Reklama
Karnawałowa ochrona i stylizacja włosów od marki REF

Marka REF przygotowała na karnawał dwie doskonale uzupełniające się nowości. Jak nigdy dotąd stylizacja wymarzonej fryzury nie była tak bezpieczna i tak łatwa. Ponieważ wyjątkowe fryzury potrzebują wyjątkowej uwagi, REF wprowadza na rynek nowy spray ochraniający włosy przed wysoką temperaturą jaką fundują im suszarki, prostownice, karbownice czy lokówki.

Heat Protection Spray/ 230 to rewolucyjny kosmetyk, który tworzy na włosach powłoczkę warstwy ochronnej i zapobiega uszkodzeniu włosów, dodatkowo nadając im lekki połysk.

Drugą sekretną bronią największych stylistów fryzur jest spray do włosów nakładany na mokro.
Hair Spray/ 544 marki REF nie ma postaci aerozolu, jest bezpieczny dla skóry i dla nas, zwłaszcza w przypadku gdy stosujemy go wielokrotnie, aby uzyskać wymarzony efekt. Doskonale sprawdza się przed imprezą, wielkim balem, czy przed weselem. Spray nie wysycha natychmiast po aplikacji, dlatego pozwala na układanie fryzury jeszcze przed jej końcowym wyschnięciem. Strumień sprayu jest na tyle wąski by uformować nawet najbardziej kreatywne fryzury godne gali oskarowej czy karnawału w Rio.

 


Marka REF na Mikołajki przygotowała prezentowy zestaw

- zestaw wosków do stylizacji dla Niej i dla Niego.

DUO WAX: Shaper / 424 + Dry Wax / 504

Nowe woski REF to stylowy i modny prezent.  Są wolne od parabenów i siarczanów, stworzone na bazie naturalnych wyciągów roślinnych.  Używane przez fryzjerów-stylistów teraz mogą znaleźć się pod Wasza choinką.

SHAPER / 424 / Wosk kontrolujący - Beztłuszczowy wosk Shaper w pełni kontroluje stylizację Twojej fryzury nie obciążając włosów. Gwarantuje ultra mocne ułożenie fryzury jednocześnie zwiększając jej objętość. Przeznaczony do włosów krótkich.

DRY WAX FOR MEN / 504 / Suchy wosk matujący - jego włóknista struktura idealnie oddziela pasma bardzo krótkich włosów. Efekt natychmiastowy.

Cena zestawu: 99 zł

 

 

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek  lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl