Reklama
Marc Anthony True Professional

Jako 19-letni Kanadyjczyk został okrzyknięty światowym mistrzem w stylizacji włosów. Niebawem otworzył swój pierwszy salon w Toronto i stworzył markę Marc Anthony True Professional, specjalizującą się w pielęgnacji włosów. Określany przez prasę jako „kanadyjski guru stylizacji włosów” Marc Anthony jest jednocześnie stylistą największych światowych gwiazd i twórcą najnowszych produktów do pielęgnacji i stylizacji. Ciągle w drodze pomiędzy Toronto, Nowym Jorkiem a Los Angeles, Marc Anthony stał się pożądanym stylistą gwiazd, dbającym o wizerunek takich celebrities jak Catherine Zeta-Jones, Paris Hilton czy Kate Bosworth.

Zawsze na topie, znający i wyznaczający najnowsze trendy, ani na chwilę nie zatrzymuje się w pracy, kreując także fryzury rock-and-rollowców m.in. Chrisa Martina czy chłopców z zespołu Coldplay. Obecnie Marc Anthony jest znaną postacią show biznesu, gwiazdą wielu programów telewizyjnych; gospodarzem i sędzią programu Superstar Hair Challengea, a także stale obecnym stylistą gwiazd przy różnego rodzaju galach jak min. Access Hollywood, E! Entertainment, Entertainment Tonight, MTV, Canada AM, czy CityLine.

Linia Instantly Thick została opracowana, aby dodać objętości włosom cienkim i wiotkim.  Seria kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji pozwala utrzymać pełną objętości fryzurę przez cały dzień. Sekret skuteczności tkwi w formule produktów, opierającej  się na synergicznym połączeniu wyciągu z kukurydzy, soi, protein pszenicy i witaminy B.

 

Krem zwiększający objętość włosów

Krem Instantly Thick skutecznie pomaga  uporać się z problemem  cienkich i płaskich włosów. Produkt dodaje włosom upragnionej objętości.

Dzięki połączeniu kukurydzy, soi, protein pszenicy i witaminy B

- wzmacnia włosy,
- unosi je u nasady,
- pasmo po paśmie dodaje objętości,
- nie skleja włosów
- optycznie zagęszcza włosy

Fryzura jest  pełna i dynamiczna, a  efekt utrzymuje się przez cały  dzień. Natychmiastowa objętość i pełnia  blasku.

 

Pojemność 177 ml, cena ok. 34,99 zł

 

Pianka zwiększająca objętość włosów

Lekka nieobciążająca pianka Instantly Thick skutecznie pomaga  uporać się z problemem  cienkich i płaskich włosów.

Dzięki połączeniu kukurydzy, soi, protein pszenicy i witaminy B

- wzmacnia włosy,
- unosi je u nasady,
- pasmo po paśmie dodaje objętości.

 

Pojemność 300 ml, cena ok. 34,99 zł

 

Spray utrwalający stylizację i zwiększający objętość włosów

Produkt stanowi doskonałe wykończenie stylizacji. Spray rewelacyjne utrwala fryzurę, dodając włosom upragnionej objętości.

Dzięki połączeniu kukurydzy, soi, protein pszenicy i witaminy B

- wzmacnia włosy,
- unosi je u nasady,
- pasmo po paśmie dodaje objętości,
- nie skleja włosów
- utrzymuje stylizację od rana do wieczora
- optycznie zagęszcza włosy

 

Pojemność 240 ml, cena ok. 34,99 zł

 

Odżywka zwiększająca objętość włosów

Lekka nieobciążająca odżywka Instantly Thick skutecznie pomaga  uporać się z problemem  cienkich i płaskich włosów.

Dzięki połączeniu kukurydzy, soi, protein pszenicy i witaminy B

- wzmacnia włosy,
- unosi je u nasady,
- pasmo po paśmie dodaje objętości.

 

Pojemność 380 ml, cena ok. 34,99 zł

 



Komentarze
2014-03-21 17:26:27
~Jol Chełstowska Nie znam tej marki, nie stosowałam i nie mam zdania.Ale wiem jedno na moje włosy nic nie działa,tyle różnych kosmetyków stosowałam i żadnej poprawy, żadnych cudownych efektów.
2014-03-17 22:47:29
~Katarzyna Startek nie używałam tych kosmetyków ale muszę koniecznie wypróbować, zwłaszcza piankę i spray utrwalający :)
2014-03-17 09:03:22
~Mariana85 Miałam przyjemność wypróbować kosmetyki Marc Anthony.Naprawde są rewelacyjne.
Wielkie brawa dla mistrza który jest bardzo dobry w tym co robi:)
w tak młodym wieku,jestem pod wrażeniem

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl