Reklama
Wielokierunkowe nawilżenie skóry spragnionej wody od marki Soraya

W oparciu o wiedzę dotyczącą nawilżania komórek skóry i procesów oddychania komórkowego w laboratorium Soraya powstała seria niezwykle skutecznych kosmetyków Nawilżanie&Dotlenianie. Ich zadaniem jest polepszenie wyglądu skóry, jej rewitalizacja i przywrócenie poczucia komfortu. Przekonaj się o tym. Obserwuj jak Twoja skóra staje się wypoczęta, pełna blasku, odzyskuje doskonałą kondycję.

 

 

Wakacje to dla nas przede wszystkim czas relaksu i odpoczynku od pracy. Dla naszej skóry jest to jednak nie lada wyzwanie. Godziny spędzone na plaży, promieniowanie słoneczne, kąpiele w słonej wodzie, wiatr, to wszystko odbija się na jej kondycji i wyglądzie. Skóra po wakacjach często jest przesuszona, odwodniona, a naskórek staje się szorstki i zaczyna się łuszczyć. Ogromna ilość wolnych rodników, związana z ekspozycją na promieniowanie UV powoduje przyspieszenie procesów starzenia, co prowadzi do spadku jędrności i elastyczności. By po wakacjach przywrócić skórze równowagę i atrakcyjny wygląd konieczna jest więc intensywna pielęgnacja nawilżająca i regenerująca.

Do pielęgnacji twarzy warto wybrać kosmetyki intensywnie i długotrwale nawilżające. Powinny one zawierać zarówno składniki działające powierzchniowo i ograniczające ucieczkę wody ze skóry, jak i składniki o działaniu głębszym, na przykład takie, które poprawią nawodnienie komórek skóry i usprawnią transport wody pomiędzy nimi. W pierwszej grupie substancji kosmetycznych doskonale sprawdzi się wielkocząsteczkowy kwas hialuronowy, który otuli naskórek przyjemną warstewką wilgoci, w drugiej natomiast liczne ekstrakty roślinne o działaniu nawilżającym. Na szczególną uwagę zasługuje ekstrakt z fiołka trójbarwnego, który stymuluje produkcję struktur odpowiedzialnych za transport wody w skórze, a tym samym zapewnia głębokie nawodnienie. Oba te składniki znajdziemy w kompleksie AQUA-CELL zawartym w kosmetykach Nawilżanie&Dotlenianie marki SORAYA. Atutem tej linii, jest fakt, iż nie jest ona linią o działaniu jednokierunkowym – tylko nawilżającym. Dzięki obecności nowoczesnych systemów OXY-CELL i DETOX-CELL zapewnia także dotlenienie skóry, poprawę metabolizmu w jej komórkach oraz eliminację toksyn. Cera staje się doskonale nawilżona, wygładzona, nabiera blasku i promiennego wyglądu – wyjaśnia Paulina Burek, kosmetolog marki Soraya.

 

 

 

Linia Nawilżanie&Dotlenianie składa się z następujących preparatów.

 


 

ULTRANAWILŻAJĄCY KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY NA DZIEŃ

- zapewnia 24 godzinne nawilżenie skóry
- spłyca zmarszczki i redukuje oznaki zmęczenia
-
wygładza i ujędrnia
-
łagodzi podrażnienia

pojemność: 50 ml, cena: 16,79 zł

 

MULTIAKTYWNY KREM NAWILŻAJĄCY NA NOC

- regeneruje i odżywia
-
spłyca zmarszczki
-
redukuje szorstkość
-
poprawia elastyczność i jędrność skóry
-
sprawia, że skóra staje się wypoczęta i odprężona
-
zapewnia poczucie silnego nawilżenia skóry

pojemność: 50 ml, cena: 16,79 zł

 

NAWILŻAJĄCY KREM REGENERUJĄCY NA DZIEŃ I NA NOC

- zapewnia nawilżenie przez 24h
-
redukuje zmarszczki  różnego pochodzenia
-
wygładza i napina skórę
-
natłuszcza wzmacniając barierę ochronną skóry
-
poprawia elastyczność i jędrność skóry

pojemność: 50 ml, cena: 16,79 zł

 

NAWILŻAJĄCY KREM WYGŁADZAJĄCY POD OCZY

- przywraca skórze gładkość
- redukuje cienie i worki pod oczami
-
zmniejsza widoczność zmarszczek

pojemność:15 ml, cena: 9,99 zł

 

NAWILŻAJĄCY PŁYN MICELARNY DO DEMAKIJAŻU TWARZY I OKOLIC OCZU

- łagodnie i skutecznie oczyszcza skórę z makijażu, również wodoodpornego
-
eliminuje toksyny

Bogata formuła zawiera nawilżający skórę kompleks aqua-cell oraz ekstrakt z białej lilii i lipostyminę, które chronią skórę przed agresywnym wpływem środowiska zewnętrznego i minimalizują skutki podrażnień.

pojemność: 200 ml, cena: 9,99 zł

 

NAWILŻAJĄCY ŻEL OCZYSZCZAJĄCY DO MYCIA TWARZY

- idealnie i skutecznie oczyszcza skórę z makijażu oraz zanieczyszczeń i toksyn
-
zapewnia całodzienne nawilżenie skóry, pozostawiając ją czystą i aksamitną w dotyku

Bogata formuła zawiera kompleks aqua-cell z kwasem hialuronowym, który nawilża  powierzchnię skóry, przestrzenie międzykomórkowe oraz wnętrza komórek skóry. Lipostymina i biała lilia zmniejszają wrażliwość skóry na działanie szkodliwych czynników środowiska zewnętrznego. Skóra pozostaje ukojona i odświeżona.

pojemność: 150 ml, cena: 13,19 zł

 

NAWILŻAJĄCE MLECZKO WYGŁADZAJĄCE DO DEMAKIJAŻU TWARZY

- dokładnie oczyszcza skórę z makijażu
-
eliminuje toksyny

Bogata formuła zawiera nawilżający skórę kompleks aqua-cell oraz d-Panthenol, alantoinę i ekstrakt z białej lilii, które chronią skórę przed agresywnym wpływem środowiska zewnętrznego i minimalizują skutki podrażnień.

pojemność: 50 ml, cena:  9,99 zł

 

BEZALKOHOLOWY TONIK ODŚWIEŻAJĄCY

- przywraca właściwe pH
-
oczyszcza z pozostałości makijażu
-
łagodzi podrażnienia i nawilża

Dzięki łagodnej, bezalkoholowej formule wzbogaconej o kwas hialuronowy tonik delikatnie łagodzi i nawilża i wygładza skórę. Oczyszcza ją z pozostałości makijażu oraz toksyn sprawiając, że odzyskuje ona świeży wygląd, staje się wypoczęta i odprężona. Redukuje skutki zmęczenia i stresu.

pojemność: 200 ml,  cena: 9,99 zł

 

Kierunki działania składników aktywnych zawartych w linii Nawilżanie& Dotlenianie:

Nawilżanie: kompleks aqua- cell z kwasem hialuronowym nawilża  powierzchnię skóry, przestrzenie międzykomórkowe oraz wnętrza komórek skóry.
Dotlenianie:
oxy-cell zwiększa wewnątrzkomórkowy transport tlenu i jego wykorzystanie w komórkach skóry.
Oczyszczanie z toksyn:
detox-cell usprawnia detoksykacje komórek skóry.
Ochrona skóry przed podrażnieniami:
lipostymina i biała lilia zmniejszają wrażliwość skóry na działanie szkodliwych czynników środowiska zewnętrznego.

 

 

 



Komentarze

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl