Reklama
Dbamy o mamy - Bielenda Sexy Mama

Kierując się potrzebami zarówno przyszłych, jak i świeżo upieczonych mam Bielenda prezentuje nową odsłonę linii kosmetyków Sexy Mama. Preparaty stworzone zostały z myślą o pielęgnacji skóry w tym szczególnym okresie. A jej potrzeby są szczególne, tak jak szczególny dla każdej mamy jest to czas. Na skórę w tym okresie oddziałują różne czynniki  takie jak hormony, mechaniczne rozciąganie czy zmiany w diecie.

 

 

 

 


Każda przyszła mama powinna czuć się pięknie i komfortowo w swoim ciele. Jednym ze sposobów na dobre samopoczucie jest codzienna pielęgnacja, która sprawia przyjemność. Nowe produkty Bielenda Sexy Mama zapewnią ciału holistyczną pielęgnację. Zawarte w linii kosmetyki zadbają o odpowiednie nawilżenie skóry, zapobieganie tworzeniu się rozstępów i cellulitu. Preparaty pielęgnują szczególnie wrażliwe partie, takie jak piersi, likwidują także typowe w tym czasie problemy. Kosmetyki można stosować od 4 miesiąca ciąży oraz w trakcie karmienia piersią.

 

Specjalistyczny balsam ujędrniający do ciała o formule dostosowanej specjalnie dla skóry kobiet w ciąży zawiera wysokie stężenie składników aktywnych o udowodnionym działaniu ujędrniającym i antycellulitowym.  Przyjazny dla wrażliwej i delikatnej skóry przyszłej mamy, zapewnia szybkie i skuteczne, a jednocześnie bezpieczne działanie. Balsam ujędrnia, uelastycznia i regeneruje osłabioną skórę. Intensywnie nawilża, widocznie wygładza i wzmacnia naskórek. Centella Asiatica oraz Bluszcz skutecznie zapobiegają pojawianiu się cellulitu, usprawniają proces rozbijania złogów tłuszczu, dzięki czemu widocznie redukują objawy cellulitu i zapobiegają jego nawrotom. Algi Chlorella Vulgaris dodatkowo poprawiają strukturę skóry, zwiększają jej wytrzymałość na ciężar oraz odporność na rozciąganie. Preparat łagodzi podrażnienia i poprawia wygląd skóry kobiety w ciąży. Po zastosowaniu skóra pozostaje gładka, jędrna, elastyczna oraz doskonale nawilżona, a cellulit wyraźnie zredukowany.

pojemność: 200ml; cena: ok. 18zł

 

 

Oliwka w żelu intensywnie nawilża, regeneruje i wzmacnia wysuszoną i podrażnioną skórę kobiet w ciąży. Zwiększa jej elastyczność, jędrność i wytrzymałość na ciężar oraz odporność na rozciąganie. Koi, likwiduje uczucie swędzenia i ściągnięcia skóry, wygładza nierówności. Oliwka, dzięki konsystencji żelu wyjątkowo łatwo się nakłada i rozsmarowuje. Wysokie stężenie składników aktywnych, przyjaznych dla wrażliwej i delikatnej skóry przyszłej mamy, zapewnia szybkie i skuteczne, a jednocześnie bezpieczne działanie. Masaż oliwką delikatnie natłuszcza, przynosi ulgę, poprawia wygląd skóry, a także samopoczucie.

pojemność: 150g; cena: ok. 16zł

 

 

Kuracja przeciw rozstępom redukuje te już istniejące oraz zapobiega powstawaniu nowych. Zwiększa elastyczność skóry, wzmacnia ją, nawilża i wygładza. Wysokie stężenie składników aktywnych, przyjaznych dla wrażliwej i delikatnej skóry przyszłej mamy, zapewnia szybkie i skuteczne, a jednocześnie bezpieczne działanie.  Zawarty w kosmetyku olej ze słodkich migdałów wnika głęboko w zgrubienia naskórka, zmiękcza i ułatwia ich usunięcie. Działa kojąco i łagodząco. Posiada niezwykłą zdolność zmiękczania i wygładzania naskórka, odżywia i wzmacnia barierę hydrolipidową skóry. Zielona herbata dotlenia komórki skóry, pobudza ich procesy odnowy oraz chroni przed wolnymi rodnikami. Olej Perilla stanowi bezcenne źródło C.L.A, witamin i minerałów. Zapobiega utracie elastyczności skóry, poprawia jej jędrność i napięcie. Pomaga zachować młody wygląd skóry, łagodzi podrażnienia i wycisza skórę.

pojemność: 150ml; cena: ok. 20 zł

 

 

 

 

Komentarze
2016-01-23 10:39:37
~Ola W Podobają się mi te tematyczne opakowania. Marka na prawdę zadziwia ciągle nowy propozycjami.
2016-01-10 17:46:19
~wiki2011 Bielenda ciągle się rozwija, jak wszystkie nasze rodzime marki kosmetyczne. Mam jednak takie wrażenie, że ostatnio marka i produkty są mniej widoczne w sprzedaży. Osobiście uważam, że marka powinna iść dalej, ponieważ stanęła jakiś czas temu na pewnym pułapie i nic się nie zmienia. Jak weźmiemy dla porównania marki takie jak Eveline Cosmetics, Delia Cosmetics, Lirene, Dr Irena Eris ... to ich rozwój jest na prawdę spektakularny.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl