Reklama
Fresh&Creamy oraz Men Adventure – wyjątkowe żele od marki SORAYA

Relaksujące chwile pod prysznicem dla kobiet i mężczyzn zapewnią linie żeli fresh&Creamy oraz Men Adventure specjalnie przygotowane przez markę SORAYA dla niej i dla niego. Wyjątkowe zapachy i wspaniała konsystencja zamieniają kąpiel w czystą przyjemność.

SORAYA fresh&Creamy – dla Niej


Kremowy żel pod prysznic migdały i mleko z hydrooliwką

Kremowy żel pod prysznic miód i mandarynka z hydrooliwką

Kremowy żel pod prysznic róża i jedwab z hydrooliwką

Kremowy żel pod prysznic trawa cytrynowa i grejpfrut z hydrooliwką

Żele pod prysznic ze specjalnie wyselekcjonowanymi składnikami zapewniają poczucie czystości i doskonałego odświeżenia, a jednocześnie delikatnie pielęgnują skórę już podczas kąpieli. Formuła PURE BALANCE z nawilżającą hydrooliwką dba o zachowanie równowagi wodno-lipidowej naskórka, chroni go przed wysuszeniem, sprawia, że skóra po kąpieli jest gładka i przyjemna w dotyku.

Pojemność: 500 ml
Cena: 12 zł

 

 

SORAYA Men Adventure – dla Niego


Żel pod prysznic WATER INSTINCT z minerałami morskimi z Golfsztromu

Żel pod prysznic do ciała doskonale myje i odświeża skórę. Zawiera sól morską z Prądu Zatokowego, która działa nawilżająco i rewitalizująco. Lekki zapach z nutami mięty pieprzowej, cytrusów, lawendy i cyprysu ekstremalnie orzeźwia zmysły.

Pojemność: 500 ml
Cena: 12,99 zł

 

Żel pod prysznic FOREST POWER z ekstraktem z drzewa Tara

Żel pod prysznic do ciała doskonale myje i odświeża skórę. Zawiera ekstrakt z drzewa Tara, który działa nawilżająco i łagodząco . Intrygujący zapach z nutami grejpfruta, cynamonu, drewna i skóry zapewnia relaks podczas kąpieli.

Pojemność: 500 ml
Cena: 12,99 zł

 

Żel pod prysznic FIRE ENERGY z ekstraktem z pieprzu afrykańskiego

Żel pod prysznic do ciała doskonale myje i odświeża skórę. Zawiera ekstrakt z afrykańskiego pieprzu, który pobudza krążenie i działa energetyzująco . Ekscytujący zapach z nutami bergamoty, kardamonu, wetiweru i tytoniu działa na zmysły jak zastrzyk energii.

Pojemność: 500 ml
Cena: 12,99 zł


 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

Serum
z natką
3 w 1
FLOSLEK

Pojemność: 30 ml

Krem z groszkiem
na noc

FLOSLEK

Pojemność: 50 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl