Reklama
Fluidy inspirowane kolorystycznymi typami urody

Każdej kobiecie można przypisać pewien kolorystyczny typ urody, analizując odcień jej cery, kolor włosów i oczu. Ustalony typ urody posiada indywidualny zestaw kolorów i ich intensywności, który wydobywa i podkreśla naturalne piękno oczu i cery. Nowe fluidy Lirene my Color Code zostały stworzone w oparciu o koncepcję kolorystycznych typów urody, aby ułatwić znalezienie idealnego odcienia, który podkreśli piękny, nieskazitelny wygląd cery.

 

 

 

Analiza kolorystyczna to indywidualne i harmonijne dopasowanie barw, odcieni, intensywności i kolorów do typu urody. Dobrze dobrane kolory wydobędą i podkreślą u kobiety jej naturalne piękno, te źle dobrane często potrafią zepsuć nawet najciekawszą stylizację.

Wiele pań intuicyjnie wie, w jakich kolorach najlepiej wygląda, nie zastanawiając się, jaki typ urody reprezentuje. Często jednak przydaje się podpowiedź w postaci analizy kolorystycznej, podczas której, na bazie odcienia oczu, włosów i cery, określa się typ urody i barwy do niego odpowiednie. Powszechnie stosuje się 4 podstawowe typy: wiosna, lato, jesień, zima, którym towarzyszą podtypy: czyste – zgaszone, jasne – ciemne, ciepłe - chłodne.

 

TYP URODY – WIOSNA

Osoby w typie urody „Wiosna” charakteryzują się jasną, mało kontrastową cerą o ciepłym złocistym lub brzoskwiniowym odcieniu. Ich włosy najczęściej są jasne – słomiane, miodowe lub platynowe, oczy zaś niebieskie, zielone lub złoto-brązowe. „Wiosna” to bardzo delikatny, ciepły typ urody, który wygląda świeżo i młodo.

 

TYP URODY – LATO

Lato, choć kojarzy się z najcieplejszą porą roku, pod względem typu kolorystycznego pozostaje chłodne. Odcienie są przygaszone, jakby „wypalone” przez słońce. Kobiety „Lato” posiadają włosy jasnopopielate lub brązowopopielate, a oczy niebieskie, brązowe lub szare. Ich cera jest jasna, o chłodnym różowym odcieniu. Świetnie wyglądają w delikatnych, pastelowych barwach, gorzej zaś – w intensywnych i krzykliwych.

 

TYP URODY – JESIEŃ

„Złota jesień” to typ ciepły i często piegowaty. Jasną cerę o ciepłej, złocistobeżowej barwie dopełniają kasztanowe, rude lub jasnobrązowe włosy i niebiesko-złote, zielone lub złocistobrązowe oczy. Jednak ruda i piegowata „Jesień”, rzadko spotykana, to nie jedyna odsłona tej pory roku. Często objawia się brązowymi włosami i ciepłymi oczami w odcieniu czekolady.

 

TYP URODY – ZIMA

Kobiety o tym najchłodniejszym, zimowym typie urody to często posiadaczki śnieżnobiałej, jasnej, porcelanowej lub oliwkowej karnacji o chłodnym odcieniu, która kontrastuje z ciemnobrązowymi lub czarnymi (czasem wręcz granatowymi) włosami i ciemnobrązowymi, niebiesko-zielonymi lub ciemnoniebieskimi oczami. Panie „Zimy” dobrze wyglądają w intensywnych, nasyconych, kontrastowych kolorach.

 

Analiza to narzędzie powszechnie stosowane nie tylko przez stylistów, ale przede wszystkim – wizażystów. Eksperci kierują się typem urody przy doborze palety cieni, szminki, błyszczyka czy różu, ale też podkładu. Niemal tak samo ważna, jak jasność fluidu, jest jego ciepła lub zimna barwa, za którą odpowiedzialne są pigmenty. Te żółte, brzoskwiniowe czy beżowe nadają podkładowi odcień ciepły, podczas gdy różowe, piaskowe i delikatnie szare – chłodny.

Lirene My Color Code to fluidy inspirowane kolorystycznymi typami urody, ułatwiające kobietom dobranie idealnego odcienia. Ich kolorystyka została przygotowana we współpracy ze znaną wizażystką – Anną Orłowską. Innowacyjna formuła, oparta na synergii działania polimerów sylikonowych z mikrogąbeczkami, zapewnia perfekcyjnie matowe wykończenie makijażu. Dzięki połączeniu doskonale dobranych pigmentów i bieli tytanowej fluid idealnie kryje wszelkie niedoskonałości cery nie powodując efektu maski. Proteiny jedwabiu nadają skórze idealną gładkość, a hialuronian poprawia jej nawilżenie i jędrność.

 

 

Fluidy kryjąco – matujące Lirene My Color Code dostępne są w 4 odcieniach dopasowanych do kolorystycznych typów cery:

WIOSNA cream vanilla

LATO cool sand

JESIEŃ warm gold

ZIMA pink porcelain

 

Pojemność: 30 ml

Rekomendowana cena detaliczna: 24,99 zł





Komentarze
2015-02-27 16:21:33
~szakirka wspaniale ,jestem ich ciekawa ogromnie ,Lirene lubię ,a fluidu z tej serii , dostosowanego do typu urody jeszcze nie miałam
2015-02-25 11:38:25
~Beatris20 A to bardzo ciekawe, nigdy bym nie przypuszczała , że określe się jako "Lato"- więc nazwy bardzo mylące, i mogą sprawić, że posiadaczki danego typu urody będą tą firmę przez to właśnie omijać . Lubię markę Lirene więc może się skuszę na ich fluid:)
2015-02-23 22:06:10
~wiki2011 Bardzo ciekawa propozycja Lirene. Chyba nikt w taki sposób wcześniej nie podszedł do kwestii typu urody w kontekście doboru fluidów.

Akcja KONKURS ZABAWA

Czytelniku: Zdobywaj na przełomie roku 2019/20 punkty i wymieniaj je na ulubione kosmetyki!

Czytaj więcej

Przetestowaliśmy

REGENERATING
BODY BALM
Regenerujący
balsam do ciała

Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

NOURISHING SHOWER GEL Odżywczy żel
pod prysznic
Lemon Grass
& Gardenia

Pojemność:
300 ml

Wiadomości branżowe

150 wystawców, 12 czołowych branż beauty, 10 wydarzeń towarzyszących, 30 gwiazd i jedno miejsce – targi B2Beauty Trends Show. Już 16 lutego 2021 roku zapraszamy na PGE Narodowy, by poznać piękną i biznesową stronę Warszawy. Najnowsze trendy w sektorze beauty, warsztaty eksperckie i największe gwiazdy branży. To wszystko...
Koniec lutego to idealny moment na kolejne zakupy i przygotowania do nadchodzącego sezonu wiosna-lato 2020, ale również uzupełnienie garderoby o perełki z sezonu jesień-zima 2019/2020. Powoli, z nadzieją na szybką wiosnę i zielone pąki kwiatów na drzewach, kozaki będą ustępować lżejszym botkom, mokasynom, balerinom oraz...
Czytaj więcej

Mapa Salon & Spa

Salon kosmetyczny?
A może Spa ?
Znajdź na mapie swoje miejsce!
Czytaj więcej
.
Reklama

Dla Niej

Ciąża to radosny czas oczekiwania na dziecko - cieszą się nim zwykle nie tylko przyszli rodzice, ale także ich przyjaciele. Na Zachodzie bardzo popularne jest urządzanie przyjęć przed...
Czytaj więcej

Dla Niego

Często osoby, które starają się żyć zdrowo i aktywnie, zastanawiają się, czy mogą pozwolić sobie na słodką przekąskę. Jak poradzić sobie z zapotrzebowaniem na „coś słodkiego”?...
Czytaj więcej

Porady

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Czytaj więcej
.

Cafe News

Kampania Europejskiej Agencji Wykonawczej ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw (EASME) Sektor tekstylny, odzieżowy, skórzany i obuwniczy (TCLF) to europejski potentat, źródło nowych trendów i innowacji. Szacuje się, że roczny obrót w Europie wynosi ponad 200 mld euro, a około 225 000 firm zatrudnia...Czytaj więcej

Miasto Żyje Modą – 17-23.02.2020 Miasto Żyje Modą to projekt „miejski”, towarzyszący odbywającym się w dniach 19-20.02.2020 Targom Mody Poznań. Jego głównym założeniem jest promocja projektantów, marek modowych, miejsc oraz wydarzeń, które łączy jedno – moda i najnowsze...Czytaj więcej

Sezon na lody nie kończy się na lecie Badanie przeprowadzone przez instytut Kantar Public na zlecenie firmy Koral pokazało, że ponad trzy piąte Polaków (68%) je lody zimą. Co ciekawe lody zimą zdecydowanie chętniej jedzą młodsze pokolenia – wśród młodzieży w wieku 15-17 lat jedzenie lodów zimą...Czytaj więcej

Copyright © 2008 - 2020 COSMED Consulting / serwisuroda.pl