Reklama
Pierwsza szminka w płynie – APOCALIPS

Apocalips to z pewnością nie koniec świata, ale najnowsza propozycja szminek od Rimmel London.  Apocalips to intensywny kolor szminki z fenomenalnym połyskiem błyszczyka. Nowa szminka w płynie łączy w sobie najlepsze koncepcje szminki i błyszczyka - soczysty płyn z czystymi pigmentami koloru o bogatym kolorze, fenomenalny połysk i wyjątkowy komfort, który utrzymuje się przez cały dzień.



Formuła szminki sprawia, że usta mają wyjątkowo mocny i odważny kolor. Nowa szminka w płynie, APOCALIPS, to kremowa i odżywiająca konsystencja, która za jednym pociągnięciem fantastycznego, nowego aplikatora z mikro-zbiorniczkiem, łatwo i równomiernie się rozprowadza, pozostawiając usta w pięknym kolorze oraz nawilżone.









Spektakularnie ostre krawędzie nakrętki oraz czarny kolor, sprawiają, że opakowanie wygląda jak nieznany obiekt, który powstał na skutek wielkiego wybuchu. Tym bardziej, że jeden koniec opakowania jest przejrzysty i wydaje się świecić jak lawa, gdy ujawnia wnętrze odcienia szminki. Apocalips to aż 7 odcieni szminek w płynie od różowego odcienia Nova po koralowy róż (Stellar) do beży (Nude Eclipse).

Produkt będzie dostępny w 7 odcieniach od drugiej połowy stycznia 2013 r.:

100 Phenomenon, 102 Nova , 201 Solistice, 300 Out Of This World, 303 Apocaliptic, 501 Stellar, 600 Nude Eclipse.

Cena: ok. 23 zł

 

O Coty Inc.

Firma Coty została założona w Paryżu w 1904 roku przez François Coty, który uważany jest za twórcę nowoczesnego przemysłu kosmetycznego. Obecnie Coty Inc. jest jednym z liderów rynku kosmetycznego, ze sprzedażą netto na poziomie 4.5 miliarda dolarów rocznie. Coty Inc. kierowana duchem przedsiębiorczości, pasją, innowacyjnością oraz kreatywnością, stworzyła portfolio znakomitych marek, które konkurują we wszystkich istotnych kanałach dystrybucji, zarówno na rynku marek prestiżowych, jak i masowych w ponad 130 krajach świata. 10 czołowych marek Coty Inc. to rozpoznawalne na całym świecie marki takie jak: adidas, Calvin Klein, Chloé, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel i Sally Hansen.



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl