Reklama
Czerwone usta – ponownie zawitały na salonach

Czerwony klasyczny trend nie wychodzi z mody w makijażowym świecie, a wręcz sukcesywnie umacnia swoją pozycję. Według światowych projektantów i Hollywoodzkich gwiazd w sezonie zimowym królować będą na ustach wszystkich kobiet odcienie czerwieni. Wyrazista czerwień dodaje pewności, wyostrza kształty twarzy, co istotne – pasuje do każdej kreacji.

 

 

 

 

Marka LASplash wychodzi naprzeciw i oferuje bogatą linię kolorystyczną krwistych odcieni. W wachlarzu czerwonych szminek występuje kilka kolekcji: Lip Couture Posion Apple jako wyrazista i nasycona czerwień z dodatkiem koloru bordowego, Smitten Liptint Inflamed czy Velvet Matte Mistress – przepiękne ciemne bordo z nutka fioletu. LASplash w swojej ofercie posiada nie tylko matowe pomadki. Kolekcja LipGloss Sinfully to błyszczyki o gęstej konsystencji i wysokiej pigmentacji, dlatego aby uzyskać piękny efekt na ustach wystarczy nanieść cienką warstwę produktu. W serii LipGloss błyszczyk Hadraniel to piękna ultrakobieca soczysta czerwień. Szminki wyróżniają się bogatą gamą odcieni, od klasycznej wyrazistej po lekko zgaszone, bordo czy karmin.

 

 

Długotrwałe pomadki z delikatną konsystencją musu, o matowym wykończeniu zostały wzbogacone w witaminę E, a doskonale napigmentowana szminka zapewnia optymalne krycie. Czerwone pomadki stały się absolutnym trendem zimowego sezonu, podbijając nie tylko znane pokazy mody, serca gwiazd czy blogerek, ale stały się produktem pożądanym przez setki kobiet.

 

 

Marka LASplash Cosmetics została założona w 1996 r. w Los Angeles. Liczy ponad 25 lat doświadczenia w branży kosmetycznej, której LASplash stała się wiodącym producentem kosmetyków kolorowych w Stanach Zjednoczonych. Głównym celem marki jest tworzenie kosmetyków najwyższej jakości, zachwycających intensywnością i niespotykaną ilością kolorów dla wszystkich kobiet na świecie.




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek  lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl