Reklama
Zainspirowani energią współczesnej metropolii

Sport wyzwala różne emocje – z jednej strony rywalizacja drużyny na miejskim boisku, z drugiej  pokonywanie własnych ograniczeń i budowanie przyjaźni trwającej przez lata. Wszystko to dzieje się w mieście. Projektanci 4F zainspirowani energią współczesnej metropolii stworzyli kolekcję SS 2018. Podzielona jest ona na trzy podstawowe linie męskie i damskie: treningową, biegową oraz miejską. Nie brakuje również produktów unisex. W sezonie wiosna/lato marka 4F nawiązuje do ubrań retro - blokowych połączeń, lampasów, jednoczęściowych strojów kąpielowych w pasy.

 

 

W wykończeniach tkanin i nadrukach pojawia się metaliczność. W detalu widoczny jest trend logomanii. Dominuje sportowy minimalizm.

 

Miejskie wyzwania

Każdy dzień stawia nowe wyzwania, a do ich realizacji potrzeba energii. Skąd ją czerpać? Z tętniącego życiem miasta, jego architektury, barw, kontrastów. Sił do działania dodają emocje pochodzące od ludzi kochających sport. Dlatego do sesji najnowszej kolekcji 4F wybrano autentycznych fighterów, nie bojących się wysiłku, zmęczenia i potu. „Przyłapani” w trakcie treningu pokazują energię i dynamikę ciała. Sesja kolekcji SS18 została wykonana w betonowej dżungli Tel Awiwu. Do jej realizacji wybrano nowoczesne, geometryczne lokalizacje, a ich monochromatyczne barwy przełamano zielenią i akcentami roślinnymi.

 

Trenuj z 4F

Najnowsza kolekcję odzieży 4F tworzą linie: treningowa, biegowa oraz miejska. Linia treningowa inspirowana jest sportami kontaktowymi, rywalizacją, przezwyciężaniem swoich słabości. Waleczność inspirowana ringiem wyrażona jest poprzez cięcia, nieregularne kształty, motywujące hasła oraz strukturę grafenu. Monochromatyczną paletę kolorystyczną rozbija akcent energetycznej czerwieni. Wśród trendów widoczna jest metaliczność w wykończeniach tkanin oraz w srebrnych i złotych nadrukach.

 

 

 

Biegnij z 4F

Inspiracją dla kolejnej linii były futurystyczne ścieżki biegowe miejskiej dżungli. W nadrukach dominuje ruch i wirujące struktury, a wśród kolorów granat, róż i zieleń.

 

 

 

Miasto z 4F

Kolekcja miejska to sportowy minimalizm. Inspiracją do jej stworzenia stała się architektura oraz nawiązanie do sportowych ubrań retro – widoczne w blokowych połączeniach i lampasach. Monochromatyczna paleta kolorystyczna z akcentami żywej czerwieni nawiązuje do betonowych nawierzchni, a cięcia i graficzne podziały w nadrukach przywołują miłość do sportu dzielonego z przyjaciółmi na miejskim boisku.

 

Autorem zdjęć jest Paweł Fabjański, a ścieżkę dźwiękową do video promującego kampanię skomponował Duit.

 

 

Spółka OTCF to polska firma, która powstała z pasji do sportu. Specjalizuje się w tworzeniu, produkcji, sprzedaży odzieży sportowej oraz akcesoriów dla konsumentów i sportu zawodowego. W swoim portfolio firma posiada marki 4F oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy 4Faces. Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody.To dzięki zaangażowaniu pracowników firmy powstają produkty, które noszą Olimpijczycy, zawodowi sportowcy, a także amatorzy oraz pasjonaci aktywności fizycznej. Strategią OTCF jest ciągły rozwój. Dlatego firma udoskonala ofertę, przygotowuje nowe projekty. Rozpoczęła także ekspansję na rynki zewnętrzne.

 

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

MILK THERAPY CONDITIONER
Ekspresowa odżywka

Intensywnie nawilża suche partie włosów, regeneruje i wygładza uszkodzone końcówki, bez efektu obciążenia.

Krem do rąk odmładzający
BOTANICAL

Polecany jest do pielęgnacji skóry dojrzałej, skłonnej do nierównomiernej pigmentacji oraz powstawania przebarwień.

Wiadomości branżowe

Powoli zaczynamy odliczanie do weekendu 6-7 kwietnia, kiedy to na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich rozpocznie się największe w Polsce wydarzenie urodowe dla ekspertów w dziedzinie makijażu, stylizacji paznokci i fryzjerstwa. Prócz profesjonalnej oferty produktowej, będzie można wziąć udział w licznych...
Szeroko pojęta pomoc w zakresie opieki kosmetologicznej nad osobami znajdującymi się na różnych etapach choroby nowotworowej określana jest jako kosmetologia onkologiczna. To trudna i wymagająca subdyscyplina kosmetologii, obejmująca zabiegi pielęgnacyjne i upiększające, wymagająca dużej wiedzy, ciągłego dokształcania,...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Okres prenatalny wymaga zastosowania właściwej diety, bogatej w wartości odżywcze wspierające rozwój płodu w poszczególnych trymestrach, a także zapewniające niezbędne składniki mineralne...
Czytaj więcej

Dla Niego

Skóra mężczyzny różni się od kobiecej – głównie ze względu na różnice w gospodarkach hormonalnych obydwu płci. U panów jest ona o około 20% grubsza i wydziela dwa razy więcej sebum,...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

O czterech takich, co mają wizję Wielkie firmy nie powstają przypadkiem. Twórcy takich gigantów, jak Apple czy Google przebyli długą drogę i zanim osiągnęli sukces, wiele razy się potknęli. Zaczynali w przysłowiowym garażu, z minimalnymi środkami na rozruch, ale towarzyszyła im jasna wizja,...Czytaj więcej

#ZmieńMyślenie z AVON Polki czują się bezpiecznie w swoim otoczeniu, ale tylko niewiele więcej niż połowa z nich wierzy w skuteczność systemu prawnego, gdy doświadcza niefizycznych form przemocy – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Fundacji AVON w 15 krajach świata.     Dlatego od...Czytaj więcej

KEVIN.MURPHY pierwszą marką kosmetyczną na świecie, wykorzystującą OWP Każdy kawałek plastiku, jaki kiedykolwiek został wyprodukowany, w dalszym ciągu znajduje się na Ziemi. Proces rozkładu tworzyw sztucznych wynosi nawet do 1000 lat. W wodach oceanicznych znajduje się już ponad 5...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2019 COSMED Consulting / serwisuroda.pl