Reklama
VEGA EVRĒE - kosmetyki dla wegetarian i wegan

Wegetarianizm i weganizm stają się coraz bardziej popularne. Coraz częściej poszukujemy kosmetyków z charakterystycznym symbolem V zaświadczającym o tym, że produkt nie zawiera żadnych składników pochodzenia zwierzęcego. Właśnie dlatego, marka evrēe postanowiła wyjść naprzeciw potrzebom swoim konsumentów. 21 produktów z jej portfolio otrzymało certyfikat Viva! przyznawany przez Fundację Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt.

 

 

 


Oznacza to, że wyróżnione produkty są w 100% roślinne i z czystym sumieniem mogą być używane zarówno przez wegetarian, jak i wegan. Certyfikat Viva! przyznawany przez Fundację Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt otrzymały następujące produkty evrēe:

 

CIAŁO:
1. Max Repair – regenerujące serum do paznokci
2. Soft Bath – kąpiel do stóp
3. Deo Repair –  spray do stóp
4. Total Nutrifirm – odżywczo-ujędrniający balsam do ciała
5. Deep Moisture – głęboko nawilżający balsam do ciała
6. Gold Argan – odmładzający olejek do ciała
7. Multioils Bomb – upiększający olejek do ciała
8. Power Fruit – nawilżający olejek do ciała

 

 

TWARZ:
9. Essential Oils – nawilżający olejek do twarzy
10. Gold Argan – odmładzający olejek do twarzy
11. Magic Rose – upiększający olejek do twarzy
12. Revita Perilla – liftingujący olejek do twarzy
13. Essential – nawilżający krem do twarzy
14. Revita Perilla – liftingujący krem do twarzy
15. Hammamelisowy tonik do twarzy
16. Różany tonik do twarzy
17. Mleczko do demakijażu twarzy do skóry suchej i normalnej
18. Mleczko do demakijażu twarzy do skóry suchej
19. Tonizujący płyn micelarny do demakijażu twarzy
20. Regenerujący demakijaż oczu
21. Polimlekowy peeling do twarzy





Komentarze
2016-08-02 22:57:48
~Beatris20 Proszę, nie przypuszczałam , że firma evrre tak dba o zwierzęta:) i ludzi wege. Sama nie zwracam na ten czytnik specjalnej uwagi podczas dokonywania wyboru kosmetyków , ale przyznam , że teraz mam ochotę dowiedzieć się jeszcze więcej.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl