Reklama
Clochee, narodziny nowej marki

Większość z nas marzy o tym, by zawodowo robić to co sprawia mu przyjemność i fascynuje. Z takiej właśnie potrzeby i marzeń powstała marka Clochee. Jak mówią twórczynie tego przedsięwzięcia – „Zajmujemy się tym co kochamy, co nas interesuje i na czym się znamy. Chcemy dzielić się tym z Wami”.

Jak się to zaczęło?

Genialne pomysły rodzą się w najmniej oczekiwanych momentach. Podobnie było w przypadku Clochee. Pomysł na wprowadzenie całkowicie nowej jakości na rynek eko kosmetyków powstał mimochodem i naturalnie rozwijał się z dnia na dzień – mówią Daria Prochenka i Justyna Szuszkiewicz. Z połączenia wspólnej pasji, wiedzy Justyny, która od lat produkuje kosmetyki na własny użytek oraz biznesowych umiejętności Darii, jesteśmy w stanie zaproponować skuteczne, bezpieczne i w 100 procentach ekologiczne produkty. Marka powstała z potrzeby powrotu do natury. Przyroda dała nam kawałek siebie, my chcemy przekazać ją dalej w postaci doskonałych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała.
Pomysł na wprowadzenie na rynek całkowicie nowej jakości eko kosmetyków powstał dwa lata temu. Po wielu przygotowaniach jesteśmy już gotowe aby zadebiutować na rynku polskim.

Dlaczego to robimy?

Przede wszystkim produkujemy kosmetyki, których same potrzebujemy. Oferta na rynku nie odpowiadała naszym wymaganiom pod względem zawartości, ceny i jakości kosmetyków. Clochee jest naszym ideałem.  Chciałyśmy pokazać, że zdrowe, naturalne kosmetyki mogą być przyjemne dla oka i ciała, a dbanie o ekologiczną naturę produktów nie wyklucza estetycznych doznań.

Co oferujemy?

Chcemy aby kobiety w jednym miejscu znalazły wszystko czego codziennie potrzebuje ich ciało. Na początek zapraszamy do zapoznania się z naszymi 6 produktami tj: krem nawilżająco-ujędrniający, serum silnie nawilżające, lekki balsam nawilżający, wygładzający olejek do demakijażu, łagodzący tonik antyoksydacyjny i odżywczy peeling cukrowy. Systematycznie będziemy proponowały coraz bogatszą linię kosmetyków Clochee. Kolejne produkty są już w przygotowaniu.

Jak to robimy?

Starannie dobieramy dostawców, wnikliwie opracowujemy receptury i dokładnie analizujemy wyniki testów. Nie brakuje nam cierpliwości. Zanim kosmetyki Clochee trafią do e-sklepu, zostają poddane ocenie ekspertów certyfikujących. Stąd pewność, że są sprawdzone, bezpieczne i w pełni naturalne.
Naszą przewagą jest to, że produkcję rozpoczęłyśmy w momencie gdy w życie wchodziło nowe unijne prawo. Dzięki temu nie musiałyśmy zmieniać starych przyzwyczajeń. Tworzymy kosmetyki które są dostosowane do nowych warunków.

Nie mamy nic do ukrycia

Budując ekologiczną markę nie zadowalamy się półproduktami. Bierzemy odpowiedzialność za wszystkie komponenty: surowce są dla nas tak samo ważne jak cały proces tworzenia kosmetyków i ich opakowania.

W naszych kosmetykach nie ma:

parabenów, silikonów, olejów mineralnych, parafiny, wazeliny, barwników syntetycznych, aromatów syntetycznych, substancji etoksylowanych, karbomerów, glikolu propylenowego.

Kosmetyki Clochee to:

100% naturalnych składników, surowce posiadające certyfikaty Ecocert , surowce posiadające gwarancje upraw ekologicznych,  kompozycje zapachowe wolne od chemii.

Stosujemy:

oszczędne opakowania,  butelki po recyklingu z materiałów PCR (Post Consumer Recycling) oraz nadające się do recyklingu (aluminium, szkło),  słoiki z domieszką materiału d2w, który rozkłada się pod wpływem tlenu,  ekologiczne wypełniacze do kartonów ze skrobi kukurydzianej.



Komentarze
2015-03-08 21:16:17
~ofthesana gdzieś ostatnio widziałam nazwę tej firmy, nie sądziłam że polska i do tego ekologiczne kosmetyki, super
2014-04-01 21:53:50
~epoxy Chętnie pochwalę się, że marka Clochee wywodzi się z miasta Szczecin, w którym mieszkam od urodzenia. :)
Byłam w sklepie u dziewczyn, dostałam kilka próbek i czas na przetestowanie kosmetyków. Wybrałam olejek do demakijażu - na dobry początek. :)
Olejek sprawdza się dobrze - bez problemu oczyszcza skórę, pozostawiając ją czystą i nawilżoną.
Plusem jest ciekawy, słodkawy zapach.
Polecam wszystkim!
2014-03-12 20:24:22
~Magdalena Jarkiewicz Marka na razie mi nieznana,aczkolwiek już mi się zaczyna podobać.Stawiają na naturalne składniki,pozbawione wszechobecnej chemii.Wielki plus.Mamy więc gwarancję,że po aplikacji danego kosmetyku,dajemy naszej skórze to, co natura oferuje i co skóra potrzebuje.
2014-02-14 22:13:19
~Tomi Fajnie, że pokazujecie takie projekty które nie są mocno skomercializowane. Ciekawe jak będzie rozwijała się ta marka.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl