Reklama
Siła roślin z krańca świata w zasięgu ręki

Producenci kosmetyków starają się znaleźć złoty środek, który mogliby zastosować w swoich recepturach. Botanicy odnaleźli go na Syberii. Co sprawia, że roślinne i organiczne surowce z najdalszego zakątka świata przynoszą ukojenie dla naszej cery czy włosów? Siła drzemie w potędze natury, która przetrwała epokę lodowcową i do dziś króluje niepodzielnie na surowych terenach Syberii i Dalekiego Wschodu. Zbawczą moc natury z krańca świata doceniła marka Natura Siberica, która wykorzystuje ją do wytwarzania kosmetyków „narodzonych na Syberii, produkowanych w Unii Europejskiej”.

 


Zapomniana kraina bezcennych złóż

Syberia jest jednym z nielicznych obszarów w świecie, który dla większości ludzi pozostaje tajemnicą. Na dziewiczych, nieodkrytych terenach dominuje potężna i dzika natura. Tamtejsza fauna i flora przystosowała się do ekstremalnie surowych warunków klimatycznych. Syberyjskie zioła i rośliny posiadają silne, regeneracyjne i antyoksydacyjne właściwości. Bogactwo endemicznych gatunków wykazuje niespotykane działanie terapeutyczne. Zioła, jagody i kwiaty, zbierane ręcznie przez miejscowych tubylców z poszanowaniem ich naturalnych cyklów życia, używane były niegdyś do tworzenia "eliksirów młodości". Stosowano je podczas unikalnych zabiegów kosmetycznych dla rosyjskich carów i ich rodzin. Owe receptury przekazywane były z pokolenia na pokolenie syberyjskich plemion.

 

Odkryć nieodkryte

Wiedza na temat syberyjskich ziół stosowanych w nowoczesnych formułach Natura Siberica sięga lat 40. XX wieku. Botanicy Lazarev i Brekhman przestudiowali ponad 4000 tysięcy roślin zanim wyselekcjonowali 12 unikalnych gatunków. Nazwano je „adaptogenami”. Te niezwykłe zioła przetrwały epokę lodowcową, co wykształciło w nich odporność na ekstremalne warunki atmosferyczne. Dzięki syntezie aktywnych składników ochronnych i zawartości silnych przeciwutleniaczy, adaptogeny są w stanie przetrwać niskie temperatury (nawet do -50 stopni) i silne, syberyjskie wiatry. Naukowcy dostrzegli, że te rzadkie cechy roślin z dalekiego wschodu mogą mieć zbawienny wpływ dla naszego dobrego samopoczucia i spowalniać procesy starzenia. Producenci kosmetyków Natura Siberica, poprzez wykorzystanie rozmaitych ziół, roślin i jagód rosnących dziko na rozległych terenach Syberii, czerpią z wielowiekowej tradycji lokalnych plemion żyjących w jednym z najtrudniejszych warunków klimatycznych.

 

 

Organiczna siła ze wschodu

Naturalne kosmetyki z Europy Wschodniej coraz śmielej wkraczają na polski rynek. Kuszą wysoką skutecznością i konkurencyjną ceną. Siła kosmetyków organicznych tkwi przede wszystkim w maksymalizacji ilości naturalnych składników w składzie i rezygnacji z substancji syntetycznych – silikonów, parabenów, barwników chemicznych, produktów przerobu ropy naftowej, BHT – BHA, mineralnych olejów. Podstawowymi składnikami aktywnymi są starannie wyselekcjonowane i przygotowane ekstrakty organiczne, które przynoszą doskonałe efekty nie tylko w pielęgnacji, ale także wspomagająco w leczeniu schorzeń skóry i włosów. Czystość zastosowanych formuł potwierdzona jest europejskim certyfikatem EKO BIO (ICEA), a także ECOCERT.

 

Natura Siberica to marka kosmetyków organicznych produkowanych w Unii Europejskiej z naturalnych składników roślinnych pochodzących z Syberii. Formuła produktów oparta jest na starannie wyselekcjonowanych i przygotowanych ekstraktach organicznych i rezygnacji z substancji syntetycznych – silikonów, parabenów, barwników chemicznych, produktów przerobu ropy naftowej, BHT – BHA oraz mineralnych olejów. Rośliny syberyjskie wykorzystywane do produkcji kosmetyków Natura Siberica hodowane są na certyfikowanych farmach (UE 834/07).  Posiadają również certyfikaty głównych europejskich stowarzyszeń ekologicznych: ICEA (Włochy), Ecocert (Francja), BDIH (Niemcy) i SoilAssociation (Anglia).




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek  lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl