Reklama
Makijaż Glam Rock - w barwach elektryzującej muzyki

Lato to czas zabawy, muzyki i tańca. Wakacyjne miesiące upływają pod znakiem festiwalowego szaleństwa. Już niebawem na wielu scenach w Polsce i za granicą będziemy mogli podziwiać występy gwiazd światowego formatu. Niepowtarzalna atmosfera, genialna muzyka i widok ulubionych kapel będzie napawać nas euforią i endorfinami.

 

 

 

 


Jeśli wybierasz się na rockowy koncert, zobacz jaki look proponuje marka Golden Rose. Kto wie - może zechcesz go odtworzyć. Glam Rock to wyważone połączenie eleganckiego szyku z nieco buntowniczym, mrocznym stylem. Ten makijaż ma „pazur”, jest zadziorny i intrygujący, ale ciągle w kobiecym stylu. Look marki zachwyci przebojowe indywidualistki, które lubują się w mocnych akcentach.

 

Spojrzenie mroczne i uwodzicielskie

Oczy koniecznie powinny być podkreślone czarnym cieniem w kredce z serii Longstay Eyeshadow Stick (nr 12), dzięki kremowej formule łatwo go rozetrzeć uzyskując efekt smokey eye. Aby nadać spojrzeniu zadziornego charakteru warto postawić na połyskliwy, kolorowy akcent. Podkreśl wewnętrzne kąciki oczu turkusową, metaliczną kreską wykonaną Style Liner Metallic. Taki makijaż doskonale dopełniają lekkie, sztuczne rzęsy na pasku - False Eyelashes nr 9. Całość daje niesamowicie spójne połączenie klasyki z rockowym stylem.

 

Cera jak z porcelany i mocne, rockowe usta

W makijażu wyróżnia się również cera – gładka, bez widocznych niedoskonałości. Wszelkie przebarwienia łatwo ukryjemy korektorami z paletki Correct&Conceal Concealer Cream Palette. Koloryt naszej twarzy wyrównamy długotrwałym podkładem matującym z serii Longstay, a ostry, rockowy kontur zapewni nam kompaktowa paletka Contur Powder Kit.


 

Kropkę nad „i” w rockowym looku stanowią oczywiście usta – ciemne, matowe – idealnie wyrysowane. Tutaj świetnie sprawdzi się niezwykle długotrwała pomadka w markerze – Lip Marker w kolorze ciemnej śliwki (nr 106). Ta zadziorna, niezwykle kobieca i pokazująca charakter propozycja jest idealna na rockowe koncerty. Wypróbuj ją.




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl