Reklama
Lipid Intelligence - seria kremów dla cery suchej i wrażliwej

Cera sucha boryka się z problemem niespójnej bariery lipidowej. Jej uszkodzenie sprawia, że już odwodniona skóra narażona jest na dalsze przesuszanie, spadek metabolizmu, a w konse­kwencji przedwczesne starzenie. Błędne koło się zamyka, uczucie dyskomfortu się wzmaga, a wygląd cery pogarsza. Składniki kremów Lipid Intelligence „uczą” skórę, jak reaktywować jej zdolność do syntezy lipidów. Pomagają przywrócić pełną funkcjonalność barierze lipidowej.

 

 


Kremy Lipid Intelligence wykorzystują zaawansowane, inteligentne składniki, które „uczą” cerę suchą, jak rozwiązać problem odwodnienia u źródła jego powstawania. Dzięki temu skutecznie redukując charakterystyczne dla niej uczucie dyskomfortu oraz niwelują procesy przedwczesnego starzenia, wynikające z jej przesuszenia.

 

SYSTEM LIPID-RESTART – reaktywuje zdol­ność skóry do produkcji lipidów oraz uzupełnia braki ceramidów. Regeneruje i wzmacnia barierę naskórkową, aby ograniczyć struktu­ralną ucieczkę wody.

HYDRO-IQ – reguluje wewnętrzną, struktu­ralną hydro-cyrkulację. Aktywuje syntezę cera­midów i kwasu hialuronowego.

PRO-KOLAGEN – przeciwzmarszczkowy czynnik o podwyższonej zdolności przenikania. Stymuluje syntezę kolagenu i chroni włókna elastyny przed uszkodzeniami.

NUTRI-IQ – esencjonalna formuła nasycona odżywczymi i regenerującymi olejkami, do intensywnej nocnej pielęgnacji.

OLEJ WELWETOWY – olej z nasion amaran­tusa, zwanego kwiatem welwetowym. Dba o miękkość i aksamitną gładkość Twojej skóry.

 

 

Serię Lipid Intelligence tworzą następujące preparaty:

Nawilżający krem lipidowy
cera sucha, na dzień i na noc
pojemność 50 ml,  cena 79,00 zł

Regenerujący krem lipidowy
cera bardzo sucha, na dzień i na noc
pojemność 50 ml,  cena 79,00 zł

Kojący krem lipidowy
cera sucha i wrażliwa, na dzień i na noc
pojemność 50 ml,  cena 79,00 zł

Lipidowy krem-odżywka
cera ultrasucha, na noc
pojemność 50 ml,  cena 79,00 zł

Nawilżający krem lipidowy pod oczy
cera sucha, na dzień i na noc
pojemność 15 ml,  cena 59,00 zł

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl