Reklama
Lipid Intelligence - seria kremów dla cery suchej i wrażliwej

Cera sucha boryka się z problemem niespójnej bariery lipidowej. Jej uszkodzenie sprawia, że już odwodniona skóra narażona jest na dalsze przesuszanie, spadek metabolizmu, a w konse­kwencji przedwczesne starzenie. Błędne koło się zamyka, uczucie dyskomfortu się wzmaga, a wygląd cery pogarsza. Składniki kremów Lipid Intelligence „uczą” skórę, jak reaktywować jej zdolność do syntezy lipidów. Pomagają przywrócić pełną funkcjonalność barierze lipidowej.

 

 


Kremy Lipid Intelligence wykorzystują zaawansowane, inteligentne składniki, które „uczą” cerę suchą, jak rozwiązać problem odwodnienia u źródła jego powstawania. Dzięki temu skutecznie redukując charakterystyczne dla niej uczucie dyskomfortu oraz niwelują procesy przedwczesnego starzenia, wynikające z jej przesuszenia.

 

SYSTEM LIPID-RESTART – reaktywuje zdol­ność skóry do produkcji lipidów oraz uzupełnia braki ceramidów. Regeneruje i wzmacnia barierę naskórkową, aby ograniczyć struktu­ralną ucieczkę wody.

HYDRO-IQ – reguluje wewnętrzną, struktu­ralną hydro-cyrkulację. Aktywuje syntezę cera­midów i kwasu hialuronowego.

PRO-KOLAGEN – przeciwzmarszczkowy czynnik o podwyższonej zdolności przenikania. Stymuluje syntezę kolagenu i chroni włókna elastyny przed uszkodzeniami.

NUTRI-IQ – esencjonalna formuła nasycona odżywczymi i regenerującymi olejkami, do intensywnej nocnej pielęgnacji.

OLEJ WELWETOWY – olej z nasion amaran­tusa, zwanego kwiatem welwetowym. Dba o miękkość i aksamitną gładkość Twojej skóry.

 

 

Serię Lipid Intelligence tworzą następujące preparaty:

Nawilżający krem lipidowy
cera sucha, na dzień i na noc
pojemność 50 ml,  cena 79,00 zł

Regenerujący krem lipidowy
cera bardzo sucha, na dzień i na noc
pojemność 50 ml,  cena 79,00 zł

Kojący krem lipidowy
cera sucha i wrażliwa, na dzień i na noc
pojemność 50 ml,  cena 79,00 zł

Lipidowy krem-odżywka
cera ultrasucha, na noc
pojemność 50 ml,  cena 79,00 zł

Nawilżający krem lipidowy pod oczy
cera sucha, na dzień i na noc
pojemność 15 ml,  cena 59,00 zł

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek  lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl