Reklama
Paleta multifunkcyjnych pudrów pielęgnacyjnych od Lirene

Naturalny i delikatny makijaż w stylu nude to ponadczasowa koncepcja, która pozwala podkreślić naturalny blask cery każdej kobiety. Dlatego ekspertki Laboratorium Naukowego Lirene opracowały multifunkcyjne pudry Lirene. Zawarte w nich algi i olejki pielęgnują skórę, dzięki czemu cera wygląda na zdrową i wypoczętą. Mineralne pudry Lirene City Matt zapewnią matowe i aksamitne wykończenie makijażu, Mineralny rozświetlacz Shiny Touch doda cerze świeżości i blasku, a bronzer z różem pozwoli wymodelować owal twarzy.

 

 

Skomplikowany i sumiennie wykończony w każdym detalu makijaż to rozwiązanie, na które wiele kobiet może sobie pozwolić szykując się na wyjątkową okazję, wieczorne wyjście czy imprezę. Są jednak sytuacje, kiedy chcemy wyglądać pięknie, ale jednocześnie naturalnie i świeżo, kiedy chcemy podkreślić makijażem atuty, ale bez efektu „przemalowania”. Idealnie wówczas sprawdza się make-up nude. Jego bazą jest właściwie dobrany podkład, który ukryje niedoskonałości, jednocześnie nie tworząc efektu maski oraz puder, który rozświetli cerę i wydobędzie jej naturalny blask. Dopełnieniem całości są pastelowe, delikatne cienie oraz połyskujący, cielisty błyszczyk. Ponadczasowa koncepcja nude make-up to spojrzenie na piękno, które stawia na prostą zasadę: mniej znaczy więcej - mniej sztuczności, mniej ostentacji, mniej wysiłku przed lustrem = więcej naturalności, więcej blasku, więcej autentycznego piękna.

W imię tej praktycznej zasady ekspertki pracujące w Laboratorium Naukowym Lirene zaprojektowały multifunkcyjne pudry mineralne, a także rozświetlacz i bronzer z różem, przy pomocy których wykonać można makijaż twarzy i oczu, wydobywając z każdej kobiety jej naturalne piękno. Odpowiednio dobrane pigmenty sprawiają, że kosmetyki podkreślą walory urody i dyskretnie tuszują jej mankamenty. Delikatna perłowa poświata pozostawia wrażenie niewymuszonego piękna, a składniki aktywne zawarte w formułach  pomogą zadbać o dobrą kondycję skóry. Wszystkie trzy kosmetyki są produkowane ręcznie.

 

Lirene City Matt Mineralny puder matujący

Puder zapewnia matowe i aksamitne wykończenie makijażu. Lekka konsystencja sprawia, że kosmetyk równomiernie się rozprowadza i dopasowuje do koloru skóry, a makijaż wygląda naturalnie i świeżo. Zawarta w pudrze alga koralowca nie tylko absorbuje sebum, matując skórę, ale również chroni ją przed wolnymi rodnikami. Puder jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery.

Kosmetyk dostępny w trzech wariantach: 01 transparentny, 02 naturalny, 03 beżowy

Rekomendowana cena detaliczna: 23 zł

 

Lirene Shiny Touch Mineralny rozświetlacz do twarzy i oczu

Rozświetlacz nadaje cerze subtelną świeżość i blask, a spojrzeniu wyjątkową promienność. Pozwala rozświetlić wybrane partie twarzy, sprawiając, że cera wygląda na zdrową i wypoczętą. Zawarty w formule olejek z acai odpowiednio pielęgnuje skórę i sprawia, że jest gładka i miękka w dotyku. Dzięki unikalnej kompozycji kilku odcieni, rozświetlacz podkreśli naturalne piękno każdej kobiety i stanowić będzie efektowne wykończenie makijażu dziennego i wieczorowego.

Rekomendowana cena detaliczna: 25 zł

 

Lirene Shiny Touch Mineralny bronzer z różem modelujący owal twarzy

To harmonijne połączenie mineralnego bronzera z różem, które pozwala modelować rysy twarzy i podkreślić naturalne piękno. Dzięki kremowej konsystencji, kosmetyk idealnie się rozprowadza, nie pozostawia smug, a skóra wygląda promiennie i świeżo. Bogaty w witaminę E olej arganowy sprawia, że skóra jest jedwabiście gładka. Kosmetyk stanowi doskonałe uzupełnienie makijażu dla każdego rodzaju cery.

Rekomendowana cena detaliczna: 25 zł






Komentarze
2015-12-14 20:07:32
~wiki2011 Bardzo ładnie prezentują się zarówno pudry jak i pozostałe produkty. Od jakiegoś czasu Lirene zdecydowanie stało się bardziej eleganckie i propozycje ofertowe są coraz ciekawsze tzn. nie chodzi tylko o wygląd ale również o zastosowane technologie w kosmetykach. Brawo w końcu to nasza narodowa marka :-)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl