Reklama
Natalia Szroeder ambasadorką lakierów Nails Company

Branża muzyczna bogata jest w szeroką paletę barw muzycznych. Nic więc dziwnego, że marka Nails Company do współpracy zaprasza ponownie osobę ze świata muzycznego. Natalia Szroeder uznawana jest za jedną z najzdolniejszych i najbardziej popularnych wokalistek młodego pokolenia. To artystka, która nie boi się wyzwań. Tym razem będziemy mogli zobaczyć ją w roli ambasadorki lakierów hybrydowych marki Nails Company.

 

 


Natalia Szroeder już od czwartego roku życia związana jest ze sceną. Jej niesamowity talent i magnetyzm przyciągają rzesze fanów. W październiku 2016 r. ukazał się solowy krążek wokalistki pt. “NATinterpretacje”, a teledysk do utworu „Zamienię Cię” w zaledwie 3 tygodnie przekroczył liczbę 3 milionów wyświetleń na YouTube. Śmiało można powiedzieć, że Natalia jest osobą wszechstronnie uzdolnioną. Pokazała to zdobywając Kryształową Kulę w 20-tej edycji tanecznego show „Taniec z Gwiazdami”. Poza tym napisała i zaśpiewała tytułowy utwór do filmu „Tarapaty”, który swoją premierę będzie miał we wrześniu bieżącego roku. Kolejnym ważnym wyzwaniem, jakie podejmuje wokalistka, jest rola ambasadorki marki Nails Company.

„Poszukiwania nowej ambasadorki marki Nails Company nie trwały długo. Wybór Natalii Szroeder był dla nas oczywisty. Jest ona kwintesencją naturalnego piękna, wyczucia stylu i wulkanem pozytywnej energii. Jej wizerunek idealnie wpisuje się w filozofię naszej firmy. Natalia uchodzi za symbol  nowoczesnych, pewnych siebie i nieobawiających się wyrażać własnego ja kobiet. Jesteśmy pewni, że współpraca będzie niezwykle owocna.”komentuje Dobrosława Lewkiewicz, właściciel i główny instruktor marki Nails Company.

Już za chwilę będziemy mogli zapoznać się z pierwszymi efektami współpracy Natalii z marką Nails Company, m.in. kolekcją 10 nowych kolorów lakierów hybrydowych na sezon jesień – zima 2017, sygnowanych właśnie „by Natalia Szroeder”. Najbardziej zniecierpliwionym fanom Natalii prezentujemy zdjęcia z backstage’u sesji fotograficznej, która odbyła się 29 sierpnia 2017.

 

 

„Cieszę się z nowego wyzwania, jakim jest bycie ambasadorką marki Nails Company. Czuję się jak ryba w wodzie. Z natury jestem szalona i uwielbiam zabawę kolorami i stylizacjami. Mogę zdradzić, że nową kolekcją na sezon jesień – zima 2017 zaskoczymy każdą fankę manicure hybrydowego. Pojawi się tu dużo efektu glamour, zmysłowych i eleganckich odcieni, które będą esencją kobiecości oraz szyku. Nie mogę się już doczekać, kiedy zaprezentujemy je wszystkim Paniom!” – komentuje Natalia Szroeder.

 

Marka Nails Company od wielu lat buduje pozycję lidera w dziedzinie lakierów hybrydowych, produktów do pielęgnacji dłoni, akryli i akcesoriów do manicure. Oferuje dodatkowo profesjonalne szkolenia, warsztaty dla specjalistek w dziedzinie zdobienia paznokci.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek  lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

65% Polaków nadal nie zdecydowało, czy skorzysta z Pracowniczych Planów Kapitałowych Aż 65% Polaków nie wie, jaką decyzję podejmie w sprawie partycypacji w Pracowniczych Planach Kapitałowych. Co czwarty (25%) uważa, że PPK ma więcej zalet niż wad, a co piąty (20%) ma odmienne zdanie. To wyniki badań...Czytaj więcej

Dr Szczyt otwiera nową klinikę w Warszawie Dr Szczyt to chirurg plastyk, który w swojej klinice od ponad 15 lat pomaga Polakom i uczy jak rozsądnie korzystać z chirurgii plastycznej. Teraz, wspólnie ze swoim wieloletnim współpracownikiem i przyjacielem dr Michałem Charytonowiczem, ulicy Waflowej 7a...Czytaj więcej

Rexona Wyzwanie 5000 kroków „Więcej ruchu, więcej z życia” przekonuje marka Rexona, zachęcając do podjęcia aktywności fizycznej i zmiany stylu życia na zdrowszy. Dlaczego? Bowiem, jak pokazują badania aż  38 procent Polaków przyznaje się do zerowej aktywności ruchowej, a brak ruchu przyczynia...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl