Reklama
Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

Branża muzyczna bogata jest w szeroką paletę barw muzycznych. Nic więc dziwnego, że marka Nails Company do współpracy zaprasza ponownie osobę ze świata muzycznego. Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company.

 

 


Natalia Szroeder już od czwartego roku życia związana jest ze sceną. Jej niesamowity talent i magnetyzm przyciągają rzesze fanów. W październiku 2016 r. ukazał się solowy krążek wokalistki pt. “NATinterpretacje”, a teledysk do utworu „Zamienię Cię” w zaledwie 3 tygodnie przekroczył liczbę 3 milionów wyświetleń na YouTube. Śmiało można powiedzieć, że Natalia jest osobą wszechstronnie uzdolnioną. Pokazała to zdobywając Kryształową Kulę w 20-tej edycji tanecznego show „Taniec z Gwiazdami”. Poza tym napisała i zaśpiewała tytułowy utwór do filmu „Tarapaty”, który swoją premierę będzie miał we wrześniu bieżącego roku. Kolejnym ważnym wyzwaniem, jakie podejmuje wokalistka, jest rola ambasadorki marki Nails Company.

„Poszukiwania nowej ambasadorki marki Nails Company nie trwały długo. Wybór Natalii Szroeder był dla nas oczywisty. Jest ona kwintesencją naturalnego piękna, wyczucia stylu i wulkanem pozytywnej energii. Jej wizerunek idealnie wpisuje się w filozofię naszej firmy. Natalia uchodzi za symbol  nowoczesnych, pewnych siebie i nieobawiających się wyrażać własnego ja kobiet. Jesteśmy pewni, że współpraca będzie niezwykle owocna.”komentuje Dobrosława Lewkiewicz, właściciel i główny instruktor marki Nails Company.

Już za chwilę będziemy mogli zapoznać się z pierwszymi efektami współpracy Natalii z marką Nails Company, m.in. kolekcją 10 nowych kolorów lakierów hybrydowych na sezon jesień – zima 2017, sygnowanych właśnie „by Natalia Szroeder”. Najbardziej zniecierpliwionym fanom Natalii prezentujemy zdjęcia z backstage’u sesji fotograficznej, która odbyła się 29 sierpnia 2017.

 

 

„Cieszę się z nowego wyzwania, jakim jest bycie ambasadorką marki Nails Company. Czuję się jak ryba w wodzie. Z natury jestem szalona i uwielbiam zabawę kolorami i stylizacjami. Mogę zdradzić, że nową kolekcją na sezon jesień – zima 2017 zaskoczymy każdą fankę manicure hybrydowego. Pojawi się tu dużo efektu glamour, zmysłowych i eleganckich odcieni, które będą esencją kobiecości oraz szyku. Nie mogę się już doczekać, kiedy zaprezentujemy je wszystkim Paniom!” – komentuje Natalia Szroeder.

 

Marka Nails Company od wielu lat buduje pozycję lidera w dziedzinie lakierów hybrydowych, produktów do pielęgnacji dłoni, akryli i akcesoriów do manicure. Oferuje dodatkowo profesjonalne szkolenia, warsztaty dla specjalistek w dziedzinie zdobienia paznokci.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl