Reklama
GEROVITAL PLANT bez konserwantów!

GEROVITAL PLANT to linia oparta na naturalnych składnikach aktywnych, zapewniajacych dobrą tolerancję i kompatybilność ze skórą. Tworzące ją kosmetyki polecane są do kompleksowej pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, dla kobiet w wieku pomiędzy 20 i 45 lat. Zgodnie z najnowszymi trendami, kosmetyki GEROVITAL PLANT nie zawierają konserwantów, lecz wyłącznie hypoalergiczną kompozycję zapachową oraz organiczny ekstrakt z szarotki alpejskiej. Na dodatek, działanie szarotki uzupełnia kompleks Herbatonic składający się z roślinnej flory Siedmiogrodu, który zapewnia optymalny poziom nawilżenia skórze i dodatkową ochronę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Dzięki tej unikalnej formule, bogatej w składniki naturalne, bez parabenów i alergenów, skóra staje się piękniejsza i zdrowsza.

Kierując się coraz większą popularnością naturalnych ekologicznych produktów, Gerovital Plant przedstawia formuły bez konserwantów, z hipoalergiczną kompozycją zapachową i organicznym wyciągiem z szarotki. Głównym aktywnym składnikiem tej linii jest organiczny wyciąg z szarotki, otrzymywany z rośliny zadziwiającej wigorem i siłą, które pozwalają jej przetrwać w niesprzyjającym środowisku naturalnym. Wystawiona bowiem na mocne promieniowanie UV, niskie ciśnienie atmosferyczne i zmienną wilgotność, szarotka produkuje ochronne metabolity wykazujące podobny efekt ochronny jak w przypadku skóry ludzkiej.

Dzięki swoim niezaprzeczalnym właściwościom ochronnym i regenerującym oraz jako aktywny składnik antyoksydacyjny, działa ochronnie na włókna kolagenu i elastyny oraz na kwas hialuronowy w skórze. Organiczny wyciąg z szarotki jest certyfikowany francuskim znakiem ECOCERT. Rośliny używane do jego otrzymania pochodzą wyłącznie z upraw ekologicznych, certyfikowanych ekologicznym znakiem BioSuisse (bez użycia herbicydów, pestycydów i nawozów mineralnych). Korzystne działanie wyciągu z szarotki wzmacnia kompleks Herbatonic składający się z roślinnej flory siedmiogrodzkiej: dziurawca zwyczajnego, skrzypu polnego, tymianku i malwy, zapewniającego skórze remineralizację, optymalny poziom nawilżenia i dodatkową ochronę przed szkodliwymi czynnikami środowiska.


Linię kosmetyków GEROVITAL PLANT do pielęgnacji ciała tworzą:

KREM ANTYCELLULITOWY 20+
Remodelowanie brzucha, talii i pośladków

Zawarte w kremie organiczny wyciąg z szarotki, bluszczu i nasion kasztanowca działają kompleksowo na poziomie komórek tłuszczowych, włókien tkanki łącznej oraz krążenia żylnego: polepszają krążenie, wzmacniają żyły, zmniejszają depozyty tłuszczu, eliminują toksyny, łagodzą stany zapalne oraz napinają strefy dotknięte cellulitem. Systematyczne stosowanie pozwala na osiągnięcie widocznych rezultatów złagodzenia efektu „skórki pomarańczowej”, polepszenia napięcia, elastyczności i poziomu nawilżenia skóry.

Krem nakładamy regularnie, rano i wieczorem po kąpieli.

Cena: 17 zł / 200ml

 

 

 



KREM RESTRUKTURYZUJĄCY PRZECIW ROZSTĘPOM 20+

Krem redukuje rozstępy i przywraca suchej skórze elastyczność. Naturalne olejki z awokado i soi zapobiegają procesom przedwczesnego starzenia się skóry, zwiększają elastyczność, miękkość i stopień nawilżenia skóry, pozostawiając przyjemne uczucie miękkości i komfortu. Organiczny wyciąg z szarotki łącznie z witaminami A i E, chroni włókna kolagenu i elastyny.

Krem przeznaczony jest do pielęgnacji nóg, brzucha i ramion.

Cena: 17 zł / 200ml

 









Kosmetyki z linii GEROVITAL PLANT dostępne są w sprzedaży w detalicznych sklepach kosmetycznych i drogeryjnych, hipermarketach E.LECLERC, a także w sieci Drogeria Natura na terenie Polski. Linia GEROVITAL PLANT jest własnością firmy Farmec SA Cluj Napoca, największego rumuńskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy, ciała i włosów. Dystrybutorem kosmetyków firmy Farmec na terenie Polski jest Tenex Sp. z o.o.



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl