Reklama
Marka Nova kosmetyki z nową twarzą

Nova kosmetyki to polska marka naturalnych kosmetyków. Polski rynek podbiła serią Go Cranberry i Go Argan+. Ambasadorką marki została właśnie Katarzyna Krzeszowska, Miss Polski 2012. Kasia ma na swoim koncie wiele prestiżowych osiągnięć związanych z konkursami Miss na świecie. Jako jedyna Polka do tej pory zdobyła tytuł Best Figure Grand International 2015 w Tajlandii.

 

 

 

 

26 letnia Miss urodziła się i wychowała w Krynicy-Zdroju. Skończyła studia o kierunku grafiki na Akademii Krakowskiej na wydziale Architektury i Sztuk Pięknych. Interesuje się sztuką, lubi tworzyć „coś z niczego”. Kasia od lat i konsekwentnie prowadzi bardzo aktywny i zdrowy tryb życia. Uwielbia sport, pływa, jeździ na snowbordzie, a w jej diecie podstawowymi składnikami są warzywa i owoce, woda oraz ryby. Nie stosuje żadnych wyszukanych sposobów i diet, żeby dbać o swoją kondycję i zdrowie na co dzień. Ceni naturalność a to jest największą zaletą produktów marki Nova kosmetyki. Są pozbawione parabenów, gmo, sztucznych barwników i silikonów.

 

 

Nic dziwnego, że producenci Nova kosmetyki zaprosili Kasię do współpracy. Marka stosuje w swojej produkcji zarówno innowacyjne surowce, jak i te znane od wieków ze swojej skuteczności

 

 

 

 

 

 

Co mówi o sobie sama Miss?

Uwielbiam ludzi pozytywnie szalonych, szczerych, inteligentnych, odważnych, ale zarazem bardzo oddanych, mądrych życiowo, którzy do tradycji, ludzi, rzeczy małych jak i wielkich podchodzą z szacunkiem.

 

 

Więcej informacji o kosmetykach tu.

 

 

 

 

 

Komentarze
2016-04-07 08:43:49
~kal1979 Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale wygląda ciekawie.
2016-04-04 10:52:25
~wiki2011 O kosmetykach słyszę pierwszy raz a widzę, że mają bardzo szeroki wybór produktów. Ostatnio same nowości naturalnych kosmetyków czyli to już taki trend który mocno w branży kosmetycznej wpisuje się w codzienność.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek  lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl