Reklama
Proste i lśniące włosy dzięki szczotce prostującej

Lubisz, gdy twoje włosy są gładkie i proste, ale prostownica to niekoniecznie produkt dla ciebie? Spróbuj czegoś nowego. Ciesz się naturalnie prostymi, pięknymi i lśniącymi włosami w zaledwie 5 minut dzięki nowej szczotce prostującej Philips. Technologia Thermo Protect, w połączeniu z wyprofilowanymi ząbkami, to gwarancja zdrowych i niepuszących się włosów, bez efektu płaskich, przyklapniętych pasm.

 

 

 

 

Szczotka prostująca to praktyczna alternatywa wobec klasycznej prostownicy. Po pierwsze - pozwala wyprostować pasma w kilka minut, po drugie, dodaje im naturalnej objętości bez efektu płaskich, przyklapniętych włosów.

Nowa szczotka prostująca BHH880 marki Philips pozwala uzyskać pożądane rezultaty w zaledwie kilka minut. Szczotka jest płaska i szeroka – jej wyjątkowo duża powierzchnia (47 mm) umożliwia stylizację większej ilości włosów na raz. Szczotka ma też aż 111 ząbków - ich 3 rodzaje umożliwiają szybkie prostowanie, a 50-sekundowy czas nagrzewania tylko je przyspiesza.

Korzystanie ze szczotki prostującej jest nie tylko szybkie, ale też bezpieczne dla włosów. Powłoka ceramiczno-turmalinowa zapewnia efekt lśniących, gładkich i niepuszących się włosów. Szczotka posiada również technologię Thermo Protect, która utrzymuje stałą temperaturę całej szczotki, zapobiegając przegrzaniu włosów. Dwa ustawienia temperatury (170°C i 200°C) pozwalają najlepiej dostosować temperaturę do twojego rodzaju włosów.

 

 

Szczotka gładko przesuwa się po włosach dzięki środkowym nienagrzewającym się ząbkom, nie wyrywając ich. Kolejne rzędy długich nienagrzewających się ząbków chronią z kolei skórę głowy. Dodatkowo, tył szczotki nie nagrzewa się, co zapobiega przypadkowym oparzeniom.

Rekomendowana cena szczotki prostującej PhilipsBHH880 to 179 zł

 




Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl