Reklama
Nowość: CHAMPAGNE & GENTLE GOLD

Latem w kobiecej kosmetyczce nie może zabraknąć rozświetlacza. To produkt multifunkcyjny, który użyjesz do wymodelowania twarzy, dekoltu i ramion. Dzięki niemu ukryjesz mankamenty i wydobędziesz atuty. Wystarczy umiejętnie operować pędzlem, a efekt będzie doskonały. Jak to zrobić? Podpowiadamy poniżej.

 

 

 

 

 

Do nowej serii makijażowej marki Eveline Cosmetics Glow and Go dołączyły rozświetlacze wypiekane w dwóch kolorach: CHAMPAGNE I GENTLE GOLD. Produkty błyskawicznie rozświetlą cerę i nadadzą jej wielowymiarowego blasku. Wysoka koncentracja opalizujących pereł wyrzeźbi i ożywi skórę natralnym światłem. Cera będzie natychmiast rozpromieniona. Mieszczący się w nowoczesnym opakowaniu kosmetyk to idealny puder do rozświetlenia codziennego make up’u i szybkich poprawek w ciągu dnia.

Rozświetlacze kreują nowy wymiar makijażu :

• jasnego, pełnego młodzieńczego blasku,
• letniego, w którym akcentujemy opaleniznę,
• wieczorowego, który podkreśla piękno twarzy i ciała.

Wszechstronny puder rozświetlający GLOW and GO!

♦ Podkreśla kości policzkowe
♦ Rozświetla okolice oczu
♦ Akcentuje łuk kupidyna
♦ Konturuje twarz
♦ Podkreśla ramiona i dekolt

Cena: 19,90 zł

 

 

Rozświetlacze w kremie Eveline Cosmetics z serii  GLOW & GO to pełne blasku emulsje do twarzy i ciała  z odbijającymi światło pigmentami. Lekka formuła kosmetyku doskonale wtapia się w skórę, tworząc na niej delikatny efekt tafli. Higlighter sprawdza się jako rozświetlająca baza pod podkład, sprawiając, że twarz wygląda na wypoczętą i świeżą. Efekt rozświetlenia można stopniować, w zależności od ilości użytego produktu. GLOW and GO jest idealny do konturowania twarzy. Dla subtelnego efektu rozświetlenia można dodać kroplę emulsji do ulubionego podkładu. Idealnie sprawdzi się również przy strobingu, którego zadaniem jest rozświetlenie i ożywienie cery. Składniki aktywne: CERAMIDY, MATCHA TEA WATER, Kompleks Antipollution (m.in. oligoalginiany, woda morska bogata w mikroalgi).

Produkt dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: CANDY GLOW, GOLDEN GLOW.

Cena: 16,99 zł





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl