Reklama
Błyskawiczna ulga dla suchych i spierzchniętych ust

Masełka i balsamy do ust to nowość wśród propozycji marki Bielenda. Kosmetyki zostały stworzone dla kobiet, którym zależy na skutecznej pielęgnacji i podkreśleniu swojego wyglądu. Nawilżają, regenerują i chronią naskórek, a jednocześnie pozostawiają na ustach delikatny kolor i przyjemny smak.

Masełka różnią się od balsamów zestawem składników aktywnych oraz sposobem aplikacji. Masełka wzbogacone zostały o masło karite - wygładza skórę i działa przeciwstarzeniowo, masło kakaowe - nawilża, oraz witaminę E, która łagodzi podrażnienia i działa przeciwutleniająco.  Kosmetyki zostały zamknięte w niewielkich słoiczkach. Z kolei balsamy wzbogacono o olej z orzechów makadamia, który nawilża i regeneruje skórę. Jest również źródłem witamin A, B i E, które mają właściwości odżywcze  i ujędrniające. Balsamy maja formę poręcznych tubek.

Masełka i balsamy zostały stworzone w trzech odcieniach: brzoskwiniowym, malinowym i wiśniowym. Każdy z kosmetyków pozostawia na ustach delikatny kolor, zapach i słodki smak.

 

Subtelna ochrona w kolorze nude

Bielenda Masełko do ust Troskliwa Brzoskwinia

Pojemność: 15 g, cena: ok. 7 zł

Masełko pielęgnuje usta, nawilża je i odżywia. Dzięki działaniu aktywnych składników odżywczych: masła karite, masła kakaowego i witaminy E, usta pozostają pod specjalną ochroną - stają się miękkie i gładkie. Kosmetyk regeneruje delikatny naskórek i pomaga  spierzchniętej skórze odzyskać równowagę.  Przyjemny zapach soczystych brzoskwiń rozbudza wyobraźnię, a naturalny kolor dodaje ustom uroku.

Bielenda Balsam do ust Troskliwa Brzoskwinia

Pojemność: 10 g, cena ok. 7 zł

Balsam to ukojenie dla delikatnej skóry ust. Pielęgnuje ją, natłuszcza i redukuje nieprzyjemne uczucie ściągnięcia. To zasługa oleju makadamia, zawartego w kosmetyku. Nawilża delikatną skórę, odżywia ją i regeneruje. Pozostawia na ustach uczucie komfortu i nawilżenia. Stają się wygładzone, miękkie i nabierają zdrowego wyglądu. Owocowy zapach świeżych brzoskwiń i delikatny odcień nude to idealna propozycja dla osób, które cenią naturalność.

Romantyczny róż na ustach

Bielenda Masełko do ust Soczysta Malina

Pojemność: 15 g, cena: ok. 7 zł

Masełko intensywnie nawilża usta. Wszystko dzięki mocy składników aktywnych: masła karite, masła kakaowego i witaminy E. Kosmetyk redukuje uczucie suchości i problem pierzchnięcia.  Dodatkowo odżywia i regeneruje delikatny naskórek. Usta stają się miękkie, nawilżone i nabierają soczystego wyglądu. Słodki zapach dojrzałych w letnim słońcu malin łączy się z romantycznym, różowym kolorem.

Bielenda Balsam do ust Soczysta Malina

Pojemność: 10 g, cena ok. 7 zł

Balsam stanowi najlepszą ochronę ust, które wymagają szczególnego nawilżenia. Silne właściwości regenerujące zawdzięcza olejowi makadamia. Składnik znany jest z dobroczynnego działania na suchą skórę – przyspiesza odbudowę zniszczonego naskórka. Pielęgnuje i delikatnie natłuszcza. Pod jego opieką usta stają się miękkie, nawilżone i nabierają blasku. Zapach dojrzałych owoców i słodki różowy kolor balsamu nadają ustom romantycznego wyglądu.

Pielęgnacja na wielkie wyjście

Bielenda Masełko do ust Zmysłowa Wiśnia

Pojemność: 15 g, cena: ok. 7 zł

Masełko nawilża i regeneruje naskórek, pozostawiając na ustach moc odżywczych składników aktywnych: masło karite, masło kakaowe i witaminę E. Dzięki nim skóra szybciej się odnawia, odzyskuje miękkość i zdrowy wygląd. Masełko o głębokim kolorze dojrzałych wiśni i przyciągającym zapachu to kosmetyk dla osób, które chcą podkreślić swój wygląd, nie zapominając przy tym o pielęgnacji.

Bielenda Balsam do ust Zmysłowa Wiśnia

Pojemność: 10 g, cena ok. 7 zł

Balsam to odżywczy koncentrat, który regeneruje nawet mocno wysuszone i spierzchnięte usta. To działanie zawdzięcza olejowi makadamia. Pielęgnuje i nawilża delikatny naskórek. Pomaga pozbyć się uczucia ściągnięcia i suchości, przywraca ustom miękkość i zdrowy wygląd. Kosmetyk pozwala na skuteczną pielęgnację wszystkim kobietom kochającym styl glamour –  czerwony kolor to idealne dopełnienie wieczornego makijażu.



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl