcesoriami. Skórzane wstawki, kontrastowe bloki koloru, przeźroczystości, sportowe siatki, tekstowe nadruki, perforowane tkaniny – te elementy charakteryzują stylizacje tej linii.

MODERN COUTURE

W tym trendzie znajdziemy nowoczesne formy przełamane delikatnym romantyzmem. Pojawia się tu wiosenna świeża paleta bieli, jasnych beży, pudrowych róży i błękitu. Taka paleta barw idealnie współgra z koronkowymi i ażurowymi wstawkami, strukturalnymi tkaninami oraz dzianinami 3D. Cechą charakterystyczną dodatków są perforacje.

URBAN FOLK

Pełno tu zabawy formami, etnicznymi nadrukami oraz łączeniem faktur i kolorów. Cechy takie jak folkowe hafty, żakardy, sprane materiały, wytarty jeans, pastelowy kamuflaż, geometryczne, plemienne motywy zdecydowanie wyróżniają stylizacje Urban Folk. Określenie mix inspiracji świetnie definiuje ten trend.

 

 

Propozycje dla NIEGO

 

Epic Warrior

Bez wątpienia jest to trend inspirowany etosem wojownika, dedykowany odważnemu mężczyźnie zafascynowanemu starożytnością. Ten współczesny gladiator w swoim ubiorze nawiązuje do mitycznej klasyki.

Pojawiają się tu kolory brązu, zgaszonej zieleni i miedzi. Przydymione złocenia, masywne tekstury, kurtki z dużą ilością kieszeni, a także metaliczno – złote nadruki, skórzane i metalowe wstawki to charakterystyczne elementy tego trendu. Dobrym wyborem będzie połączenie przetartych spodni z ciężkimi butami.

Highway 66

Jest to trend nawiązujący do klimatu amerykańskiego westernu i nieokrzesanej wolności, którego ikoną jest James Dean. Jego cechy to niezależność i poszukiwanie przygody. Samotny podróżnik, który nie rozstaje się z jeansową kataną i czapką świetnie wpisuje się w stylizacje tego trendu.

Klimat amerykańskiej wędrówki wzdłuż słynnej Route 66 przywołany jest w nadrukach, detalach i sposobie ich łączenia. Pojawiają się tu charakterystyczne „sprane” koszule i proste białe T-shirty, uzupełniane w sylwetce dresowymi spodniami i bluzami, które idealnie pasują do współczesnego podróżnika.

Spy Games

To trend czerpiący inspiracje z wizerunku tajnego agenta. W stylizacjach doceniona została szpiegowska precyzja. Odbiorcą tego trendu jest stanowczy profesjonalista poszukający elegancji z charakterem. Pojawiają się tu klasycznie skrojone garnitury oraz gładkie swetry noszone w tonalnych zestawieniach kolorystycznych z koszulą i krawatem. Wysmakowana elegancja ujęta jest w prostych, dopracowanych detalach, podczas gdy dyskretnie lśniące tkaniny w kolorach błękitu i lila dodają sylwetce blasku. Uzupełnieniem sylwetki jest lekka pikowana kurtka i skórzana teczka.

 

 

Komentarze
2015-02-08 06:19:33
~Beatris20 Nie przekonuje mnie zatrudnienie blogerek , tym bardziej że taka blogerka stanowi o oszczędności firmy- blogerka to o wiele mniejszy koszt od zatrudniania profesjonalnej modelki. Zaskoczył mnie wiek fotografa- 20 lat s już taki zdolny;) Kolekcja Reserved dla kobiet zapowiada się świetnie ( chociaż Reserved i Mohito to niemal jedna firma wiec kolekcje będą utrzymane w podobnych stylach).
2015-02-07 15:28:51
~Perfekcyjna Nie kupiłabym niczego co reklamują rzeczone blogerki. Charliz i Jess są dla mnie synonimem tandety, Prezentują sobą coś czego nie toleruję dlatego dla mnie nie jest to zbyt udane posunięcie tych marek. Uwielbiam portfele Mochito i wolałabym aby panie trzymały się od nich z daleka.
2014-09-16 12:42:37
~szakirka uwielbiam obie marki i kupuję ich ubrania ,na pewno każdy coś dla siebie znajdzie
2014-02-16 14:33:42
~Magdalena Jarkiewicz Uwielbiam Mohito oraz Reserved.Z każdej kolekcji znajdę coś dla siebie.Jednak tym razem,zachwyciła mnie męska kolekcja.Praktycznie wszystkie propozycje mi się spodobały.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl