Reklama
Kosmetyki od zadań specjalnych

Błyszczące, zmysłowe i kuszące to słowa, które idealnie określają jak powinny wyglądać oczy, usta i paznokcie każdej kobiety. Szczególnie jeśli mówimy o tym w okresie tuż przed Sylwestrem i na początku karnawału. Poniżej prezentujemy produkty, które pomogą perfekcyjnie przygotować się na każdy bal, nawet na ten najbardziej wyczekiwany w roku. Wydłużone i podkręcone rzęsy, piękne i soczyste usta oraz idealnie pomalowane paznokcie – tego oczekuje każda z nas od swoich urodowych sprzymierzeńców.

 

 


Uwodzicielskie spojrzenie rzucone spod perfekcyjnie wytuszowanych rzęs potrafi zdziałać cuda. Współcześnie od maskary wymagamy coraz więcej. Ma nie tylko podkreślać, wydłużać i podkręcać rzęsy, ale także zadbać o ich kondycję i je pielęgnować. Oczekujemy też, że będą miały jak najbardziej naturalny skład.

Wychodząca naprzeciw tym oczekiwaniom, marka JOKO wprowadza dwie nowe maskary – pogrubiającą i podkręcającą z serii Express Yourself, które spełnią marzenie o pięknych, a jednocześnie zdrowych rzęsach.

Maskary Express Yourself zawierają składniki naturalne, takie jak: wosk pszczeli, wosk Carnauba, pantenol, gliceryna i hydrolizowany jedwab , dzięki którym rzęsy będą lśniące, sprężyste i mocne.

 

Maskara Express Yourself podkręcająca perfekcyjnie rozdziela i podkręca rzęsy, unosząc je od nasady. A jej specjalnie wyprofilowana szczoteczka idealnie rozczesuje każdy włosek i równomiernie pokrywa właściwą ilością koloru. Dobrze sprawdzi się wieczorem na wielkie wyjście.

pojemność: 10 ml;  rekomendowana cena: 14,40 zł

 

Maskara Express Yourself pogrubiającazapewni naturalny look na co dzień. Dzięki szczoteczce XXL z gęstym włosiem sprawia, że rzęsy stają się wydłużone i perfekcyjnie rozdzielone, a nawet wielokrotne nakładanie kosmetyku nie obciąża i nie skleja włosków.

pojemność: 10 ml;  rekomendowana cena: 14,40 zł

 

 

 

Piękne, pełne i ponętne usta to marzenie każdej kobiety. Przyciągają męskie spojrzenia, sprawiają, że czujemy się wyjątkowe i stajemy się pewne siebie. Nowe błyszczyki marki JOKO z serii Shine your lips nie tylko uwydatnią ich urodę, ale też zadbają o ich kondycję. W ich formule znajduje się olej winogronowy i kompleks witamin A, E i F zwanymi witaminami młodości, które sprawiają, że usta wyglądają perfekcyjnie. Olej winogronowy jest także bogatym źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych w tym kwasu linolenowego, który idealnie nawilża i odżywia delikatną skórę ust. Lekka formuła kosmetyku sprawia, że jego aplikacja jest łatwa i przyjemna, błyszczyk nie klei się, a po nałożeniu przyjemnie i słodko pachnie. Shine your lips gwarantuje też pożądany efekt mokrych ust, zapewniając idealny balans między połyskiem, a kolorem.

pojemność: 6 ml ; rekomendowana cena: 13,59 zł

 

 

 

 

Magia kontrastów kolorystycznych w szczególny sposób widoczna jest w urokliwych krajach Skandynawii. Kolor gorących pól lawy w Islandii przeplata się z nostalgią fiordów w Norwegii i kolorowymi domami w duńskiej Kopenhadze. Ta cudowna różnorodność pokazuje, że kontrasty się przyciągają, tworząc piękne kompozycje, stanowiące balsam dla oczu.

Kolekcja Nordic by OPI stworzona została przez Suzi Weiss-Fishmann – dyrektor artystyczną marki, tuż po jej podróży po Skandynawii oraz wizycie na Fashion Week w Nowym Jorku.

Okazało się, że magia codziennych kontrastów znalazła swoje odzwierciedlenie także w modzie. Coś, co kiedyś wydawało się niemożliwe do połączenia, dziś stanowi hit na wybiegach modowych: wełniane tkaniny połączone z aksamitem, delikatne spódnice z tiulu zestawione z wełnianymi płaszczami i długimi kozakami, subtelne koronki pojawiły się w kompozycji z kamizelkami ze sztucznych futer, a wszystko to przyozdobione wyrazistą biżuterią i dużymi torbami. Najwyraźniej jedyna zasada obowiązująca w modzie to łamać zasady.

Wszystkie te niewiarygodne połączenia zainspirowały Suzi do stworzenia nietuzinkowej kolekcji lakierów na jesień i zimę 2014/15.

 

Znajdziemy tu piękne ciepłe brązy, niczym szwedzkie cynamonowe bułeczki i pyszny rozgrzewający grzany glogg, żywe odcienie inspirowane malowniczymi domami w Danii, a także kolor porannej zorzy w Finlandii i pól lawy w Islandii pokrytych blaskiem księżyca. Wśród kolorów znajdziemy także romantyczny odcień nastrojowych wód norweskich fiordów i blasku słońca o północy (białe noce).

cena:  38 zł

 

 

 

Zabawa kolorami to nieograniczone pole manewru do tworzenia i kreowania swojego wizerunku. Nowe lakiery JOKO z limitowanej serii Day&Night, nawiązują do kolorystyki i trendów prosto ze światowych wybiegów. Szeroka gama i wybór kolorów sprawiają, że każda kobieta znajdzie spośród nich coś dla siebie. Zawarte w lakierach polimery winylowe chronią paznokcie i zapewniają długotrwały efekt, bez odpryskiwania. Szeroki, płaski pędzelek sprawia, że kosmetyk jest łatwy i przyjemny w aplikacji. Wybierz swoje ulubione odcienie z palety Day&Night i baw się kolorami!

cena:  12 zł

 

 

 

 

 

 

 

Idea TOTAL LOOK w czterech stylach tj. GLAMOUR, CLASSIC, CASUAL I CREATIVE – to myśl przewodnia marki TONI&GUY. Marka wprowadziła nowości do stylizacji, które idealnie sprawdzą się w trakcie przygotowań do Sylwestra, jak i na karnawałowe wyjścia.

 

Radiating tropical elixir - Rozświetlający eliksir do włosów
Wzmacnia naturalna elastyczność, dodaje blasku i zapobiega puszeniu się bez uczucia obciążenia włosów. Wystarczy wmasować porcję wielkości ziarna  grochu w mokre włosy od połowy ich długości, wysuszyć włosy suszarką bądź pozwolić im wyschnąć naturalnie.

pojemność: 50 ml; cena: 40 zł

3D Volumiser - Spray unoszący włosy u nasady i nadający objętość 3D i blask

Unosi włosy u nasady i nadaje fryzurze objętość. Odpowiedni do wszystkich typów włosów. Wystarczy spryskać u nasady mokre włosy  i wysuszyć. Objętość i połysk są gwarantowane.

pojemność: 150 ml; cena: 40 zł

 

 

Komentarze
2014-12-30 20:11:02
~Katarzyna Piękne są te lakiery JOKO Day&Night,szczególnie ten na zdjęciu -śliwkowy.
2014-12-30 18:20:12
~szakirka wspaniałe propozycje poza tuszem nic z tego nie miałam , chcę kupić lakier Opi aczkolwiek chętnie wypróbuję i inne propozycje jeśli uda mi się je gdzieś zakupić
2014-12-30 14:01:11
~wiki2011 Podobają się mi propozycje marki OPI, szczególnie te 3 na dolnej ściance od góry. Ciekawa jestem czy ten spray 3D Volumiser działa jak opisujecie, chyba go dziś kupię na jutrzejsze wyjście.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

Wydarzenie to ma na celu ukazanie w szerokim ujęciu tematyki urody, określanej także jako rynek lub branżą beauty. Przede wszystkim firma COSMED Consulting, właściciel portalu serwisuroda.pl, pragnie poruszyć m.in. tematy nadal mało jeszcze popularne oraz zapoznać konsumentów oraz specjalistów branży beauty z nowościami...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to jeden z najpiękniejszych okresów w życiu kobiety. Oczekiwaniu na nowe życie towarzyszą nie tylko ekscytacja i niecierpliwość, ale często również stres. Przyszłe mamy martwią...
Czytaj więcej

Dla Niego

Pewne siebie i niezależne kobiety doskonale wiedzą, czego chcą od życia i od swojego partnera. Wydawać by się mogło, że panie, które osiągnęły sukces zawodowy, będą miały wygórowane...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl