Reklama
Zamień swoją łazienkę tej zimy w mini SPA

Długie wieczory, niskie temperatury i konieczność cieplejszego ubierania się przed wyjściem z domu to znak, że zima rozgościła się na dobre. Nic więc dziwnego, że odczuwamy spadek energii, a nasza skóra jest sucha, spierzchnięta i podrażniona. Właściwa pielęgnacja, w połączeniu z chwilą relaksu w otoczeniu przyjemnych zapachów, to najlepsze remedium. Kremowe mleczka pod prysznic Luksja Care Pro doskonale zadbają o skórę i zmysły.

 

 

 

Zimowa aura często nie sprzyja zarówno dobremu samopoczuciu, jak i naszej skórze, która staje się sucha i szybko ulega podrażnieniom w konfrontacji z mroźną temperaturą i wiatrem. Poranne wyczekiwanie na autobus w podmuchach zimnego powietrza, a zaraz potem cały dzień spędzony w ogrzewanym pomieszczeniu – nasza skóra nie lubi takich zestawień. Staje się szorstka i niewrażliwa na dotychczasową, codzienną pielęgnację. Jej skłonność do pierzchnięcia lub pękania to znak, że skóra traci swoją barierę ochronną i potrzebuje pomocy z zewnątrz. Niezwykle ważne jest odpowiednie jej nawilżenie, bo zimą dwa razy szybciej niż latem wytraca wodę ze swych struktur. Luksja doskonale zna potrzeby kobiet i przychodzi z pomocą, gdy skóra przechodzi trudną, zimową próbę związaną z dużymi różnicami temperatur. Mleczka pod prysznic Luksja Care Pro skomponowane są z myślą o kobietach, które o każdej porze roku poszukują odpowiedniej dawki pielęgnacji i relaksu.

 

Luksja Care Pro – nawilżenie i pielęgnacja

W odpowiedniej pielęgnacji skóry zimą pomaga nawilżenie jej już podczas kąpieli. Linia Luksja Care Pro to gama produktów pod prysznic, których kremowa formuła nawilża skórę i dba o to, by była miękka i elastyczna. Preparaty wzbogacone zostały o naturalne składniki.

 

Mleczko pod prysznic – formuła w zimowej pielęgnacji

Mleczka pod prysznic Luksja Care Pro to trzy warianty – Restore, Nourish i Soften. Przygotowano je z myślą o różnych potrzebach kobiecej skóry. To produkty multifunkcyjne, które łączą właściwości myjące ze składnikami balsamu do ciała, a więc oferują kompleksową pielęgnację skóry, bowiem nawilżone i gładkie ciało nie musi być już efektem czasochłonnych zabiegów.

 

Luksja Care Pro Restore – mleczko pod prysznic z masłem Shea, cenionym na całym świecie za wyjątkowe właściwości nawilżające i ochronne. Ukoi skórę po długim i intensywnym dniu. Zawartość odżywczych składników przywróci jej równowagę i sprawi, że szybko odzyska elastyczność i miękkość.

 

Luksja Care Pro Soften – cenne właściwości kosmetyczne mleczka owsianego wynikają z obecności lipidów, protein i węglowodanów, które nawilżają skórę i są niezbędne w utrzymaniu jej dobrej kondycji. Mleczko delikatnie otula ciało, pozostawiając uczucie kompleksowego nawilżenia i przyjemnej gładkości.

 

Luksja Care Pro Nourish – olej z pestek dyni jest bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe omega-9, omega-3, omega-6, które odżywiają skórę i przywracają jej blask. Ponadto, zawarte w nim minerały i witaminy dbają o jej elastyczność. Mleczko nada skórze niezwykłą gładkość oraz pozostawi ją odpowiednio nawilżoną.

 

Sugerowana przez producenta cena detaliczna: 9,99 zł; pojemność: 500ml




Komentarze
2016-01-29 20:46:43
~Basia Ja też wzięłam udział :)
2016-01-24 22:44:37
~Beatris20 Udział wzięty :) Fajny ten konkurs:)
2016-01-24 13:26:56
~Redakcja serwisu #KONKURS – 3 ZESTAWY zimowe

Zadanie 1 – ZESTAW nr 1

Wejdź na nasz fanpage i w poście do Zadania 1 - ZESTAW nr 1 w utworzonym dla tego konkursu wydarzenia, zamieść odpowiedź na zadanie (zdjęcie z krótkim opisem lub sam opis):
Mój zimowy niezbędnik
- nie mamy tu na myśli nic konkretnego, to od Was zależy co uważacie za taki niezbędnik.
2016-01-23 10:38:07
~Ola W Od kiedy marka poszerzyła ofertę o produkty do kąpieli i prysznic jestem ich fanką. Nie wiem tylko dlaczego tych produktów nie widziałam, może dlatego że dopiero co weszły na rynek i nie wszędzie jeszcze są.
2016-01-21 21:43:35
~Beatris20 Uwielbiam żele Luksja, obecnie stosuję z granatem, ale już wiem , że na nastepnych zakupach będę szukać mleczka pod prysznic z masłem shea,:)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl