Reklama
Serum intensywnie stymulujące wzrost rzęs od Joanny

Długie i gęste rzęsy dodają pewności siebie niejednej kobiecie, ale przy częstym makijażu oczu trudno jest utrzymać je w dobrej kondycji. Laboratorium Kosmetyczne Joanna dołączyło do swojej oferty serum MultiLASHES, aby od teraz każda z nas mogła cieszyć się uwodzicielskim spojrzeniem. Dzięki wykorzystaniu w składzie produktu jednej z najskuteczniejszych substancji stymulujących wzrost rzęs i hamujących proces ich wypadania, już po trzech tygodniach regularnego stosowania zdecydowanie poprawi się ich wygląd.

 

 

 

MultiLASHES zawiera w sobie innowacyjny składnik aktywny bimatoprost, który działa odżywczo na rzęsy w trakcie fazy ich aktywnego wzrostu, wydłuża czas ich życia i hamuje wypadanie. Dodatkowo proteiny jedwabiu, panthenol i kwas hialuronowy odżywiają cebulki włosów, regulują ich regenerację oraz sprawiają, że rzęsy są nawilżone, a ich struktura wygładzona.

Produkt jest przeznaczony do stosowania przy naturalnie krótkich i cienkich rzęsach, a także przy tych osłabionych przez różnego rodzaju zabiegi ingerujące w ich strukturę czy zwykłe używanie maskary. Po użyciu MultiLASHES, rzęsy stają się zregenerowane, gęstsze i wydłużone oraz widocznie ciemniejsze. Rezultaty widać już po trzech tygodniach, ale najlepsze efekty osiąga się po pełnej sześciomiesięcznej kuracji. Skuteczność preparatu została potwierdzona testami in vivo, przeprowadzonymi w niezależnym laboratorium badawczym.

Serum stosuje się na noc, po dokładnym demakijażu oczu. Dzięki aplikatorowi w formie cieniutkiego pędzelka produkt łatwo się rozprowadza. Na czystą i suchą skórę, tuż u nasady górnych rzęs, nakładamy jednym pociągnięciem aplikatora niewielką ilość serum. Jeżeli preparat dostanie się na dolne powieki lub do wnętrza oka, należy obficie przepłukać je wodą.

 

Cena ok. 39 zł

 

Produkt jest niezwykle wydajny, a jedno opakowanie o pojemności 4 ml, wystarcza aż na sześć miesięcy regularnego stosowania. Serum jest bezpieczne również dla osób noszących szkła kontaktowe. W pudełku z preparatem znajdziemy także zalotkę, dzięki której jeszcze bardziej podkreślimy piękny wygląd rzęs.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl