Reklama
NOWOŚĆ: Pielęgnacja ciała od marki Be ESTHETIC

Do oferty marki Be ESTHETIC jesienią dołączyły dwa nowe produkty w kategorii pielęgnacja ciała. Receptury nowych kosmetyków konsekwentnie nawiązują do dotychczasowej filozofii, w której natura jest wiodącym znakiem rozpoznawczym marki. W składzie znajdziemy wiele cennych składników aktywnych. Żel pod prysznic i balsam do ciała zapewniają kompleksową pielęgnację ciała każdego dnia. Gęste konsystencje powodują, że kosmetyki te są bardzo wydajne. Poza tym uwodzą niezwykłą kompozycją zapachową, która powstała z naturalnych olejków.

 

 

REGENERATING BODY BALM
Regenerujący balsam do ciała

Balsam działa na skórę odżywczo i regenerująco. Chroni ją przed przesuszeniem oraz łagodzi podrażnienia. Pomaga odtworzyć naturalny płaszcz hydrolipidowy skóry dzięki, zawartym w formule olejów roślinnych. Te same oleje pełnią rolę ochronną przed niekorzystnym działaniem promieniowania słonecznego oraz przed transepidermalną utratą wody ze skóry. W preparacie zastosowana składniki o silnych właściwościach redukujących podrażnienia, wśród których na największą uwagę zasługuje olej konopny. Swoje działanie przeciwzapalne zawdzięcza on w dużej mierze związkowi kannabidiol (CBD). Całokształt swoich właściwości balsam zawdzięcza bogatej w składniki aktywne formule o pięknym świeżym zapachu. Do wiodących należą:

• D-panthenol 75 %  - składnik o szerokim polu działania m. in. łagodzi i regeneruje, wzmacnia barierę hydrolipidową naskórka, nawilża.
• Macerat olejowy z nagietka - likwiduje szorstkość, nawilża, zmiękcza i regeneruje skórę. Przyśpiesza gojenie się uszkodzeń naskórka.
• Macerat olejowy z zielonej herbaty - ma działanie nawilżające, przeciwzapalne, bakteriobójcze oraz napinające. Chroni komórki skóry przed wolnymi rodnikami powstającymi w wyniku działania promieni słonecznych oraz szkodliwych czynników środowiskowych.
• Olej konopny - wpływa przeciwzapalne na skórę, dlatego idealnie sprawdza się w pielęgnacji skóry atopowej, przy egzemach czy łuszczycy.
• Olej z awokado - zawiera dużo cennych witamin, działa łagodząco i nawilżająco.
• Olej ze słodkich migdałów - usuwa martwe komórki oraz intensywnie nawilża, łagodzi podrażnienia, spowolnia starzenie się skóry.
• Potrójny kwas hialuronowy - mieszanina trzech postaci kwasu hialuronowego tj. wysoko, średnio i małocząsteczkowego. Dzięki zastosowaniu wszystkich postaci, składnik działa intensywnie nawilżająco oraz przeciwstarzeniowo.
• Ekstrakt z aloesu - posiada właściwości zmiękczające, nawilżające, odbudowujące naskórek, przeciwzapalne.
• Kompleks witamin A+E i C - wykazują działanie antyoksydacyjne, nazywane witaminami młodości.

Kompozycję zapachową balsamu tworzą naturalny olejek z gardenii oraz olejek z trawy cytrynowej.

Pojemność:  300 ml

 

NOURISHING SHOWER GEL
Odżywczy żel pod prysznic

Bogata formuła żelu działa na skórę odżywczo i regenerująco. Specjalne delikatne środki pieniące nie podrażniają jej, dając przyjemne uczucie podczas stosowania. Dopełnieniem jest wyjątkowy świeży zapach. Żel nie narusza naturalnej warstwy ochronnej skóry, a dzięki obecności olejowych maceratów roślinnych pozostawia ją nawilżoną i zadbaną. Do wiodących aktywnych składników należą:

• Macerat olejowy z nagietka - likwiduje szorstkość, nawilża, zmiękcza i regeneruje skórę. Przyśpiesza gojenie się uszkodzeń naskórka.
• Macerat olejowy z zielonej herbaty - ma działanie nawilżające, przeciwzapalne, bakteriobójcze oraz napinające. Chroni komórki skóry przed wolnymi rodnikami powstającymi w wyniku działania promieni słonecznych oraz szkodliwych czynników środowiskowych.
• Ekstrakt z aloesu - posiada właściwości zmiękczające, nawilżające, odbudowujące naskórek, przeciwzapalne.
• Kompleks witamin A+E i C - wykazują działanie antyoksydacyjne, nazywane witaminami młodości.

Kompozycję zapachową balsamu tworzą naturalny olejek z gardenii oraz olejek z trawy cytrynowej.

Pojemność:  300 ml

 

 

Z okazji nadchodzących świąt w ofercie marki pojawiły się specjalne zestawy w atrakcyjnych cenach.
Szczegółowe informacje można uzyskać na stronie beesthetic.pl







Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl