Reklama
HELLO NATURE Coconut Oil – seria do pielęgnacji ciała

Masło do ciała, olejek, mleczko oraz żel pod prysznic łączące w sobie olejek kokosowy, olejek ze słodkich migdałów oraz panthenol – oto nowe propozycje marki Cece of Sweden - Hello Nature, przeznaczone do pielęgnacji ciała. Linia kokosowa zdążyła już podbić serca klientek dzięki produktom do włosów. Zawarte w niej bogactwo witamin oraz minerałów zapewnia skuteczną pielęgnację, a cudowny zapach kokosa pozwala w kilka chwil przenieść się myślami na tropikalną wyspę.

 

 

 

Olej kokosowy to jeden z tych składników, które w ostatnich latach zyskał status kultowego. Jego skuteczność w pielęgnacji ciała wynika z zawartych w nim cennych substancji takich jak: aminokwasy, witamina C, tłuszcze, białka, kwas foliowy, żelazo, wapń, potas i magnez. To właśnie im zawdzięcza swoją odmładzającą moc. Odbudowuje barierę lipidową naskórka, niezwykle skutecznie nawilża nawet najbardziej suchą skórę, łagodzi stany zapalne i podrażnienia. W linii Hello Nature towarzyszy mu olej ze słodkich migdałów stanowiący prawdziwą skarbnicę soli mineralnych, magnezu, protein oraz witamin. Dzięki temu regeneruje i nawilża nawet bardzo spierzchniętą skórę i przywraca jej zdrowy wygląd i wyjątkowy blask. Ostatni składnik linii to ceniony za swoje kojące działanie pantenol, który jednocześnie przyspiesza regenerację skóry.

 

 

 

Nowe produkty w linii HELLO NATURE COCONUT OIL

Żel pod prysznic – zapewnia delikatne oczyszczenie oraz nawilżenie skóry, przywracając jej elastyczność
oraz zdrowy wygląd.
Cena: 17,99 zł/ 250 ml

Mleczko do ciała – przywracające właściwy poziom nawilżenia, elastyczność oraz zdrowy wygląd skóry.
Cena: 19,99 zł/ 250 ml

Olejek kokosowy – zapewniający intensywną regenerację, a także przywracający gładkość skóry.
Cena: 24,99 zł/130 ml

Masło do ciała – skoncentrowana siła składników aktywnych dla intensywnego nawilżenia i regeneracji.
Cena: 24,99zł/250 ml

 

Produkty Hello Nature nie zawierają parabenów, pochodnych ropy naftowej, konserwantów MIT i CIT oraz sztucznych barwników. Linia inspirowana jest naturą. Produkty zawierają w sobie do 94,5% składników pochodzenia naturalnego.

 




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl