Reklama
Koreańskie kosmetyki do pielęgnacji DR. JART+ już w Polsce

Nie ma chyba nikogo, kto choć raz nie słyszał o koreańskich kosmetykach i rytuałach pielęgnacyjnych. Koreanki słyną z wyjątkowo pięknej i promiennie wyglądającej cery, a sekretem koreańskiego rytuału piękna jest codzienna, kilkuetapowa pielęgnacja skóry twarzy, wykonana odpowiednio dobranymi kosmetykami. Jedna z najlepiej sprzedających się w Stanach Zjednoczonych koreańskich marek pielęgnacyjnych od teraz dostępna będzie także w Polsce. Kultowe produkty do skóry twarzy od września można kupić wyłącznie w perfumeriach Sephora.

 

 


Dr Jung, dermatolog z wieloletnią praktyką, oraz Jin Wook Lee stworzyli markę Dr.Jart+ w 2004 roku, po 3 latach intensywnych badań i testów na najbezpieczniejsze i najbardziej efektywne formuły przeznaczone do likwidacji wielu problemów skórnych. Wizja marki to połączenie świata nauki z artyzmem i pietyzmem. Sekret kosmetyków Dr.Jart+ tkwi w zastosowaniu przez twórców zawansowanych koreańskich technologii kosmetycznych oraz najbezpieczniejszych składników, stworzonych właśnie po to, by podkreślać naturalne piękno skóry.

Dr.Jart+ to kultowa profesjonalna marka pielęgnacyjna wywodząca się z Korei. Wszystkie produkty zachwycają jakością i niezwykłą starannością doboru składników, są w 100% bezpieczne, bo zostały przetestowane dermatologicznie, dodatkowo nie zawierają sztucznych i szkodliwych substancji. Sephora po raz kolejny wychodzi naprzeciw potrzebom Polek, dając im markę, która była wcześniej w Polsce niedostępna, a na której premierę tak czekały – komentuje Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska.

W ofercie Sephora Polska znajdziemy wszystkie najpopularniejsze produkty Dr.Jart+, a przede wszystkim kultowe maski, czyli kwintesencję koreańskiego trendu. Możemy wybierać pomiędzy głęboko nawilżającymi, ujędrniającymi, liftingującymi, czy tymi zmniejszającymi widoczność porów. Każda z nich to połączenie naturalnych składników, potrzebnych witamin i olejków odżywczych. Produkty marki Dr.Jart+ wytwarzane są w oparciu o standardy bezpieczeństwa przestrzegane od momentu przygotowania kosmetyków do produkcji, aż do momentu dystrybucji gotowych produktów.

 

 

Maska Dermask Intra Jet Firming Solution - poprawia sprężystość i ujędrnia skórę. Specjalnie zaprojektowana ultra-przylegająca hydrożelowa maska i formuła zawierająca składniki zwalczające objawy starzenia się skóry, to idealne połączenie przywracające elastyczność zwiotczałej skórze. Warstwa delikatnego żelu, reagującego na ciepło ciała, zawiera także składniki optymalizujące skuteczność formuły i przywraca odpowiednie nawilżenie skórze.

Maska Dermask Water Jet Soothing Hydra Solution – natychmiast nawilża i łagodzi zmęczoną skórę, zapewniając działanie antyseptyczne i przeciwzapalne. Wykonana z delikatnych celulozowych włókien, dzięki którym optymalnie wchłania kluczowe substancje odżywcze i składniki nawilżające przez pory skóry. Powstała z konceptu zabiegu zastrzykami z kwasu hialuronowego, które stanowią rozwiązanie problemów skórnych spowodowanych utratą wilgoci.

Dermask Micro Jet Clearing Solution – to ultra delikatna maska z tkaniny, która kontroluje niedoskonałości i wyrównuje koloryt cery. Jedwabista i nawilżająca mikrofibra, delikatniejsza niż włos, stanowi odpowiedź na potrzeby problematycznej skóry. Łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia spowodowane trądzikiem, a także przeciwdziała przebarwieniom. Połączenie trzech kluczowych składników: kwasu salicylowego, olejku z drzewa herbacianego i niacynamidu pomagają kontrolować sebum i zmiany trądzikowe, a także pozostawiają skórę oczyszczoną i promienną.

 

Produkty marki Dr.Jart+ dostępne w Polsce wyłącznie w perfumeriach Sephora.





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl