Reklama
GLOV - innowacja do demakijażu w formie rękawic

W sprzedaży w drogeriach Rossmann oraz aptekach Dbam o Zdrowie na terenie całej Polski pojawiła się już seria GLOV Hydro Demaquillage – przełomowych produktów do oczyszczania twarzy, które usuną nawet najmocniejszy makijaż i inne zabrudzenia wyłącznie za pomocą wody. Od połowy czerwca dołączy także sieć Hebe, w której będzie można także nabyć ten specjalistyczny produkt.

 

 

 

 

Rękawica, która zrewolucjonizowała demakijaż, została stworzona przez dwie młode Polki – Monikę Żochowską i Ewę Dudzic. Produkt zyskał dużą popularność wśród konsumentek zagranicznych, a wraz z rozpoczęciem sprzedaży w drogeriach Rossmann i Hebe oraz aptekach DOZ znacznie poszerzy się także skala działalności w kraju. Wprowadzenie produktu na rodzimy rynek pokrywa się również w czasie z debiutem produktów GLOV Hydro Demaquillage w prestiżowej sieci sklepów ULTA w Stanach Zjednoczonych.

Celem firmy jest dotarcie z naturalnymi rozwiązaniami kosmetycznymi do każdej kobiety. Dzięki uczestnictwu w targach międzynarodowych udało nam się podbić prawie 40 krajów na całym świecie, ale to polski rynek zawsze był dla nas najważniejszy. Mamy świetne wyniki sprzedażowe m. in. we Francji i Szwajcarii. Wierzymy, że Polki też pokochają GLOV – mówi sama Monika Żochowska, prezes Phenicoptere.

Dzięki innowacyjnym mikrowłóknom, które wchłaniają wodę i tłuszcz, rękawica zmywa nawet najmocniejszy makijaż, nie powodując podrażnień. To pierwszy tego typu produkt, który jest w pełni niealergiczny oraz odpowiedni dla każdego typu cery, także atopowej. Skutecznie redukuje nadmiar sebum i nie narusza bariery hydrolipidowej, czyli nie zaburza naturalnego pH zdrowej skóry. Wykazuje też lekkie działanie peelingujące, a także pobudza krążenie skóry. Już w krótkim czasie po rozpoczęciu stosowania zauważyć można poprawienie stanu cery, która staje się wygładzona, elastyczna i jędrna.

Jest również idealny latem – zajmuje niewiele miejsca w bagażu i jest łagodny dla podrażnionej słońcem skóry. Zawsze marzyłyśmy, żeby każda dziewczyna, którą spotkamy w siłowni, na basenie czy na wakacjach, zamiast tony preparatów do demakijażu, miała ze sobą GLOV. I to marzenie zaczyna się spełniać - podkreśla Ewa Dudzic, wiceprezes Phenicoptere

 

 

Mając do wyboru różne warianty dostosowane do potrzeb konsumentek, GLOV Comfort (49 zł) i GLOV on-the-go (39 zł), tak podstawowa czynność jak demakijaż staje się dużo szybsza i przyjemniejsza. Produkt zachowuje właściwości oczyszczające przez 3 miesiące, dzięki czemu jest też bardzo ekonomiczny.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl