Reklama
Zobacz makijaż, który powstał za kulisami pokazu Victoria’s Secret 2016

Po raz pierwszy w historii Max Factor był oficjalnym partnerem makijażowym pokazu Victoria’s Secret. 9 grudnia stworzono makijaż za kulisami pokazu, który odbył się w Grand Palais w Paryżu. Głównym kreatorem makijażu był znany francuski wizażysta Tom Pecheux, który wraz z światowej klasy zespołem opracował niezwykły, olśniewający look. Wśród modelek znalazły się największe gwiazdy świata mody: Alessandra Ambrosio, Lily Aldridge i ambasadroka Max Factor -  Stella Maxwell.

 

 

 

Kwintesencją makijażu było wyraziste smokey eye wykończone linerem. Maskara Max Factor False Lash Epic, oficjalna maskara pokazu Victoria’s Secret, została wykorzystana do mocnego podkreślenia rzęs. Jej sekretem jest szczoteczka, która precyzyjnie chwyta każdą najmniejszą rzęsę. Max Factor Color Xpert Eyeliner i Longwear liner umożliwiły stworzenie zmysłowego efektu kociego oka. Odrobina cienia Max Factor Excess Shimmer w kolorze Crystal w wewnętrznych kącikach rozświetliła makijaż i nadała mu delikatnego blasku. Paleta Smokey Eye Drama Kit w kolorze Luxe Lilac została użyta dla podkreślenia łuku brwiowego.

 

 

Nałożony tuż przed wyjściem na wybieg Max Factor Miracle Touch naturalnie podkreślił piękną, emanującą zdrowym blaskiem skórę. Jego unikalna formuła została wklepana opuszkami palców dla uzyskania nieskazitelnego efektu. Zdrowy blask policzków to zasługa kremowego różu Max Factor Miracle Touch.

 

 

Współpraca z Max Factor na backstage’u pokazu Victoria’s Secret i przewodzenie zespołowi utalentowanych makijażystów było niesamowite. Wizją z Victoria’s Secret było stworzenie makijażu łączącego piękno rozświetlonej skóry z seksownie podkreślonym okiem. Zastosowaliśmy kilka warstw  maskary Max Factor Epic False Lash Effect oraz kredkę i liner, aby „uskrzydlić” powieki – powiedział Tom Pecheux.

 



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl