Reklama
Przygotuj się do wiosny ze Skincode

Po okresie zimy nasza skóra i włosy znajdują się w nie najlepszym stanie. Były wystawione przecież na działanie niskich temperatur, śniegu, deszczu i mroźnych wiatrów, dlatego warto zadbać o ich regenerację i przywrócenie zdrowego, świeżego wyglądu.

Szwajcarska marka dermokosmetyków Skincode produkuje swoje preparaty tylko z naturalnych składników i wyciągów roślinnych w najczystszej formie. Ich skład opracowany jest we współpracy z najlepszymi, światowymi specjalistami, w tym m.in. z Kliniką Dermatologii Szpitala Uniwersyteckiego w Zurychu, dlatego produkty Skincode są bardzo skuteczne i wyspecjalizowane. Zobacz, jakie kosmetyki najlepiej sprawdzą się w wiosennej odnowie.

 

 

 

Krem regenerujący komórki skóry SPF 15 (Cellular Day Cream SPF 15) – 50 ml; cena: 285 zł

 

Lekki krem na dzień o silnym działaniu przeciwzmarszczkowym, chroniący przed szkodliwymi czynnikami środowiska. Zawiera prowitaminę B5, która wiąże i zatrzymuje wodę w naskórku, wspomaga jego regenerację oraz nadaje skórze miękkość i gładkość. W błękitnych kulistych drobinkach zawarte są witaminy A i E, które uwalniają się w momencie aplikacji kremu. Witamina A stymuluje produkcję nowych komórek, odpowiada za prawidłowe wytwarzanie kolagenu. Witamina E neutralizuje wolne rodniki i zwiększa elastyczność. Dodatkowo karagen aktywizuje procesy zachodzące w skórze i poprawia jej koloryt. Skóra staje się gładsza i bardziej promienna.

Serum pod oczy zapobiegające zmarszczkom, regenerujące komórki skóry (Cellular Wrinkle Prohibiting Eye Serum) – 15 ml; cena: 220 zł

 

Jedwabiste serum o konsystencji żelu w widoczny sposób redukuje zmarszczki. Pantenol łagodzi podrażnienia, wspomaga regeneracje naskórka, nadaje miękkość i gładkość. Hialuronian sodu zapewnia właściwy poziom nawilżenia i zabezpiecza przed utratą elastyczności. Kofeina i ekstrakt z bzu mają działanie antyobrzękowe, usprawniają mikrokrążenie skórne, redukują opuchliznę wokół oczu. Delikatne drobinki złota, odbijają światło rozjaśniając cienie po oczami. Skóra staje się gładka, świeża i promienna.

Peeling do ciała regenerujący komórki skóry (Cellular Body Perfecting Exfoliator) – 200 ml; cena: 147 zł

 

Błękitny peeling z drobinkami skały wulkanicznej i drobinkami jojoba bardzo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka i zrogowacenia. Działanie drobinek przyspiesza mikrokrążenie krwi i metabolizm komórkowy. Ekstrakt z jabłka wykazuje doskonałe właściwości myjące, a alantoina powoduje wygładzenie i zmiękczenie skóry.

„Perfekcyjna skóra” – kapsułki regenerujące komórki skóry (Cellular Perfect Skin Capsules) – 45 kapsułek; cena: 310 zł

 

Każda kapsułka zawiera jedwabiste serum, które zapobiega oznakom przedwczesnego starzenia się skóry. Serum zawiera kompleks polifenoli z pestek winogron o działaniu przeciwrodnikowym, wspomagającym mikrokrążenie skórne i likwidującym przebarwienia. Ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej zawarty w serum, stymuluje fibroblasty do syntezy kolagenu i elastyny. Poprawia elastyczność skóry    i działa przeciwzmarszczkowo. Ekstrakt z żeń-szenia wykazuje działanie rewitalizujące, regenerujące, ułatwiające odnowę skóry. Po zastosowaniu serum, cera staje się jedwabiście gładka, odżywiona        i promienna.

Rewitalizujący tonik regenerujący komórki skóry (Cellular Revitalizing Toner) – 200 ml; cena: 114 zł

 

Tonik dokładnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, pantenol łagodzi podrażnienia i wspomaga regenerację naskórka. Ekstrakt z chabra uelastycznia skórę.

Oczyszczająca maseczka do twarzy (Purifying Mask) – 75ml; cena: 106 zł

 

Maseczka w kremie, dzięki zawartości pantenolu i wyciągu z alg morskich bardzo dokładnie oczyszcza, nie podrażniając skóry. Naturalne składniki, takie jak glinka biała (kaolin), olejek z drzewa herbacianego i wyciąg z chinowca usuwają martwe komórki naskórka, zwężają pory, działają silnie antybakteryjnie, antyzapalnie, regulują wydzielanie sebum i ograniczają powstawanie wyprysków. Pozostawia cerę oczyszczoną, matową, wygładzoną.

 

Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl