Reklama
KERASYS Perfume – koreański sekret pięknych włosów

Ekskluzywna linia szamponów i odżywek Kerasys Perfume to oryginalne koreańskie kosmetyki  o wyjątkowych formułach i zachwycających nutach prawdziwych perfum. Poznaj sekret mocnych i  lśniących włosów nowoczesnych Koreanek. Poczuj luksus azjatyckich rytuałów piękna, które otulą twoje włosy eleganckim, trwałym i dyskretnym zapachem. Nuty prawdziwych perfum będą towarzyszyły ci nie tylko podczas rytuałów pielęgnacyjnych, ale także w ciągu całego dnia.

 

 

 

Sekretem niezwykłej skuteczności unikalnych szamponów i odżywek Kerasys Perfume jest zawarta w nich keratyna - naturalny składnik budulcowy włosów. Już podczas mycia wnika w głąb struktury włosa, wypełnia istniejące ubytki i tworzy warstwę ochronną, dzięki której włosy stają się gładkie i sprężyste. Zastosowanie odżywki wzmacnia ten efekt i sprawia, że włosy łatwo się rozczesują, nie „puszą się”, są elastyczne i pełne blasku – tak jak po wizycie w salonie fryzjerskim. Nuty prawdziwych perfum, zawarte w kosmetykach z linii Kerasys Perfume, towarzyszą ci nie tylko podczas rytuałów pielęgnacyjnych, ale utrzymują się na włosach przez dłuższy czas. Uwalniające się kolejno aromaty głowy, serca i głębi - tak jak w tradycyjnych perfumach – zachwycą bogactwem zapachów i zapewnią uczucie niezwykłej elegancji i świeżości przez cały dzień.

 

Kerasys Perfume Blooming & Flowery - perfumowany szampon i  odżywka do codziennej pielęgnacji włosów przetłuszczających się zawierają delikatne składniki pochodzenia naturalnego: ekstrakt z kwiatów lilii białej oraz hydrolat z kwiatów róży damasceńskiej, które przywracają skórze głowy naturalną równowagę, nawilżają włosy i nadają im miękkość.

Nuty zapachowe perfum:
NUTA GŁOWY: mandarynka, pomelo, malina
NUTA SERCA: plumeria, fuksja, konwalia
NUTA GŁĘBI (BAZA): paczula, drzewo cedrowe

cena: szampon: 37 zł / 600 ml; odżywka : 37 zł / 600 ml



Kerasys Perfume Glam & Stylish –
perfumowany szampon i odżywka do codziennej pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych, również farbowanych. Zawarty w szamponie i odżywce olej arganowy wygładza włókna, odżywia, natłuszcza, nabłyszcza oraz zmiękcza włosy i skórę głowy. Szampon wzbogacony o ekstrakt z rumianku łagodzi stany zapalne i podrażnienia, a także działa antybakteryjnie. Hydrolizowane proteiny pszenne zapobiegają elektryzowaniu i plątaniu włosów a także ułatwiają rozczesywanie.

Nuty zapachowe perfum:
NUTA GŁOWY: groszek, osmantus
NUTA SERCA: piwonia, geranium, wisteria
NUTA GŁĘBI (BAZA): białe piżmo, palisander

cena: szampon: 37 zł / 600 ml; odżywka : 37 zł / 600 ml

 

Kerasys Perfume Pure & Charming – perfumowany szampon i odżywka do codziennej pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Ekstrakty z kwiatów gardenii i lilii białej intensywnie nawilżają i wygładzają pasma oraz wykazują działanie przeciwzapalne i łagodzące na skórę głowy. Olej kokosowy zapewnia odżywienie i zmiękczenie włosów, a także chroni je przed przesuszeniem i uszkodzeniami.

Nuty zapachowe perfum:
NUTA GŁOWY: bergamotka, mandarynka, zielona mandarynka
NUTA SERCA: lilia, kwiat brzoskwini, różowa róża
NUTA GŁĘBI (BAZA): białe drzewo cedrowe, piżmo, kardamon

cena: szampon: 37 zł / 600 ml; odżywka : 37 zł / 600 ml

 

 

Kerasys Perfume Elegance & Senusual – perfumowany szampon i odżywka do codziennej pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych Dzięki oliwie z oliwek i masłu shea suche, matowe włosy odzyskują zdrowy wygląd -  stają się dobrze odżywione, elastyczne i błyszczące. Ekstrakty z kwiatów ylang ylang oraz kwiatów hiacynta mają działanie przeciwrodnikowe, dzięki czemu skutecznie ochraniają łodygę włosa i skórę głowy przed szkodliwym działaniem promieni UVA i UVB i zanieczyszczeń środowiska.

Nuty zapachowe perfum:
NUTA GŁOWY: kwitnąca jabłoń, irys, brzoskwinia
NUTA SERCA: tuberoza, ylangylang, fioletowa hiacynta
NUTA GŁĘBI (BAZA): drzewo sandałowe, mąka ryżowa, piżmo

cena: szampon: 37 zł / 600 ml; odżywka : 37 zł / 600 ml

 

Kerasys Perfume Lovely & Romantic – perfumowany szampon i odżywka do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów. Ekstrakty z kwiatów jaśminu i magnolii oraz gliceryna sprawiają, że włosy są nawilżone, elastyczne i  miękkie w dotyku. Wyciągi z bazylii i stokrotki działają tonizująco i rewitalizująco, a także doskonale łagodzą podrażnienia skóry głowy.

Nuty zapachowe perfum:
NUTA GŁOWY: kwiat pomarańczy, biała brzoskwinia, bukiet frezji
NUTA SERCA: jaśmin, magnolia, stokrotka, konwalia
NUTA GŁĘBI (BAZA): drzewo cedrowe, białe piżmo

cena: szampon: 37 zł / 600 ml; odżywka : 37 zł / 600 ml

 

Kosmetyki dostępne są w sieciach: Super Pharm, Drogerie Natura, Drogerie Vica, Drogerie Jasmin, Drogerie Koliber , carrefour.pl, empik.pl, makeup.pl

 

Kerasys to wiodąca marka premium w portfolio jednej z największych koreańskich firm kosmetycznych AEKYUNG Industry Co. powstałej w Seulu w 1950 roku. Nazwa Kerasys pochodzi od słów „keratyna”, którą zawierają wszystkie produkty wchodzące w skład marki oraz „system pielęgnacji”. Szampony i odżywki Kerasys są przeznaczone do profesjonalnej  pielęgnacji włosów i skóry głowy w warunkach domowych, zapewniając efekty porównywalne do tych uzyskanych w salonie fryzjerskim. Autorką motywów, zdobiących opakowania linii Kerasys Perfume,  jest znana projektantka Yellena James, której oryginalny styl i niepowtarzalne grafiki zyskały światowe uznanie.  Linia Kerasys Perfume została nagrodzona m.in. Global Excellence Award oraz zajęła pierwsze miejsce w rankingu Brand Star w Korei Południowej. Marka Kerasys jest obecna w 50 krajach świata.






Komentarze
2019-01-26 16:39:38
~Beatris20 Kocham kosmetyki do włosów więc , gdy tylko zobaczę je w sklepie to na pewno po nie sięgnę. Mnie bardzo zacheciły, włosy o pięknym zapachu to jest to. Jestem na TAK.
2019-01-26 15:25:49
~Aneczka33 Te kosmetyki muszą cudnie pachnieć :)

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl