Reklama
Słoneczna NOWOŚĆ - linia Jantar SUN

Esencja bursztynowa połączona z aktywną formułą niezawierającą składników pochodzenia zwierzęcego to główne składniki najnowszych multifunkcyjnych, w 100% wegańskich kosmetyków słonecznych nowej generacji. Taki skład czyni z JANTAR SUN pierwszą w Polsce wegańską linię do ochrony przeciwsłonecznej na bazie bursztynu. Dzięki niej w bezpieczny sposób uzyskamy piękny odcień skóry ciesząc się beztroskim opalaniem.

 

 

 

Bursztyn to niezwykły i jedyny kamień szlachetny pochodzenia roślinnego oraz naturalny antyoksydant, stymulujący mechanizmy naprawcze w skórze i dodający jej energii. Właśnie dlatego esencja bursztynowa stanowi podstawę skuteczności wegańskich kosmetyków JANTAR SUN. Dzięki zawartości fotostabilnych organicznych oraz mineralnych filtrów kosmetyki zapewniają cztery poziomy ochrony przeciwsłonecznej, przeciwdziałając promieniom: UVA, UVB, VL oraz IR. Wielozadaniowe receptury oraz wodoodporne i piaskoodporne formuły ułatwiają nam użytkowanie produktów.

 

 

W linii JANTAR SUN znajdziemy:

 

Bursztynowy ochronny krem do twarzy SPF 50, 50ml

Produkt zawiera esencję bursztynową oraz formułę anti-aging działającą przeciw foto i termostarzeniu. Ten lekki i łatwy w aplikacjikosmetyk idealnie nadaje się pod makijaż. Idealny dla każdego rodzaju cery.
Sugerowana cena: 19,99 zł/ 50 ml

Bursztynowy wodoodporny balsam do opalania SPF 15

Satynowa i lekka konsystencja kosmetyku nadaje się do stosowania zarówno na suchą jak i mokrą skórę. Dzięki termoaktywnemu kompleksowi ujędrniającemu, który aktywowany zostaje przez ciepło ciała, produkt zalicza się do kategorii 2 w 1: ochrona i modelowanie sylwetki.
Sugerowana cena: 19,99 zł/ 200 ml

Bursztynowe wodoodporne mleczko do opalania SPORT SPF 50+

Oparty o esencję bursztynową krem oferuje wysoką ochronę dla aktywnych. Kosmetyk wykazuje odporność na pot, ścieranie, wodę i piasek. Jego lekka konsystencja wchłania się szybko i lnie lepi. Produkt można stosować na suchą lub mokrą skórę.
Sugerowana cena: 25,99 zł/ 200 ml

Bursztynowa ochronna woda termalna do opalania SPF15

Kosmetyk stanowi połączenie esencji bursztynowej z wodą termalną oraz filtrami przeciwsłonecznymi. Jego postać ultralekkiej mgiełki ochronnej skutecznie odświeża i jednocześnie nawilża dostarczając skórze składniki mineralne.
Sugerowana cena: 23,99 zł/ 200 ml

 

 

Bursztynowa wodoodporna emulsja do opalania SPF 30 dla dzieci i dorosłych

Wodoodporna i piaskoodporna formuła oparta na esencji bursztynowej możliwa do stosowania na mokra lub suchą skórę to propozycja ochrony i nawilżenia skóry dla całej rodziny już od 3 roku życia.
Sugerowana cena: 24,99 zł/ 200 ml

Bursztynowa wodoodporna emulsja do opalania dla dzieci SPF 50+

Bardzo wysoka ochrona przeznaczona dla najmłodszych z formułą opartą o esencję bursztynową oraz aktywator witaminy D. Umożliwia aplikację na suchą i mokrą skórę.
Sugerowana cena: 26,99 zł/ 200 ml

Bursztynowe mleczko nawilżające po opalaniu dla dzieci i dorosłych

Uniwersalna formuła do twarzy i ciała idealna dla członków całej rodziny od 3 roku życia, zawiera w sobie 10% soku z aloesu oraz pantenol. Dzięki temu natychmiastowo chłodzi i koi rozgrzana skórę.
Sugerowana cena: 16,99 zł/ 200 ml

Bursztynowa kojąca mgiełka po opalaniu

Zawarta w mgiełce esencja bursztynowa przedłuża i podkreśla opaleniznę, a formuła ze złotym pyłem pomaga ją rozświetlić. Kosmetyk zawiera 5% ekstraktu z alg oraz alantoinę dzięki czemu błyskawicznie koi podrażnienia.
Sugerowana cena: 14,99 zł/ 200 ml

 





Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl