Reklama
SINSKIN by Patricia Kazadi

Marka SINSKIN wraz ze swoją nową ambasadorką Patricia Kazadi ponownie zaskakuje. Już od 10 września, klienci drogerii sieci Rossmann będą mogli zakupić kosmetyki z limitowanej kolekcji SINSKIN by Patricia Kazadi. Linia 15 wyjątkowych produktów,  prezentuje m.in. rozświetlacze, puszyste cienie do powiek, matowe i metaliczne szminki, a także fioletową maskarę. Sprawdźcie co zainspirowało markę oraz jej ambasadorkę do stworzenia tej jesiennej kolekcji.

 

 


W lipcu tego roku marka SINSKIN ogłosiła rozpoczęcie współpracy z nową ambasadorką Patricią Kazadi. Efektem tego duetu jest nowa, limitowana kolekcja semi-profesjonalnych kosmetyków do makijażu. Inspiracją do jej stworzenia były m.in. różne oblicza kobiet i odpowiedź na ich potrzeby. Tak narodził się pomysł, by kolory produktów były odzwierciedleniem barw kamieni szlachetnych. Te, uwielbiane przez wszystkie kobiety, są nie tylko piękną ozdobą, ale mają moc uzdrawiania ludzkiego ciała i duszy. Marka SINSKIN zadbała zatem o to, aby każda kobieta mogła znaleźć kosmetyk z nowej kolekcji dopasowany nie tylko do swoich potrzeb,ale przede wszystkim do swojej indywidualnej, wewnętrznej energii.

SINSKIN by Patricia Kazadi to głębia szlachetnych kolorów inspirowanych m.in. malahitem, szafirem, topazem czy opalem. Patricia Kazadi znana jest wszystkim z przekazywania innym swojej dobrej energii, zatem i w jej kolekcji nie mogło tego zabraknąć. Zapewne tej jesieni przyda się to każdej z Was!

To, który kamień wybierzemy może wiele o nas zdradzić i przekazać energię, której być może właśnie potrzebujemy. Zapoznaj się z niesamowitymi produktami z limitowanej kolekcji SINSKIN by Patricia Kazadi i sprawdź, który z nich jest bliski Twojemu sercu.

 

NOWOŚĆ PUSZYSTY CIEŃ DO POWIEK
MUST.HAVE BOUNCY EYESHADOW

Cienie do powiek o niezwykłej, plastycznej konsystencji i nasyconym kolorze. Łatwe w aplikacji, pozwalają uzyskać intensywny, metaliczny efekt krycia. Pozostawiają na powiece delikatne, wilgotne uczucie. Niezwykle trwałe, nie kruszą się i nie osypują.

W kolekcji SINSKIN x PATRICIA KAZADI znajdziemy 4 odcienie:

021 PASSIONATE

Fioletowy cień wzorowany na miedzianym kamieniu rodolit, będącym synonimem kobiecości (w tłumaczeniu „podobny do róży”). Dzięki niemu poczujesz się delikatna, pozbawiona negatywnych emocji oraz totalnie odprężona.

022 ENIGMATIC

To głęboka zieleń inspirowana malachitem. Wprowadzi do Twojego życia równowagę, harmonię i regenerację. Z jego pomocą wyciszysz się i poczujesz spokój ducha.

023 VULNERABLE

Ten złocisty odcień beżu to kolor zainspirowany złotym cytrynem, czyli nietuzinkową odmianą kwarcu. Dzięki niemu możesz bez pospiechu iść przez życie, ponieważ jego energia pomoże Ci w podejmowaniu ciężkich decyzji.

024 INSPIRED

Lazurowa barwa niebieskiego, wzorowana na prawdziwym królu wśród klejnotów - szafirze. Używając go nawet w codziennym makijażu, poczujesz się jak prawdziwa królowa.

cena: 64 zł
pojemność: 2,5 g

 

NOWOŚĆ PŁYNNA POMADKA
MUST.HAVE HEAVY METAL LIPSTICK

Płynna pomadka o lekkiej konsystencji oraz nasyconym, metalicznym wykończeniu. Wodoodporna formuła non-transfer szybko zasycha i długo utrzymuje się na ustach, nie powodując ich przesuszania. Składniki aktywne, takie jak witamina E czy olej z pestek winogron, dbają o kondycję ust.

W kolekcji SINSKIN x PATRICIA KAZADI znajdziemy 2 odcienie:

011 FEISTY

Ten metaliczny odcień ciemnego różu inspirowany jest morganitem. Nosząc go na ustach, będzie służył Ci niczym talizman szczęścia.

012WILD

Miedziany aleksandryt to kamień zmieniający swoją barwę w zależności od oświetlenia, tak jak pomadka HEAVY METAL w odcieniu WILD. Pobudzi Twoją wyobraźnię, zdolności twórcze oraz rozwinie kreatywność przydatną w makijażu.

cena: 65 zł
pojemność: 5 ml

 

 

NOWOŚĆ POMADKA MIĘKKI MATT
MUST.HAVE
SOFT MATT LIPSTICK

Płynna, matowa pomadka o lekkiej konsystencji i jednocześnie głębokim, nasyconym kolorze. Zastygająca formuła aplikuje się łatwo niczym błyszczyk, ale daje prawdziwie matowe wykończenie, które nie powoduje uczucia dyskomfortu. Składniki aktywne, takie jak witamina E czy olej z pestek słonecznika, dbają o kondycję Twoich ust.

W kolekcji SINSKIN x PATRICIA KAZADI znajdziemy 4 odcienie:

001 SEDUCTIVE

Ma mocno fioletową barwę niczym ametyst, jeden z najpiękniejszych odmian kwarcu - kamień harmonii i relaksu. Dzięki niemu poczujesz spokój i uwolnisz swój umysł od negatywnych emocji i schematów.

002 INNOCENT

Odcień wzorowany na kwarc różowy, czyli kamień którego barwa, wyzwala w nas empatię. Sprawia, że jesteśmy gotowe dawać, ale również otrzymywać bezwarunkową miłość. Do dzieła!

003 CLASSY

To istny topaz królewski - kamień o ogniście czerwonej barwie. Z tą pomadką na ustach będziesz szła przez życie z wysoko podniesioną głową i zdobędziesz wszystko to czego zapragniesz.

004 EDGY

Ten niespotykany kolor taupe, inspirowany jest krzemieniem pasiastym o dosyć nietypowej i wyrazistej barwie. Został stworzony dla właśnie takich kobiet - oryginalnych, i twardo stąpających po ziemi. Czy to właśnie Ty?

cena: 65 zł
pojemność: 5 ml

 

NOWOŚĆ ROŚWIETLACZ W PŁYNIE ILUZJONISTA
MUST.HAVE
ILLUSIONIST LIQUID HIGHLIGHTER

Rozświetlacz o lekkiej, płynnej konsystencji. Dzięki zawartym w nim mikro-pigmentom odbijającym światło, zapewnia długotrwały efekt blasku i rozświetlenia skóry. Pozostawia na skórze przeźroczystą, holograficzną poświatę. Doskonale się aplikuje i idealnie stapia z wcześniej wykonanym makijażem, nie tworząc smug.

Odcień 063 CREATIVE z kolekcji SINSKIN x PATRICIA KAZADI powstał w oparciu o kamień opal. Ten jeden z najdroższych i najszlachetniejszych kamieni, posiada wiele mieniących się barw i odcieni – ze względu na swoją nieoczywistość może być używany na wiele sposobów i różne okazje. Rozświetlacz Iluzjonista sprawi, że będziesz lśniła niezależnie od pory dnia czy nocy.

cena: 75 zł
pojemność: 15 ml

 

Kosmetyki SINSKIN są dostępne w sprzedaży w wybranych drogeriach sieci Rossmann.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl