Reklama
Wólczanka kolekcja wiosna-lato 2019

Nowy sezon to okazja, aby bez oglądania się w tył na nowo wykreować siebie, przynajmniej jeśli chodzi o garderobę. Budząca respekt businesswoman, odważnie pogrywająca z życiem hippiska czy sympatyczna dziewczyna z sąsiedztwa – każda z tych ról znajduje odbicie w wiosenno-letniej kolekcji Wólczanki, która tym razem na pierwszym miejscu stawia podkreślanie kobiecości w jej wszystkich obliczach.

 

 

 

 

Odpowiednio dobrany strój to najszybszy, a zarazem najbardziej efektowny sposób, aby podkreślić swoją pozycję w miejscu pracy. Perfekcyjnie wyprasowana biała koszul stanowi klasyk, z którym nie sposób polemizować. W tym sezonie kroku dotrzymują jej także modele ozdobione zdecydowanymi czarno-białymi deseniami. Wyraziste prążki, powiększona pepitka i nowoczesna krata to gwarancja udanego pierwszego wrażenia, które w biznesie odgrywa niebagatelną przecież rolę.

Wśród propozycji Wólczanki na nadchodzący sezon nie zabrakło również motywów zaczerpniętych wprost z natury. Obok oczywistych dla wiosny kwiatów, na koszulach swoje kształty odważnie nakreśliły liście i inne kolorowe rośliny rodem nie tylko z zaczarowanego ogrodu, co raczej fantastycznej dzikiej dżungli.

Osobną część kolekcji stanowią modele na tzw. sytuacje po godzinach. Brylują wśród nich modele ozdobione autorską interpretacją klasycznej kraty oraz pastele, ale tym razem nie w romantycznym, ale bardziej  nowoczesnym stylu.

 

 

Wszystkie koszule uszyte zostały ze starannie wyselekcjonowanych materiałów w tym m.in. przyjemnej w noszeniu bawełny, miękkiej wiskozy oraz nieskazitelnego jedwabiu. Latem najlepiej sprawdzą się oczywiście koszule lniane, których charakterystyczne zagięcia dodają im jedynie charakteru. Dopełnieniem kolekcji są swetry z lekkiej jedwabnej przędzy z dodatkiem bawełny oraz kolorowe chusty i apaszki, także uszyte z jedwabiu. Wśród akcesoriów po raz kolejny pojawiły się także damskie spinki do mankietów.

Nową kolekcję Wólczanki promuje sesja zdjęciowa z udziałem Moniki Partyki, Marianny Idźkowskiej i Jonathana Caillata. Za koncepcję sesji odpowiada dyrektor kreatywny marki Dariusz Jarzynka.

 

Kolekcja Wólczanki pojawi się w sprzedaży w butikach marki oraz na www.wolczanka.pl już w połowie lutego.




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami różnych...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl