Reklama
Od pasji do biznesu

Historia marki Bless Me Cosmetics to historia jej założycielki – wizażystki oraz charakteryzatorki filmowej i teatralnej, Anety Kolendo-Borowskiej. Przez ponad 20 lat pracy Aneta Kolendo obserwowała, jak problemy codzienności i upływający czas zapisują się na twarzach aktorów i modeli, kobiet i mężczyzn. Marzyła o stworzeniu takiego kosmetyku, który przyniesie ukojenie zmęczonej skórze, nawilży ją i rozświetli, stanowiąc tym samym doskonałą bazę pod makijaż. Tak powstało Bless Me Saint Oil Skin& MakeUp. Stworzone z pasji, z troski i miłości do ludzi oraz z wielkim szacunkiem do przyrody.

 

Przez ponad 20 lat pracy Aneta Kolendo-Borowska przeszła przez wszystkie szczeble kariery i możliwe aspekty pracy z twarzą: kobiet, mężczyzn i dzieci, w filmie i w teatrze, na planach reklamowych i sesjach zdjęciowych, z modelkami, aktorami oraz indywidualnymi klientkami w różnym wieku oraz jako ekspert dla większości firm kosmetycznych. Widziała wszelkie stany skóry: od zmęczonej, wyczerpanej, po łuszczącą się, trądzikową i ze stanami zapalnymi. Miała duże wyzwanie, by w krótkim czasie z powodzeniem je kamuflować. Zrozumiała przy tym, że największym problemem, jaki sprawiamy swojej skórze, jest nadmierna ilość inwazyjnych zabiegów mechanicznych oraz  stosowanie preparatów, obarczonych dużą ilością substancji chemicznych. Dzięki osobistemu doświadczeniu doszła do wniosku, że mniej znaczy więcej. Jej specjalnością stał się „make-up no make-up”.

Przez lata pracy Aneta Kolendo-Borowska szukała świętego Graala pielęgnacji, produktu na niezliczone problemy ze skórą, kosmetyku wielofunkcyjnego, którego mogłaby używać na różne sposoby i który byłby bezpieczny dla każdej skóry. Takiego, który łączyłby się z innymi kosmetykami, byłby w 100 % naturalny i uniwersalny, a po jego nałożeniu skóra wyglądałaby pięknie. O zapachu energetyzującym, a jednocześnie uspokajającym natłok myśli.

Po kilku latach prób i doświadczeń,  mieszania i testowania różnych formuł charakteryzatorka sięgnęła po dary natury. Tak narodziło się Bless Me Saint Oil Skin& MakeUp - Serum  Rozświetlające, stworzone z czułością i szacunkiem dla ludzi, z którymi pracowała oraz dla natury i tradycji. To zwieńczenie wielu lat pracy i spełnione marzenie.

 

 

Produkt powstał na bazie naturalnych składników, zainspirowanych darami Trzech Króli: mirry, kadzidła oraz złota. Formuła z kompleksem 9 naturalnych olejków i witaminą E to ujarzmione i wykorzystane dobroczynne właściwości natury. Nikt bowiem nie wymyślił niczego od niej doskonalszego. Złoto zamknięte w małej buteleczce, niczym eliksir młodości - relaksuje, nawilża, odżywia, wygładza i dodaje blasku. Serum można używać solo i w duecie z ulubionymi kosmetykami – kremem, czy podkładem. Działa natychmiast po użyciu i w sposób długotrwały. Uwodzi konsystencją i zapachem, jest nowoczesne i skuteczne.

To kosmetyk, który dotrzyma tempa każdej współczesnej kobiecie i spełni marzenia o holistycznej pielęgnacji ciała i ducha. W planach marka przewiduje wprowadzanie kolejnych produktów: serum pod oczy oraz serum do twarzy na noc.

Cena serum Bless Me Saint Oil Skin& MakeUp: 30 ml – 147 zł i 15 ml - 87 zł.






Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Kongres ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami różnych...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Zbliża się wiosna! Ciepło, kolory, ruch na powietrzu, świeże warzywa, słońce. Jesteście gotowi na wiosenne zmiany? Może w tym roku warto zadbać o zdrowie i urodę jednocześnie? Fundacja...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pomimo nieopisanego postępu, jaki dokonał się przez lata w dziedzinie stomatologii oraz faktu, że ból w czasie leczenia to już przeszłość, ogromna liczba Polaków nadal panicznie boi się...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl